Купляю зара Добло 2006-2008 років. Хочу з 1,3 дизелем на 85 лошадок. Мене всі відговорюють, типу не мотор. Ресурс мінімальний, ремонтувати неможливо, ланцюг більше 100 000 не виїзджає і.т.д.
Переконують щоб брав тільки 1,9. Уже й не знаю, вірити тому всьому??
Хочу його через розхід малий по місту. Доречі, в кого він скільки споживає по місту?
А, і ще питання, 1,3 усі ішли з сажовим фільтром?
Якщо треба низька витрата палива, то це газ-бенз.
Це і заправка і обслуговування. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
igogo
В мене Фіоріно з двигуном 1.3MJTD, 75 конячок. 310-та тисяча. В двигуні все рідне, ланцюг міняю через 120 тис.
Масло за 10 тис доливаю грам 400. Зараз росхід соляри (якісної) 5,5 по місту. На трасі, при швидкості 110-120 росхід біля 4-х літрів. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
igogo
Смотя для каких целей тебе он нужен и в каком тех. состоянии. Если по пробкам пустому толкаться, то 1.3 хватит, если грузить, то жор соляры не очень сильно почувствуешь. Ремонтировать 1.3 смысла нет, в финансовом плане выгоднее б/у сразу покупать. 1.9 ремонтопригоден, под него есть даже гильзы. По сервисам ремня и цепи если сравнивать, то 1,9 получится дороже в 2раза, по сцеплению (учитывая маховик 1.9) в 3 раза.
Розхід по Львову на 1.9JTD не перевищував 6,5л.
По трасі - 4,5л (при умові неповного завантаження).
Не думаю,що на Добло 1.3 буде брати суттєво менше. _________________ Раніше були: Fiat Ducato 2.5D,Fiat Uno 1.5i,Fiat Tipo 1.7D,Fiat Palio EX 1.2 16v,Fiat Doblo 1.9JTD
І багато чого іншого...
Думаю, ресурс- поняття, яке не дуже щось означає та визначає. Будь-який двигун можна угробити за 50 т.к., а можна і їздити 250 т.к. без особливих витрат. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
igogo
По сервисам ремня и цепи если сравнивать, то 1,9 получится дороже в 2раза, по сцеплению (учитывая маховик 1.9) в 3 раза.
Мені правду казали, щоб поміняти ланцюг тре мотор витягувати, інакше не підлізеш до ланцюга?
Чого обслуговування 1,9 дорожче?? Ремінь жиж зверху, не тре пів мотора розбирати?
Доречі, усі їздять з сажовим фільтром? Я чув він на Фіатах не настільки велика проблема, працює адекватно?
Чи є хтось, в кого його з заводу нема?
Я зараз на Кенго їзджу 1,5 на 85 лошадок. Машина супер, 5,5 по місту навіть зимою. І без сажового з заводу. Але не вгрузиш нічого, 250 кг і він лежить, і комфорт мінімальний. З мотором також є нюанси. Щоб відрегулювати клапани тре распредвал знімати!!
igogo
Двигун не треба діставати. Знімаеться піддон двигуна і передня кришка та водяна помпа, фіксюються к/вал та р/вали. Все
В мене сажового з заводу не було. Евро 4. 75 конячок _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
-топливо обычна солярка евро 4-5
-масла selenia 5w40 12-15 тис.км интервал замены
-у меня расход до 7.4 в городе а в трассе меньше
-на трассу можно скорость от 150 км\час но зачем ? и вы должны понимать что не для скорости Добло !
-не дорогие обслуживания
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме