А если такой вариант: после простоя крутнуть раз движок (но чтобы не завёлся) и не мучить больше, а выкрутить свечи по очереди и пересмотреть их. Можно хотя бы определиться в каком цилиндре проблема. Затем поменять свечи и форсунки местами. На следующий день повторить процедуру. По крайней мере можно вычислить причину, ну или уменьшить круг поиска _________________ FIAT - первое,что написано на болиде Ferrari F1
Невже оті каплі, шо накапали в циліндр за ніч, треба продувати кілька разів? Невже в трубі від ЕБН та рампі тиск тримається всю ніч? Ну пару годин- ще повірю, бо скільки не доводилось, то через пару годин там вже нема тиску. Тим більше, шо версія прокапування форсунки відмітає версію утримування тиску палива в рампі. Тут або-або. І в цьму легко переконатись, натиснувши на клапан контрольного штуцера на рампі.
І ще одне- оті 20 мл так і будуть сидіти всю ніч в циліндрі, нікуди не дінуться з гарячого/теплого ще блока?
А от про КЗ та все навколо- ні слова. Чому? З пропусками розібрались? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
С пропусками (во время запуска и 1-2 мин) боролись на Добло 1.4 16ве, долго боролись (меняли катушки местами, ставили новую катушку...), пока не поменяли проводку которая идет на катушки. Проблема ушла.
Т.е. где-то возможно КЗ _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
С пропусками (во время запуска и 1-2 мин) боролись на Добло 1.4 16ве, долго боролись (меняли катушки местами, ставили новую катушку...), пока не поменяли проводку которая идет на катушки. Проблема ушла.
Т.е. где-то возможно КЗ
У меня Джип утром подтраивать начал, если проехать больше 100-150км чисто на газе. Та же фигня начиналась у брата в Линейке (с ГБО), незадолго до продажи. Думаю в Добло - или совпадение, или там была реальная проблема в проводке.
Джип полечил, покатавшись 1 день на бензине. Но там сильного засора в форсунках быть еще не может, видимо прочистило.
...КЗ -це коротке замикання?) з пропусками не розібрались...(с)- катЮшка запалювання.
Найпростіше таке шукати з осцилографом
- добре видно імпульси на перв. обмотці та можливі відхилення.
Крім того, перевірити дроти від конектора ЕБУ до КЗ на опір та ізоляцію відносно маси/мінуса ЕБУ. Їх там всього два на половинки 1-4 та 2-3 і плюс живлення КЗ.
В кінці кінців пробувати поміняти місцями КЗ по низькій та високій напрузі, хоч це трохи геморно, або підкинути чужий блок КЗ, в принципі будь-яку аналогічну.
ПиСи- а для чого клема знімається? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
щоб відкинути "корекції" по ГБО... але думаю, що тут такий фокус може і не пройти) це ж не авео і не дригулі) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Июл 21, 2020 15:38), всего редактировалось 1 раз
А не пробовали газ вообще отключить и пару дней поездить на бензине? Будет ли та же проблема? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
А не пробовали газ вообще отключить и пару дней поездить на бензине? Будет ли та же проблема?
Катались деякий час, але точно не пару днів.
Але мабуть потрібно буде спробувати так, щоб вже точно виключити ГБО. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
Попробуйте пару дней чисто на бензине (закрыв вообще вентиль на газовом баллоне) _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
manhunt
Попробуйте пару дней чисто на бензине (закрыв вообще вентиль на газовом баллоне)
+1 закрыть баллон и дать поработать на газу, пока не заглохнет. Там в трубках и редукторе грамм 250 жидкого газа. Если травят форсунки и клапан редуктора - газ будет понемногу поступать в коллектор еще несколько дней.
...чого в мене стояло BRC, яке калібрувалось лише мною після установки і вже проїхало більше 100к (спілкуюсь іноді з новим власником) - мінялись тільки фільтра і ніколи жодних проблем ні з заводкою ні з ГБО не було?
по темі - t-jet дуже чутливий до якості суміші, особливо на холодну - в Linea колись навіть був офф. апдейт по прошивці 10го року здається, який усував "нюанси" з холодним запуском...залити там свічки було раз плюнути - навіть я умудрився пару раз таке зробити осінню, ще коли гбо не було...- тоді машина поводила себе 1в1 як на відео і плювалась пропусками запалювання
..Браво до маніпуляцій з насосом заводився зимою іноді також на 3й оберт стартера, вже в самому кінці - але ніколи не троїв...зараз заводиться с першого оберта завжди ...все таки треба почати з виключення ГБО, можеш просто закрити кран,як тут писали - виробити весь газ з магістралі - тоді Мультиекусканом ресетнути усі корекції по двигуну(щоб клеми не знімати)...а далі будемо думати... _________________ Слава Україні!!
а чего напруга так маловата, 10,7?
Ну, все-таки думаю, форсунки подливают... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Но при низком напряжении версия с протечками форсунок ни при чем?
Напряжение ну сильно низкое, это допустимо при проворачивании стартера, но не при работе. выходит, системы все пыхтят и тужатся.
Romko, первым делом- тестер на клеммы АКБ при мертвом моторе и на ХХ, даже с троением, тут генератором, если верить скрину, генератор отдыхает. И это надо делать в первую очередь и бегом. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме