А що печального, простий бюджетний і надійний двигун, лити оливу із хорошими миючими присадками і частіше міняти (і нехай краще це буде бюджетна олива із частою заміною в 5000км, аніж якась дорога раз в 15 тис). Ще іноді мити дросельну заслонку.
п.с. ну і також можна розглянути варіант колхозу якогось масловідділювача у крайному випадку - там де на відео про ту трубку _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Бля, хлопці, поясніть- для чого оці потуги з заміною через 5 т.к.???????????????7 Шо, з-під прилавка можна ДІСТАТИ тільки "вазівське" М6/14 чи камазівське? Невже нема вибору і грошей купити нормальне, рекомендоване заводом, тисячами кілометрів перевірене? Нехай не проклята деким Селенія, нехай шось інше, але для чого такі проблеми? Точніше- надумані проблеми.
Ну чи отой двигун 1,4 радикально!!! відрізняється від 1,2 шо так багацько про нього мови? А на Добло, чи Лінеї не 1,4, і як там- стоїть пнем, чи таки їздить? Мені здається, мотор 1,2 не менше навантажений, ніж 1,4 при невеликій різниці в конструкції і він спокіно тягне 4 організми + барахло в бажнику, а от 1,4 вже геть тупить та задихається і жере як кін і бензин і мастило. Здайте того коня на ковбасу.
ДЗ мити треба при будь-якому мастилі, це вже не тільки від бренду залежить. Форсунки теж, навіть з обкомівської заправки!
В системі вентиляції завжди є така штука для сепарації парів мастила, правда, якшо не викинути, не спростити "шоб мотор легче дишал!" _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Бля, хлопці, поясніть- для чого оці потуги з заміною через 5 т.к.?
та вже ж пояснював і не раз...
очевидні факти:
1) будь яка моторна олива із нашими бензинами (з купою присадок та іншої мішанини), а також брудними та розбитими дорогами - швидко втрачає свої властивості (забруднюється, оксилюється і т.п.) і відбувається це набагато швидше ніж за 10 000 км.
2) у нас на ринку майже половина каністр іменитих розрекламованих брендів - підробка, і в кращому випадку там просто якась найдешевша підвальна мінералка, а не відверте гівно.
більш сумнівні факти:
3) виробник автомобіля, як і запчастин, не дуже зацікавлений в тому, щоб ваш двигун відходив 100500тис км, тому і пише інтервали заміни мастила в 20 000км.
4) ну і екологічні норми - заміна мастила кожні 20 000 зменшує забруднення планети відпрацьованими мастилами, бо дуже малий відсоток його віддається на переробку. А у таких країнах як наша - воно горить у буржуйках, у купах листя разом із сміттям, зливається у лісосмуги тощо... ну то вже окремий діагноз.
Тому і притримуюсь такого - краще заливати мало відому і не дорогу оливу (звісно ж притримуючись в'язкості і допуску) і міняти її частіше. Приблизно кожні 5000км на турбо і 7000км на атмосфері.
Ніж їздити на швидше за все підробному мАтюлі тощо, всі 20 000 і думати що все ок, бо олива ж залита крута. А деякі до цього всього ще і купують якісь присадки по 10 баксів за баночку того взагалі не розумів ніколи) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Лийте, не жалійте.
В яких Фіатах задано 20 т.к. до заміни мастила? Не купуйте на ринках-базарах, беріть нормальне у дилерів.
Мастило окислюється не тільки на поганих дорогах, на прекрасних теж не гірше, бо там не їдуть 40 км/г при 3500 об/хв, а їдуть 140 при 3500, отакі вони, ті буржуї.
Брудна дорга=пилюка, міняйте фільтри регулярно, не попаде в ЦПГ, от і вся теорія, бо іншої дороги туди нема.
Цікаво- всі нові/сучасні авто хворі на такі болячки, чи тільки Хвіяти? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Сьогодні таки сподобився переглянути стан рідного акумулятора через два роки після купівлі авто. Від'єднував, відкривав пробки, міряв рівень. Що сказати, я навіть трохи здивований. В усіх банках нормальний рівень і чистий, як сльоза, електорліт. На всіх попередніх автівках через два роки трохи треба було доливати. Але через від'єднання живлення бортового компа втратив данні по середній витраті пального за два роки поспіль. Правда, зробив перед цим відео. Загальний кілометраж 13200 км, середня витрата 7,4 л/100км. Середня швидкість 27 км на годину. Ось такі вареники. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Сьогодні таки сподобився переглянути стан рідного акумулятора через два роки після купівлі авто. Від'єднував, відкривав пробки, міряв рівень. Що сказати, я навіть трохи здивований. В усіх банках нормальний рівень і чистий, як сльоза, електорліт. На всіх попередніх автівках через два роки трохи треба було доливати. Але через від'єднання живлення бортового компа втратив данні по середній витраті пального за два роки поспіль. Правда, зробив перед цим відео. Загальний кілометраж 13200 км, середня витрата 7,4 л/100км. Середня швидкість 27 км на годину. Ось такі вареники.
в норматив уложились... Олесь, скажите, какое Вы масло льете на ТО . У меня разногласия с сервисменами - по инстркции написано SELENIA K P.E. (исполнения 1.4 16V 95cv) , а на сервисе льют SELENIA STAR PURE ENERGY
kai
Хоть вопрос не ко мне, но скажу:
В вашей инструкции по эксплуатации написано масло Selenia K Pure Energy. Но если посмотрите на банку с маслом, на ней написано MultiAir. Т.е. это специализированное масло для двигателей с системой MultiAir (Fiat N.Bravo, Lancia Delta III, AR Giulietta и т.п.)
На других Фиатах с двигателем 1.4 16v рекомендуемое масло Selenia K 5w40.
Если машина на гарантии и обслуживаете её на официальном сервисе, то они должны заливать Selenia K Pure Energy 5w40.
Я же считаю (моё мнение) что не будет криминалом если при дальнейшей эксплуатации заливать и Selenia K 5w40. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
kai
Хоть вопрос не ко мне, но скажу:
В вашей инструкции по эксплуатации написано масло Selenia K Pure Energy. Но если посмотрите на банку с маслом, на ней написано MultiAir. Т.е. это специализированное масло для двигателей с системой MultiAir (Fiat N.Bravo, Lancia Delta III, AR Giulietta и т.п.)
На других Фиатах с двигателем 1.4 16v рекомендуемое масло Selenia K 5w40.
Если машина на гарантии и обслуживаете её на официальном сервисе, то они должны заливать Selenia K Pure Energy 5w40.
Я же считаю (моё мнение) что не будет криминалом если при дальнейшей эксплуатации заливать и Selenia K 5w40.
спасибо . поеду на 1-ое ТО к ним ... потом к Вам, если не возражаете.
в норматив уложились... Олесь, скажите, какое Вы масло льете на ТО.
Мій "норматив" 7,4 л на сотню насправді виглядає не дуже економно. Це у мене 90% світлофори, 10% траса. Щодо масла в двигун. Чесно кажучи, точно не дивився. Стандартна металева тара з усіма їхніми селенівськими надписами. Я один раз за цей рік трохи доливав оливу і потім десь банку приткнув. Треба розшукати цю банку і глянути. А тут вже підходить друге ТО. Телефонував дилеру, кажуть, десь до 6000 гривень буде коштувати ТО2. Ось і думаю, а чи не плюнути на цю гарантію? Напевне, в три рази буде дешевше самому це зробити. Чи ні? _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
в норматив уложились... Олесь, скажите, какое Вы масло льете на ТО.
Мій "норматив" 7,4 л на сотню насправді виглядає не дуже економно. Це у мене 90% світлофори, 10% траса. Щодо масла в двигун. Чесно кажучи, точно не дивився. Стандартна металева тара з усіма їхніми селенівськими надписами. Я один раз за цей рік трохи доливав оливу і потім десь банку приткнув. Треба розшукати цю банку і глянути. А тут вже підходить друге ТО. Телефонував дилеру, кажуть, десь до 6000 гривень буде коштувати ТО2. Ось і думаю, а чи не плюнути на цю гарантію? Напевне, в три рази буде дешевше самому це зробити. Чи ні?
"Норматив" 7.4 как раз вписывается в - "Розхід палива (місто / траса / змішаний)* 7,7 / 4,6 / 5,7 л "
Забудьте про цей "норматив" бо умови випробувань на знищення бензину і близько не такі, як ми думаємо, і бензин не такий, і міста та дороги не такі.
Мені сусід з Рено універсалом, двиг. 1,8 чи 2 л, дизель, твердить, шо його коняка жере біля 2,5 літрів по місту. І я навіть не сперечаюсь. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Пане Олександре, особисто я сприймаю цифри витрати пального, більше як грубу діагностику загального стану машини, а не економію грошей. Щось на кшталт градусника під пахвою у дитини зранку. Хоча і зайві гроші ще нікому не заважали. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме