Зразу після зарядки- 12,6 з часом 12,2...- а електроліт перевіряли- рівень, щільність?
І останнє питання- чого отих 12,1 вистачає при другому запуску?
Правда, є такий режим прогріву ел/літу перед пуском в морози- фари на кілька секунд, але ж не стартер! _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Васильович, втриск у автах вже давно не карбіратарний, стартер и давно редукторні, а Ви ще й досі не можете це прийняти...
Чого вистачає на другій спробі? Бо вистачає, а на першій спробі недостатні умови для запуску. Знов таки - бо не карбіратар, логіка втриск трохи єнча. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Та шо, всі геть редукторні? А якшо і так- по-твоєму, то на який ляд стартеру з редуктором такі струми? Його для того і роблять, щоб зменшити їх при тому чи більшому моменті, чи не так?
На цій Лінеї редукторний теж? Тоді отих 12,1 запросто вистачить.
І цей, твої наїзди не по ділу. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Підкинув акумулятор з дизеля 75ку - те ж саме, крутить стартером і все. на 3й раз починає помітно підхватувати з підтраюванням, але одразу глохне, на 4й раз заводиться, іноді на 5й(не троїть)
п.с. викрутив ще раз свічки після того як перший раз не схватила - деякі мокруваті, деякі сухі,
іскра як і писав раніше - є,
тиск в рампі тримає,
і по всім датчикам теж - покази адекват. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Ноя 10, 2020 01:07), всего редактировалось 2 раз(а)
код свічок? міняти їх пробував(старі поставити для прикладу)?
Свічки нжк рікамбі оріджинале, старі не ставив.
Сьогодні ще кинув окрему добротну мідну "массу" прямо з "-" клеми акума на голову - нічого (увечері постояла 5 годин і завелась з 4го разу )
До цього зранку спробував ще раз завести на "аварійному газу" - точно так само: 2-3 спроби підхватує і глохне зразу ж як тільки відпускаєш ключа, і тільки з 4ї чи 5ї спроби заводиться.
п.с. Помітив ще таку деталь - одразу після тої 4ї чи 5ї спроби (коли вже завівся) - першу секунду-дві ніби немає "прогрівочних" обертів і холодний двигун ніби починає глохнути на 800-900об/хв, але потім моментально за секунду сам одразу ж "підгазовує" і тоді вже стабільно тримає (1200 чи 1300)...
Тобто таке відчуття, що немає збагачення суміші при холодному старті... По чому мізки бачать, що двигун холодний і потрібні "прогрівочні"? По датчиками температури повітря і антифризу? Вони і показують те, що і надворі зранку +\- 1-2 град.
"На гарячу" і навіть "на теплу" такого збагачення не потрібно і двигун стартує просто як годинник - завжди з 1го разу. От взагалі за весь час, не було такого, щоб я завівся на гарячу/теплу з "дабл-стартом". Тільки з 1го разу і "зпівоберта"
Навіть влітку, коли криві газові корекції не давали нормально заводитись - заводилась майже завжди з 1го разу навіть на холодну, просто ацки троїла і диміла перші секунди після заводки. А тепер взагалі жодного разу не заводиться на холодну з 1го разу... зате хоч не троїть вже _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
То шо рікамбі то добре, але все таки код свічки глянь,
Ті мотори так працюють, такий алгоритм,- сам іноді дивуюсь вона може прогріватись на -30 при 1000об..
Ось вчора зняв: стояла 1.5 доби, від ранку неділі- іноді підхоплює в самому кінці, як на відео, - і як видно гріється собі на 1000об хоча на вулиці всього +6...
Дабл стартів ніколи не мав...але часом підхоплює відразу, часом як на відео...
https://youtu.be/3xmN_x6mSfo _________________ Слава Україні!!
То шо рікамбі то добре, але все таки код свічки глянь,
Romko писал(а):
Ось вчора зняв:
А я сьогодні, в гаражі +8С:
1ша заводка на холодну, стояла ніч, чомусь з невідомого дива завелась з 1го разу (такого майже не буває, мабуть злякалась камери):
https://youtu.be/AuvaXvTAgEU
p.s. наступне на черзі - пошук підсосу дим-машиною...? Колись тільки ляпав бензином в район кілець форсунок - нічого не мінялось в картинці. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Чт Ноя 19, 2020 00:07), всего редактировалось 3 раз(а)
мда заводиться херовенько
свічки ніби ті що треба
-якшо заводити з педлькою газу в підлогу?
-фільтр повітряний в якому стані?
-кут відкриття дроселя при такій заводці?
-дросель взагалі в якому стані? _________________ Слава Україні!!
-якшо заводити з педлькою газу в підлогу?
-фільтр повітряний в якому стані?
-кут відкриття дроселя при такій заводці?
-дросель взагалі в якому стані?
- все так само
- майже новий (пробіг 3-4 тисячі)
- 7.7 deg наче
- чистий від слова геть
На італійському фіат-форумі всі грішать на клапан адсорбера і майже у всіх починаючи з 100-150 тис км пробігу починаються проблеми із холодним стартом.
І що наступне в безкінечному списку косяків цих говнотачанок - діагностувати цю штуку майже неможливо. У більшості немає ніяких помилок в ECU, так само як і те, що симптоми по проблемі теж у всіх трохи різняться. А щоб його зняти - треба тільки тупо знімати всю систему з розбором половини підкапотки і перевіряти ті клапани. Але і тут дибілізм - деяким це допомогло, деяким ні, навіть і при тому що у тих і у тих були однакові симптоми з вранішнім стартом.
Я як писав вище - затикав той фітінг (з жовтою задвижкою) болтом 8мм і пробував завести, завелась так само - разу із 3го чи 4го... може правда треба було ще перед тим корекції скинути...
Доречі - корекції по Мультіекускану при "кривому" газу вони були в мінусах (-5), зараз, коли вирівняли вприски газу по бензину - стали в плюсах (+2.5)...
Може тоді багатило, а тепер біднить?
Romko писал(а):
Дабл стартів ніколи не мав...але часом підхоплює відразу, часом як на відео...
у тебе просто малий пробіг, ще все буде _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пт Ноя 13, 2020 15:44), всего редактировалось 2 раз(а)
manhunt
пробуй його закрити на ніч - може клапан зависає у відкритому стані - або давно вже заклинений і пари бензу за ніч наповнюють коллектор _________________ Слава Україні!!
пробуй його закрити на ніч - може клапан зависає у відкритому стані - або давно вже заклинений і пари бензу за ніч наповнюють коллектор
Їздив на бензині увечері (закінчився газ )
Потім закрив ту трубку, що до клапану, проїхав ще 2 км і поставив у гараж.
Зранку скинув адаптації і заводити - завелась з 1го разу. Заглушив майже одразу. Почекав 2 хв.
Заводити знову - завелась із 4го разу. Заглушив, знову заводити - з 3го разу.
Попрацювала на ХХ всього 2-3 хв. Далі заводиться з 1го, спробував 5 разів - всі 5 разів з 1го разу. Стрілка температури на приборці - внизу. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
може не треба було корекцій скидати - воно ж все прибиває, адаптації дроселя і іншу фігню.. понятно шо можуть бути глюкидля чистоти експерименту -катаєшся на бензі пару км і глушиш трубку - корекцій не скидати _________________ Слава Україні!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме