Po
пишут что одни и теже, поставишь, проверишь) заранее учтони насчет возврата и гарантии
https://bigl.ua/p1091595324-forsunki-opel-fiat _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Мужики, привіт! Треба поміняти форсунку на 1.3, стоять 0445110183, знайшов з опель корса 044511083, хто знає чи сумісні вони, і чи буде працювати, якщо не прописувати номер форси в блок?
На счёт форсунок по номерам , надо смотреть тех характеристики той и другой . Лучше пойти к дизилистам и чтобы крутнули на стенде и скажут что . На счёт прописок , долгосрочная память сама пропишет циклы на форсунки и будет всё окей . А на счёт буковок оно тебе нужно что будет написано и буквы будут совпадать она лучше ехть не будет если форсунки убиты . Это для тех кому делать нечего лишнии деньги .
Проверяли и писаные и не писаные если нормальные форсунки , то работают без проблем . Форсунки стоят тут электро- механические . _________________ Боишься — не делай, делаешь — не бойся, а сделал — не сожалей.
Лучше быть последним среди волков, чем первым среди шакалов!!!
Чингизхан
Всем привет, подскажите пожалуйста,где могу найти электросхему на фиат добло малибу 1,6 16в 2004 года выпуска, ато на приборке не показываеи ничего,кроме пробега
Необхідна порада шановного панства.
Вирішив замінити гальмівні колодки передніх гальм. Зняв старі, почистив супорт, встановив нові. От тільки гальмівному диску місця вже не лишилось. Не втягується поршень, колодки розвести не можу. Звісно, я міг би вдавити поршень струбциною, зібрати все до купи. Але маю побоювання, що після першого ж гальмування отримаю нерухоме авто.
Років з чотири назад розбирав поршень, замінив пильник, гумове кільце, поршень відполірував. Пильник і зараз в чудовому стані. Тоді поршень теж повільно втягувався, але ж таки втягувався. Поршень поки не витягував, бо не маю гумового ремкомплекта. Пам`ятаю, що встановити поршень з гумовим кільцем було йо як не легко.
Ремкомплект зараз замовлю. Але хотілося б знати, до чого готуватися. Чи обійдеться тільки заміною гуми з поліруванням поршня, чи вилізе ще щось?
Дякую. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
borel1990
От для цього й існує мінімальна товщина тормозного диску (щоб поршень не виходив більше потрібного).
На Добло до 2005-го року, новий диск - 20.0мм, мін товщина - 18,2мм. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Хоттабыч
На гальмівному диску таки є потоншення, але не критичне, як на мою думку. Підтвердити цю думку інструментально не можу - немає чим.
Тобто ти вважаєш, що гальмівний диск таки зтоншився більше критичного, поршень вийшов більше потрібного і тепер сам в циліндр не ввійде?
Ур-р-р-а! У мене будуть нові гальмівні диски!! Так? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Поршень сам взад не піде, його треба або струбциною, або ще чим засунути на місце, зібрати все геть, перевірити рівень рідини в бачку, обовязково пару раз натиснути на педаль гальма, і тільки потім пробувати їхати. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
borel1990
ага, ще за тих дурних часів, коли довіряв СТОшникам: не всі колодки, що б"ються по каталогу в магазинах влазять в супорт з таким же (по ідеї колись заміненим диском).
Відмали мій час та мозок по повній програмі: задача міняти колодки + диски - не влазять, поміняли диски (22мм на 20), на 2йдень міняли й колодки. Через 2,5 дні забрав машину.
Поршень має входити майже в торець з гільзою (теж сцикотно було)
Таки мабуть, поршень мого супорта виліз по саме гумове кільце, яке й не дає поршню повернутися назад.
borel1990,
Все у Вас там нормально.
Навіть, якщо поршень вийшов так, що пильник розтягнувся повністю, то поршень нормально зайде в циліндр за допомогою струбцини. Зусилля буде невеликим.
Просто руками він і повинен заходити ...
Поки пильник розтягнутий, подковирніте його зовні і переконайтеся, що немає іржі. При висунутому поршні змастіть його поверхню по колу під пильником змазкою МС1600 (мазати без старанності). Потім втопите поршень струбциной повністю до упору. Змазка сама розподілиться куди треба.
Якщо раніше вже змащували МС1600, то витрусити з під пильника залишки висохлої попередньої змазки. Поганяйте по колу негострим інструментом і воно висипется, як труха.
Закладіть нову мастило. Так поршень під пильком завжди буде блискучим.
Завжди виймайте обидві направляючі. Протріть від старого змазки і заново змастіть МС1600. Одягніть пильовики на направляючі. Направляючі повинні ходити плавно і трохи отпружінівать назад, за рахунок змазки. _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Александр Васильевич
Логічно.
Адин_На_Крижині
Дякую за ґрунтовну відповідь. Усе так і зробив би, але не маючи резервного комплекту гумових складових, цього не роблю. Дуже вже тендітний той пильник. "Одно неловкое движение - и вы отец" (с). В моему випадку - дивлюся на розірваний пильник та рідину, що витікає.
Замість МС1600 використовую XADO Brake Caliper у невеличких стікерах (не реклама!). Дуже зручно - одного стікера зазвичай досить на два супорти.
Дійсно, нічого страшного з машинкою не трапилось. Просто вона вже пробігла 300К і потребує відновлення. Мабуть, вже не пройде "тяп-ляп аби їхало". Хотів просто замінити колодки. Але таки зніму супорти, промию, заміню диски, колодки, гумові складові. Теж саме зроблю з задніми гальмами. Заміню рідину. Тим більше, що все вже закуплено, окрім дисків. Ото й буде гарний ремонт.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме