Знайшов обірваний провід в районі коробки знизу за двигуном.Мабуть від якогось датчика відвалився.Обдивився в тому районі все так і не знайшов звідки провід.Провід з одного боку з жовтою фішкою на дві клеми.Може хто в курсі звідки провід.За коробкою виходять три проводи один датчік хола другий теж знайшов звідки а ось третій......
Чим доказано, шо заряд іде? Де міряли напругу? Тільки дріт до генератора може мати відношення до генератора і заряду, всі інші- ніякого.
На клемі D+ генератора шось є? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Заміряв тестером 14.5.Датчик знайшов вкручений в блок біля турбіни .Тепер міркую як його викрутити.Може хто знае що то за датчик.Дуже дякую за відповіді.
Обірваний датчік це датчік рівня масла.Тепер бачу рівень масла на приборці але АКБ так і горить.Коли заводжу двигун то спочатку зарядки не має потім прогазовую і зарядка пішла і так каждий раз коли глушу мотор.Буду дивитися до генератора.
Не спішіть.
Ви впевнені що так бути не повинно _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
...Заміряв тестером 14.5...(с)- де саме, в якому місці- на виході генератора, на АКБ чи на клемі, яка звязана з лампою контролю заряду, при яких обертах?
Qstas, так бути не повинно. Очевидно, є проблема:
- з РН,
- доп. півмостом, який живить обмотку на роторі,
- кільцями, щітками, ротором.
Але скоріш за все- доп. півміст ваньку валяє, бо він повинен живити РН та обмотку вже на холостих, тоді ж і лампа контролю повинна гаснути, а вона гасне після підвищення обертів. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич
Як що я вірно зрозумів (домислив)
Цитата:
Коли заводжу двигун то спочатку зарядки не має(лампочка горить) потім прогазовую і зарядка пішла (лампочка погасла)і так каждий раз коли глушу мотор.Буду дивитися до генератора.
То така поведінка " зарядки" цілком могла бути закладена виробником.
А як що ще й комплектація з вебасто та підігрівом паливного фільтру.
(навіщо то вже питання трете) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Ніразу і ніде такого не бачив. Виходить, після старту генератор не працює на дозаряд батареї і вона все тягне сама??? Та і підігрів зараз для чого? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ніразу і ніде такого не бачив. Виходить, після старту генератор не працює на дозаряд батареї і вона все тягне сама??? Та і підігрів зараз для чого?
Ліньки ритись було таке на Тіпо колись (кому цікаво пошукайте там все розжовано)
(коротко десь так)
Досконально розібравшись в схемі і опираючись на сервіс мануали,було встановлено.
Що подібна поведінка генератора необхідна для того щоб при запуску на холодну (коли свічки,підігрів фільтру, і шо там ще втулили) добряче підсадили АК)
Як генератор "давить" ДВС думаю Вам розповідати не тре. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Подивитись би на схему...
Можливо і так, як ви кажете, але не бачу логіки- навпаки, коли вже двигун працює, все навантаження повинеи прийняти на себе генератор. І хай він завантажений на всі сто своїх ампер, це всього 1,4 кВт=2 к.с., проблема для дизеля в сотню к.с.?
А якшо не підгазнути педаллю, через який час генератор проснеться?
І чого такого ніде не бачив, ні в німцях, ні япенцях всіляких? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Не звертали уваги.
Десь на початку переходу з механіки на "мозги"
Було таке.
Приміром.
Дистанційно запустили ДВС (хай хоч в 200 сил)
Ген.відразу задавив.(тре накрутити оберти)
Прогрівся/підзарядився (тре скидати)
От і заклали так поки "мозги" не всядуться між кермом та сидінням та не почнуть керувати.
Шо поганого в такій роботі.?
Не звично тай все.
Розібрались? Добре. А тепер розкажіть, за рахунок чого лампа контр. заряду в цій схемі починає світитись з затримкою. І не зимою, нижче -6 С, а зараз, в спеку. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич
Ви впевнені що там з проводкою все гаразд.І шо за шнурки теліпались і куди відключились
(згадайте як в 20-му столітті продававши Жігуля 01 з убитим ДВС підключали лампочку тиску масла до контрольки зарядки)
Мені на зараз це питання зовсім не цікаве.
Встряг в розмову тільки ради того щоб попередити власника що можливо (наголошую можливо) ген. працюе як і треба.
Тому що на подібне було витрачено чимало часу і нервів.
(а аби тоді хто підказав ...........)
Вдачі Всім. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме