Недалеко від місця, де живу зараз, є постійне пасовисько для отої скотини, шо поліцаями кличуть. За минулі пару років зупиняли кілька разів, просто так, від "як поживаєте, батьку"? до "ану, дихніть" через "шось у вас фари слабо світять!"- це серед білого дня. Ну то таке.
Остання зупинка- тіло шось починає бубніти, прошу назвати пункт зі статті 35 Закону про поліцію, та ПДР які я порушив та був зупинений. Тіло шось продовжує бубніти, типу- добре, шо ви знаєте закони і тихо покидає мене, чисто по англійськи.
Пару разів пробували перевірити алкометром, до нього не доходило, бо тикав пикою в упаковку мундштука- один раз це був базарний пакетик багаторазовий з х/з чим, другий- пакет трохи інший, але теж лівий якийсь, бо коли почав допитуватись про матеріал упаковки та інші атрибути правильного, якось інтерес пропадав... Точно так він пропадає, коли вимагаєш свідків і все по процедурі- від зачитування прав, до демонстрації всіх документів.
Між іншим, Драгон 6810 таки не має права на існування, на це є рішення суду.
І ще- не ведіться на запрошення сісти з поліцаєм а авто- поговорити, те-се..., попробувати дмухнути, ну просто так, для приколу. Не спішіть віддавати посвідчення в руки. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
мусора тупі ( мурло каже " а де ж у нас і місті стільки тих велосипедистів, щоб їм доріжки робити".
А саме головне, що нарід такий само тупий ( ну тупих мусорів же і чиновників не лелека нам приносить, всі вони кров від крові свого народу ) і клав на безпеку. Кладуть на свою безпеку, своїх дітей, що уже казати про лівий їм люд. Ви подивіться ЗупинітьЛося
Ну то золоті слова.. я теж притримуюсь думки, що у нас більшість наріду - це тупе самозакохане бидло, що позбавлене будь якої поваги до ближнього. Є і в нас нормальні люди, але їх нажаль меншість (коли у тій же Європі - більшість)
Більш того, я, паралельно із Фіатоводом, ще й мотоцикліст. (Тільки не той ідіот, що літає на спотру 150+ по місту, а звичайний такий собі, на лайт-ендуро 250 кубів.
Так от, за кожну поїздку на 20-30 км мені зустрічається мінімум 4-5 вильоти на зустрічну і 1-2 рази мене не пропускають по головній. Про "обгони" в 20 см зеркала від мого руля я вже мовчу. І в основному все це тільки через те, що ти на мотоциклі, не захищений і представляєш загрози, тому "засциш" і загальмуєш перший. Тобто за звичайну поїздку на коротку дистанцію - одразу декілько смертельно-небезпечних ситуацій. Їзда у нас не по правилам, а по бидло-панятіям. Але так, таке не тільки у нас - ще у росії, десь в Угандах тощо.
Через це на мото останнім часом стараюсь їздити якомога менше, в основному тільки катаюсь десь по селам-лісам, де мінімум трафіку. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Недалеко від місця, де живу зараз, є постійне пасовисько для отої скотини, шо поліцаями кличуть. За минулі пару років зупиняли кілька разів, просто так, від "як поживаєте, батьку"? до "ану, дихніть" через "шось у вас фари слабо світять!"- це серед білого дня. Ну то таке.
Остання зупинка- тіло шось починає бубніти, прошу назвати пункт зі статті 35 Закону про поліцію, та ПДР які я порушив та був зупинений. Тіло шось продовжує бубніти, типу- добре, шо ви знаєте закони і тихо покидає мене, чисто по англійськи.
Пару разів пробували перевірити алкометром, до нього не доходило, бо тикав пикою в упаковку мундштука- один раз це був базарний пакетик багаторазовий з х/з чим, другий- пакет трохи інший, але теж лівий якийсь, бо коли почав допитуватись про матеріал упаковки та інші атрибути правильного, якось інтерес пропадав... Точно так він пропадає, коли вимагаєш свідків і все по процедурі- від зачитування прав, до демонстрації всіх документів.
Між іншим, Драгон 6810 таки не має права на існування, на це є рішення суду.
І ще- не ведіться на запрошення сісти з поліцаєм а авто- поговорити, те-се..., попробувати дмухнути, ну просто так, для приколу. Не спішіть віддавати посвідчення в руки.
Я ещё ВСЕГДА закрываю двери на ЦЗ, когда начинаю движение.
А владельцам сигнализации, с этой функцией, советую активировать её.
Владельцам гаджетов, рекомендую скачать конституцию, КУпАП, Закон Украины о Национальной полиции, ПДД в электронном виде. Там ещё удобный поиск есть
А на случай разряженного телефона или ещё чего, советую иметь печатные копии. В спинках передних сидушек, есть удобнейшие карманы, для хранения подобной литературы.
Там основных статей, всего то, штук 10 - 12, в 3х документах
мусора тупі ( мурло каже " а де ж у нас і місті стільки тих велосипедистів, щоб їм доріжки робити".
А саме головне, що нарід такий само тупий ( ну тупих мусорів же і чиновників не лелека нам приносить, всі вони кров від крові свого народу ) і клав на безпеку. Кладуть на свою безпеку, своїх дітей, що уже казати про лівий їм люд. Ви подивіться ЗупинітьЛося
Ну то золоті слова.. я теж притримуюсь думки, що у нас більшість наріду - це тупе самозакохане бидло, що позбавлене будь якої поваги до ближнього. Є і в нас нормальні люди, але їх нажаль меншість (коли у тій же Європі - більшість)
Більш того, я, паралельно із Фіатоводом, ще й мотоцикліст. (Тільки не той ідіот, що літає на спотру 150+ по місту, а звичайний такий собі, на лайт-ендуро 250 кубів.
Так от, за кожну поїздку на 20-30 км мені зустрічається мінімум 4-5 вильоти на зустрічну і 1-2 рази мене не пропускають по головній. Про "обгони" в 20 см зеркала від мого руля я вже мовчу. І в основному все це тільки через те, що ти на мотоциклі, не захищений і представляєш загрози, тому "засциш" і загальмуєш перший. Тобто за звичайну поїздку на коротку дистанцію - одразу декілько смертельно-небезпечних ситуацій. Їзда у нас не по правилам, а по бидло-панятіям. Але так, таке не тільки у нас - ще у росії, десь в Угандах тощо.
Через це на мото останнім часом стараюсь їздити якомога менше, в основному тільки катаюсь десь по селам-лісам, де мінімум трафіку.
Выхлоп погромче и ехать всех пугать
По принципу "боятся - значит уважают"
Выхлоп погромче и ехать всех пугать
По принципу "боятся - значит уважают"
У плані безпеки на мото-форумах теж пишуть, що так помічають краще, навіть дивляться у зеркала.
Але ж не комфортно, бо у від такого вихлопу буде голова квадратна через 10 хв їзди. І як з таким вихлопом їздити пізно увечері?
У мене навпаки рідна труба перепакована на більш тихий вихлоп
п.с. по темі - доречі, а як камери розпізнають номер мотоцикла, якщо він вішається тільки ззаду?
Чи фото-відео-фіксація з обох сторін (в тому числі їдучих від камери,а не тільки на неї)? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
А какая разница, если тру байкеры не покупают мопеды, а просто "ездят на чужих"
Когда жил "там" то была история с превышением, зафиксированная на камеру в городе Х. Там сразу же приходит смс от банка, со списанием штрафа, а потом уже фото, на почту
Так вот штраф списался 2 раза.
Пришло 2 одинаковых фото, в одно и то же время, с одной камеры, только 1 сделано в городе Х, а второе в городе У.
Написали в поддержку, мол "посоны, у вас тут система глюкнула и мол мы не могли быть в одно и то же время, в двух городах сразу"
На что пришёл ответ "спасибо за сигнал. Во вложении исправленные данные"
Открываем, а там на одной из фоток просто поменяли время
Такие дела, в общем. Но там законы аборигенов + запрещено давать свою тачку кому-либо. И камеры распознают лицо водителя. Короче, не отвертишься и законно оформлено всё.
А у нас просто хотят на лохах копилочку набить и потом разбить на общак, как обычно
Звездец!Меня плющит от злости.
4 штрафа в один день за превышение скорости в Глевахе.
Кто-то хорошую кормушку устроил.
В Киеве куча дорог,где можно ехать 80 км.
По Одесской трассе сняли ограничение в Мытнице и Ксаверовке и можно ехать 90-то,а в Глевахе,блд,50 км ограничение. _________________ Твори DOBLO на всей земле,
Твори DOBLO другим во благо...
Что интересно,два штрафа выписаны в день нарушения,а еще два штрафа через 8 и 9 дней....
Дублей нет. _________________ Твори DOBLO на всей земле,
Твори DOBLO другим во благо...
По Одесской трассе сняли ограничение в Мытнице и Ксаверовке и можно ехать 90-то,а в Глевахе,блд,50 км ограничение.
50+20= 70. Це немало, в врахуваннням який там на Глевасі постійний щільний рух.
Бо пролітати 110, коли по боках стоїть десятки автомобілів, розвертаються з одного боку, виїзджають з іншого - теж не дуже безпечно.
Там часто ДУЖЕ багато автівок стоять на ідіотському розвороті (бо естакаду-розв'язку ж у нас не зробити - це ж космос).
Так само як і на поворот в сторону залізничного переїзду (там теж часто і на довго закритий переїзд. Вишиковується величезна черга прямо на трасі)
Бо якщо стоїть електричка чи поїзд, то ВЕСЬ час, поки в неї зайдуть і вийдуть - шлагбауми перекриті. Такий довбойобізм тільки у нас в країіні може бути...
(Ще багато ідіотів ставлять машини прямо на трикутнику-остірівці безпеки, а особливо відбірні уйопки половину корита залишають прямо на правій полосі, поліції поx як зазвичай.)
Так, це все ідіотизм 80лвл, ніхто не сперечається і всіх плющить від злості.
І як тих, кому треба скинути до 50-60, так само і тих хто пів години стоїть на трасі через їбyчий переїзд чи 10хв не може виконати сраний розворот. І доречі, така фігня не тільки на одеській трасі на тому відрізку, а по всій країні. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Это ещё херня
У меня 2 фуры выехали в разных направлениях, с разным тоннажем
Обоим впаяли перевес, которого не было
Они даже фурам, которые грузились в Европе и прошли все взвешивания, на своём пути (2-3 страны) паяют
Причём, не отпускают, а заставляют вызывать грузчиков, которые перекинут товар, внутри фуры так, что бы их золотые весы не показывали перевес.
Думаю, ноги растут от истории, когда дальнобои начали яростно обсуждать, как объезжать весовые, а ЗЕ им в ответ снял видео, что за креатив 5, но вам звезда...
Вроде, и правильно, но ведь оуевать не стоит, пожалуй?
І креатив гівно, і підхід гівно.
Бо не в водіях проблема. Або не лише у водіях проблема. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Причиной транспортного коллапса в Николаеве стал конфликт на ГВК под Херсоном
В ночь с пятницы на субботу, 27 июня, на трассе М-14, на габаритно-весовых комплексах (ГВК) в Херсонской области произошли масштабные конфликты между водителями зерновозов с одной стороны и работниками «Укртрансбезопасности» (УТБ), патрульной полиции и СБУ — с другой.
В пятницу, 26 июня, Херсонскую область с рабочим визитом посещал президент Украины Владимир Зеленский. После того, как он уехал, сотрудникам УТБ была дана команда предельно «ужесточить» взвешивание большегрузных автомобилей.
Сразу отметим, что ни сами ГВК, ни их работники оказались к этому совершенно не готовы.
Все началось с ГВК перед мостом через Днепр, на выезде из г. Олешки (Цюрупинск). К весовому комплексу выстроились многокилометровые очереди из большегрузных автомобилей. На весы заставляли заезжать даже тех, кто ехал «порожняком». Само взвешивание проводилось крайне медленно, колонна автомобилей почти не двигалась. При этом, как водится, весы показывали что угодно, только не точный вес — часто получалось, что автомобиль с грузом весит значительно меньше, чем значится в сопроводительных документах. При повторном взвешивании всегда получались совсем другие цифры, причем разница была в несколько тонн. Боле того, водителей заставляли лопатой пересыпать зерно в кузовах — таким образом проверяли нагрузку на ось.
Что интересно,два штрафа выписаны в день нарушения,а еще два штрафа через 8 и 9 дней....
Дублей нет.
а через скільки днів прислали штраф? ото я думаю їхав на ті вихідні, бачив ці камери, чи не порушив що. аби я не отримав листа щастя. думаю скільки чекать треба _________________ таких как я не было, нет, и не надо
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме