"Это такое конченное ГБО"
заходиш\реєструєшся на форумі https://lpg-forum.pl/
вбиваєш в пошук "fiat bravo nie odpala", якщо польську розумієш, звичайно- результати тебе здивують...як люди їп...ся з бюджетними мозгами, аля "Стаг" і t-jetами
У мене, на другому місті, після конченості цього авто, більше проблема рукожопості/пофігізму саме наших майстрів, а не у "бюджетності" мізків ГБО.
Ці мізки стоять на 100500 найрізноманітніших моделей авто і все ОК.
У нас ще ж ледь не кожен 2й ГБОшнік закінчує "встановлення" на "Автокалібровці" і віддає машину клієнту.. то про що тут казати?
У мене були проблеми виключно із тим, що на холодну зранку стартувала з 1го-2го разу і стра-а-ашенно троїла на прогрівочних (часто глохла). Заводка була цілим квестом. І тільки зранку.
Замінив убиту лямбду, пере-накатали карти і вирівняли криві - троїти перестала, але всеодно, зранку доводиться вдобіса маслати стартером... буває аж з 3го, а то і 5го разу доки "підхватить". І поки надворі +15С і вище, то ще так, а коли буде 0С і менше - акумулятор склеїть лапті.
Хочу перевірити ше форсунки. Бо симптоми ну дуже схожі на те, що саме зранку в мене повний коллектор газу... і скоріше за все просто наклалось пару проблем одночасно одна на одну... через це і плутається так все.
п.с. А поляки мені не приклад, там половина таких само як рукожопів-майстрів, так і рукожопів-власників як і у нас... тільки гонору ще більше в 3 рази. Свій стаг самі ж не можуть налаштувати? Тут тоді ж знову 2 питання - або кончена машина, або то такі майстри.
До речі, чомусь після поляка всі машини, що пригнані - це найубитіші вхлам із всього ЄС. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Сб Окт 03, 2020 17:26), всего редактировалось 3 раз(а)
Romko
читаю вас и плачу, Литвина Линеа проехала как то 200000 на стаге, джульетта ездит, дельта на мультиейра ездит) может дело в рукахиз...? _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
manhunt
ты ж в Киеве? приедь на ТУполева Италавто, я дам тебе телефон, не один фиат воскрешали, чудес небывает ну а вдруг _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
приедь на ТУполева Италавто, я дам тебе телефон, не один фиат воскрешали, чудес небывает ну а вдруг
Тут ще ж більше спортивний інтерес - знайти проблеми самому / із допомогою форумів
А з установщика ГБО потім збити %
Romko
ти ж ще сам писав, про поганий старт багатьох т-жет на холодну і що італійські чудомайстри навіть якісь прошивки ECU там випускали?
(щоправда мені тут мабуть пощастило, із закрученим газом стартує нехай і не ідеально, але ніби норм ) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пт Окт 02, 2020 13:22), всего редактировалось 2 раз(а)
manhunt
нехайщастить) _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Romko
читаю вас и плачу, Литвина Линеа проехала как то 200000 на стаге, джульетта ездит, дельта на мультиейра ездит) может дело в рукахиз...?
та все їздить - треба лиш руки прямі..
manhunt, поки не купиш сам кабель і не вникнеш - діла не буде..
1)значить купи кабель, закрий краник на гбо - проїдь на бензі пару сотень км щоб самоадаптивні параметри устаканились.. тоді тільки приступай до налаштування - твоя задача щоб STFT and LTFT , були практично одинаковими на бензі і на газу, для того, щоб такого добитись треба зо пів дня а може і більше потратити на настройку - катаючись в різних режимах..
2) не врубуй кнопки Спорт і не ганяй на газу в режимі спорт - тому що,я ку там суміш газовий блок буде наливати - одному Богу відомо - корекції знову попливуть!!!
3) редуктор в тебе гавно...тиск газу напевно гуляє дико - знову ж таки - корекції пливуть
результат - бенз блок не знає скілльки налити палива правильно зранку на холоду _________________ Слава Україні!!
manhunt, поки не купиш сам кабель і не вникнеш - діла не буде..
1) значить купи кабель
2) не врубуй кнопки Спорт
3) редуктор в тебе гавно...
1) кабель у мене з років так 5, яким налаштовувались мінімум 5 авто. Всі 4, окрім цього, заводились і їздили без проблем (в т.ч. турбо).
STFT and LTFT, на настройку витрачено не пів дня, а 3 рази по пів дня:
2) проблема не міняється від спорт/не спорт, переналаштовувалось і без спорта і так само катались без нього весь час - зранку все однаково.
3) редуктор Tomasetto AT09 160 к.с. - один з найкращих у своєму ціновому діапазані, заочі для такого бюджетного корита, встановлювався новим, тиск гуляє стабільно 1.40 - 1.41. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
тоді кури польський форум, - так там дофіга клаповухих поляків з тупими запитаннями, але є і толкові установщики... там є нюанси саме по т-джет 150 (не 120 - ті їздять без проблем), - може щось толкове знайдеш _________________ Слава Україні!!
manhunt
тоді кури польський форум, - так там дофіга клаповухих поляків з тупими запитаннями, але є і толкові установщики... там є нюанси саме по т-джет 150 (не 120 - ті їздять без проблем), - може щось толкове знайдеш
добре, дякую, гляну
але до цього перевірю газові форсунки _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
тоді кури польський форум, - так там дофіга клаповухих поляків з тупими запитаннями, але є і толкові установщики... там є нюанси саме по т-джет 150 (не 120 - ті їздять без проблем), - може щось толкове знайдеш
Виділив пару годин і передивився декілька тем по 10 сторінок. Нічого толкового там немає. Стартує на холодну у багатьох херово,
- у когось довго стартує,
-у когось стартує одразу, але потім троїть/глохне,
а їздить нормально у всіх.
Деякі установщики хваляться, що вони ставили STAG на десяток 150hp і все стартувало ідеально завжди. Тільки як ставили - не кажуть.
Інші пишуть, шо треба налаштовувати ze skanerem OBD i sondą AFR і тоді нібито - стає трошки краще, але типу і не ідеально знову ж, бо інші відповідають, що налаштовували без цього і все ОК.
Треті взагалі, що тільки KME працює на 150hp Bravo без проблем. А STAG має одні проблеми, на що інші їм відповідають, шо то все брехня і ви просто рукожопи. і т.д. і т.п.
smila писал(а):
Romko
Romko
читаю вас и плачу, Литвина Линеа проехала как то 200000 на стаге, джульетта ездит, дельта на мультиейра ездит) может дело в рукахиз...?
доречі, Лінеа і Джульєтта - t-jet 150 h.p.??
бо він же ж писав, що 120ки нормально катають, проблеми старту в основному тільки із 150. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вс Окт 04, 2020 22:14), всего редактировалось 1 раз
manhunt
Линеа 120, Джульетта 170, Дельта мультиейр 140 или 150 не помню _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
smila
На 120ти сильних моторах t-jet проблем нема, на 150ти сильних ну дуже вже закручений алгоритм управління двигуном, - купа паралельних вприсків і тд( на обох стоїть bosch me7.9.10)..- тому порівнювати тут недоцільно...
А мультиейр- то зовсім інший двигун.і інша система керування..
От як поставите на 150ти сильний т- джет СТАГ і не буде проблем- тоді можна про щось буде говорити
П.С. з свого досвіду (допомагав налаштовувати друзям кому поставили СТАГ)скажу, що зі СТаГом вічні проблеми, - постійно треба підлаштовувати, корекції пливуть, звичайно що для людей(клієнтів) які не шарять, не моніторять суміш- то все працює чотко...я особисто на турбо машину його б не поставив... _________________ Слава Україні!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме