Добрый день. Порвался ремень ГРМ и я попал на ремонт головки. Отьездил 30 тыс как такое может быть
1. Качество и натяжка ремня
2. Качество и натяжка ролика
3. Состояние шкивов
4. Неправильная установка (при замене ремня и роликов) шпильки натяжного ролика
5. и т.д. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
В своїй "книзі"(італійською мовою) 120т. км. або три роки незважаючи на пробіг. Російський переклад пише про 90 і ті самі три роки "старості"при єксплуатації в "важких умовах", раз на п'ять років незважаючи на пробіг.Перший раз замінив на 95т.км і на 7-му році існування авто, пазок був без ознак"старості"(тріщін на вн. поверхні не видно, наружна теж без "відповідного" блиску і дрібних тріщін).Другий ,здаеться "Контітекс" обірвавсь на 60-ті(міг би і ще пару тис. попрацювати,може же б я і згадав про нього),собі думаю , можливо від старості бо тільки в мене пролежав років зо три.Третій раз зробив заміну на підході до 60 ти т. стану пазка не бачив а майстр не придивлявсь,не цікаво.Що цікаво на "фірмовому" СТО років з десять тому ставили(так ,принаймі, сказали мені) якийсь особливий ,дозволений з гарантіею, вартістью(тоді) під 900гр. робота коштувала б під 800гр.Цього літа замінили в майстерні райцентра за 800гр. з деякими лишніми роботами як,невідкручувавсь гвинт кожуха, стягування половинок кожуха пазка саморобними скобами.Треба врахувати,що на паз ГРМ з двома вала навантаження на розвив дещо більше від одновальних конструкцій.Це ще один аргумент щоб міняти як зазвичай, на 60-ти.Все ж таки в сервісній книжці написано 90 то виходить можна в півтора рази довше(пам'ятайте про три роки), якщо поставити "свіжий" пазок надійного виробникаю. Думаю жоден майстер -моторист не скаже вам про 90т., навіщо так ризикуати репутаціею, та й заміна то його робота і гроші.На чому ще можна раціонально зберегти гроші і власний час(очикування поки тьвою автівку роблять)?Оливи і фільтра міняти як спрацюеться(оліва) і забруднится до критичної межі.Я одежу міняю і віддаю прасувати коли вважаю що забруднилась до відповідного(її призначення) стану.Якщо забруднится м. фільтр -відкриеться перепускний клапан і олива перестане фільтруватись(таке часто відбуваеться при"мінусах"), повітряний моторний "забитий" матиме збільшений опір, менше всмокче повітря мотор на режимах великого споживання повітря контроллер менше дасть пального не отримаете макс. потужності особливо помітна така ситуація на дізелях.Сам не міняв моторного повітряного фільтра тис. з сто замінив і не почув ніякої різниці , хоч знову старий став.Ніяких негараздів окрім обриву пазка ГРМ.Коли забитий салонний фільтр взимку відчуете що холодно, після заміни стане відчутно тепліше-скільки позитивних ємоцій.От в роздумах, при існуючому угарі оливи може варто іздити до стану коли на повороті мигне лампочка тиску , замінити оливу відсмоктуванням залити свіжої трохи більше макс.і обійтися заміною фільтра раз на 30т.Схиляюсь до постановки подібного єксперемента з автікою бо чим ризикую? Аварійним виходом мотора-малоймовірно.на цей день існуе багато дослідів роботи мотора зовсім без оливи робе мотор не хвилину , години.Та й ремонт мотора(або заміна мотора ,автівки) не крах мого життя-разова витрата великої сумми.А якщо повірити, що за десять років ми прейдемо на електромобілі і нинішні з ДВС підуть на утилізацію,то все одно в якому стані мотор(і все інше) автівки на лом. Отакі думки похмурого зимового дня.
Здравствуйте!
Fiat Doblo 1.9D, 2004 года. двигатель 223-й, ТНВД Lucas Epic.
Заклинил генератор, проскочил ремень ГРМ. ОТбуксировали до ремонтников.
Они сделали ремонт генератора и отреставрировали форсунки (одна была плохая). Но видимо ремень ГРМ не смотрели. Машина работала: был холостой ход, тяга была плохая. Когда газуешь дымела чёрным (до заклина так не было).
Я уже дома обнаружил что метки ГРМ разные. Сам снял всё необходимое, чтобы переставить ремень. Выставил по меткам (как в книге, для двигателя с ТНВД или как в видео на 6:37 [url]https://youtu.be/B88GT3onXkw?list=PLtrBE8_mosNc1GNDSZraLvAgsDzZF3PmB&t=397 [/url]). Провернул коленвал 2,4,6,8,10 кругов - каждый раз метки везде сходились. Заводить мотор, а он не заводится: стартер крутит, потом вроде схватывает и глохнет. Если тапок в пол дать, то работает. Отпускаешь газ - практически сразу глохнет. Никаких стуков не слышно, звучит мягко. Дым валит белый, а затем опадает чёрная копоть.
ivanivan
Все так зробив, але забув поміняти клапана, гнуті на рівні. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
CreAtoR
Не исключено. Но такое покажет только вскрытие
ivanivan
Требуется ещё отрегулировать зажигание шкивом ТНВД. И в книге об этом сказано как делать. _________________ Чем сможем - поможем. 093-161-68-24. Лёха
Leha-Zelenij
замер компрессии покажет загнутые клапана, без вскрытия. _________________ Не зручно пройтись 50 метрів, до пішохідного переходу...
Буде зручно лежати на місці, на кладовищі!
ivanivan
Все так зробив, але забув поміняти клапана, гнуті на рівні.
ivanivan писал(а):
OLE-OLE писал(а):
Leha-Zelenij
замер компрессии покажет загнутые клапана, без вскрытия.
ремонтники, которым отдавал машину замеряли. В каждом цилиндре по 20. Что вроде нормально.
Питання до спеца ...
Гнуті клапана? чи ні??? _________________ Не зручно пройтись 50 метрів, до пішохідного переходу...
Буде зручно лежати на місці, на кладовищі!
20 - то наче замало для цього двигуна,нє?
В мене питання до ремонтників: якщо мітки по місцях, компресія 20 у кожному горщику однаково, паливо сі подає, то якого біса воно не заводиться? Свічки забули під'єднати? Або вони геть не робочі?
OLE-OLE
Якщо заміри правдиві, то нє.
Мало би десь перекосити. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
ivanivan
Ща только пересмотрел фото выше. А ниче, что на 1 зуб на РВ не сходится, не??... А пишите совпадают... С чем, с таким же предидущим положением?! Не правильным... _________________ Чем сможем - поможем. 093-161-68-24. Лёха
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме