Сьогодні побачив "кіно" разом з фото, зняте пару днів тому, сплатив штраф онлайн з 50% знижкою. Цікаво, що за серією прав (в мене старого зразка) штрафів онлайн не видно, вводив з номером авто серію паспорта. Раніше користувався навігатором Waze (в ньому відзначені камери), це було ще до першого червня, коли ввели штрафи, але він заводив в Київі кілька разів в такі чигирі, що перейшов на Google Maps (камери поки що не відзначені). Встановив ContraCam, спробую використовувати разом з гугл одночасно.
MirrorMan
а просто НЕ ПОРУШУВАТИ не пробував? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
MirrorMan
Умисно? Ніт. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Категорично проти порушень. Навіть ремені пристібаю не від "поліцї" (в лапках, бо то не поліція), а для себе...
Але, тільки у нас на трасі/шоссе/автостраді типу Київ-Одеса чи Київ-Харків і т.п.... де швидкість потоку має бути постійно 110-130, на відрізку кожних 50 км буде стояти цілих 10 світлофорів, 15 пішохідних переходів (мінімум) і 10 розворотів (типу "ану проскоч і не убийся/убий") і ТІЛЬКИ 1, CYKA, 1 нормальна розв'язка.
Тому, на кожному із таких рагульних розворотів ("відбійники" якого просто обвішані вінками) або на пішохідному переході, де загинуло з десяток людей і поставили світлофор (який частіше не працює і де за день проходить 3,5 чоловіки (і теж вісять вінки)) - ставиш знак "40", камеру і гроші пішли.
Потік йде 120, а тут на тобі 40! На тобі розворот! На тобі перехід... Ну і замість жовтих бочок з водою - якісні бетонні плити, це як отче_наш.
....Блін, в Європі така срань мабуть тільки у нас. Бо ми таки, ніхeра не Європа.
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt, не Європа, країна третього світу.
приклад розв'язки в Житомирі ( якось я писав про неї ). Зробили в тестовому режимі замість величезного кола маленьке і гарно розв'язку. зрозуміло, що роботи з облаштування ше багато, але треба ж з чогось починати. Але мер, виконком, поліція - конкретні мудаки. мер так і сказав: тестове коло було безпечнішим, кількість всякий випадків зменшилася, але ЄБР не дав на 300 лямів, то ми повертаємо назад все.
CreAtoR
тобто, жодного разу не перевищував швидкість?
А навіщо?
На трасі можу сунути ну аж нехай 140, ну нехай подекуди 150, коли дозволяє дорога.
А в населеному пункті - для чого? Швидше воно не буде, аж ніяк.
І коли пролазиш третім рядом там, де два - теж не буде швидше.
І коли намагаєся проскочить на "рожевий" - теж не буде швидше.
І коли соваєш дупу з ряду в ряд, що аж ніколи вмикати лампочки лівою рукою - теж не швидше.
Сам не порушую, та інших за порушення граю _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
manhunt, не Європа, країна третього світу.
приклад розв'язки в Житомирі ( якось я писав про неї ). Зробили в тестовому режимі замість величезного кола маленьке і гарно розв'язку. зрозуміло, що роботи з облаштування ше багато, але треба ж з чогось починати. Але мер, виконком, поліція - конкретні мудаки.
Катались трохи по Польщі, то навіть у них немає такого дибільства, як оті світлофори чи розвороти на швидкісній автостраді.
З'їзд вправо і пішов на розворот на міст (чи під трасу в підземний переїзд). Переходи всі теж - надземка/підземка.
А в нашій недоЄвропі ти їдеш 110-120 і тут перед носом фура розвертається, або якийсь заглохаючий ЗІЛок, бо він бідолага вже там стоїть хвилин 20 і просто "псіханув".
Якщо на тому розвороті гарно вліпиться штук 20 машин, тоді МОЖЕ поставлять АЖ цілий світлофор і навіть камеру. Приїде губернатор і переріже червону стрічку на урочистому відкритті.
Скоро мабуть буде як в раші - урочисте відкриття автобусних зупинок і смітників.
На З/Д теж, у Польщі майже всі що траплялись - це траса над рельсами. А якщо і шлагбаум, то закривається він - і через 10-15 сек з'явився потяг, за 10 сек потяг пролетів, через 5 сек вже все відкрито. На все 1-2 хв максимум.
У нас же - перекривається шлагбаум і всього лиш через якихось 5-7 хв з'являється маневровий з двома вагончиками і швидкістю 5км/год. Далі він десь зникає і з'являється знову через 5-7 хв з іншої сторони, але вже з трьома вагончиками.
Далі шлагбаум починає відкриватись, але не відкрившись, знову закривається - бо там вже товарнячок їде, а частіше і не один.
ІТОГО загальний час їзди із точки А у точку В приблизно 15хв, а разом із очікуванням на розворотах і перезді виходить приблизно 1 година. Кількість небезпечних ситуацій навіть не рахую.
Поки так.. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Не ну все знакомы с Конституцией Украины, вообще?
Или вопрос не "как не дать трахнуть свою пятую точку?", а "как смазать её вазелином?"
PS я против нарушений и всё такое, но если уже случилось, по каким либо причинам
З цього моменту більш детально будь ласка (тільки не про п'яту точку і чим Ви її мажете, а про Конституцію і т.п.)
Бо у нормальних країнах - порушив=плати і плати не мало. І це правильно.
Але з іншого боку - там і інфраструктура/зручності аби не порушувати.
Замість чагарників зі сміттям (чи "газонів" із грязюки) - стоянки.
Замість ідіотських смертельних розворотів/світлофорів - розв'язки.
І траса це не 60-90-40-70 кожні 3км, а стабільні 100-140 на відрізках 50+ км. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Але з іншого боку - там і інфраструктура/зручності аби не порушувати.
Замість чагарників зі сміттям (чи "газонів" із грязюки) - стоянки.
Замість ідіотських смертельних розворотів/світлофорів - розв'язки.
І траса це не 60-90-40-70 кожні 3км, а стабільні 100-140 на відрізках 50+ км.
ну чому ж. у нас теж уже пару років як прийняті нові норми ДБН, і якщо на міжміських дорогах ще більше-менш їх дотримуються, то у місті на це все кладуть величезний каток. Тому що мусора тупі ( мурло каже " а де ж у нас і місті стільки тих велосипедистів, щоб їм доріжки робити". І йому просто засліпило, що кожного року збирається в місті декілька тисяч роверів на свято ) , тому що чиновники крадуть і теж тупі. Зробили ремонт вулиці - розмітку намалювали за нормами срср. Одні ліві повороти та розвороти чого варті - тільки мудило, яке не цінує життя інших, якому на безпеку насрати, буде так робити.
А саме головне, що нарід такий само тупий ( ну тупих мусорів же і чиновників не лелека нам приносить, всі вони кров від крові свого народу ) і клав на безпеку. Кладуть на свою безпеку, своїх дітей, що уже казати про лівий їм люд. Ви подивіться ЗупинітьЛося - там же кожен порушник відчуває себе богом, а всі інші смерди повинні йому підкорятися. І таке гімно поводить себе просто на дорозі, а дай йому трішки влади - все, всім кругом буде срака.
georgik
+100500 _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Статья 62 Конституции Украины. Статья 62. Лицо считается невиновным в совершении преступления и не может быть подвергнуто уголовному наказанию, пока его вина не будет доказана в законном порядке и установлена обвинительным приговором суда.
"Так тут же речь про уголовку" - скажет прочитавший
Окей
В Украине признается и действует принцип верховенства права.
Цитата:
Положения статьи 62 Конституции предусматривают, что лицо считается невиновным в совершении преступления и не может быть подвергнуто уголовному наказанию, пока его вина не будет доказана в законном порядке и установлена обвинительным приговором суда.
Как и в Конституции, так и в международных актах (Всеобщая декларация прав человека, Конвенция о защите прав человека и основных свобод, Международный пакт о гражданских и политических правах) говорится о применении принципа презумпции невиновности в делах о привлечении к ответственности за совершение уголовных правонарушений.
"Но с учетом применения принципа верховенства права мы вынуждены признать, что презумпция невиновности действует во всех случаях обвинения человека государством, в том числе, и в части привлечения к ответственности за административные правонарушения. Сама логика здесь общая для всех случаев формирования обвинения государства против человека: весь государственный аппарат, включая работников правоохранительных органов, содержится за счет налогоплательщиков. Именно поэтому человек вправе переложить обязанность доказывания вины на государство, как и право сохранить за собой правовой статус невиновного до момента, пока не получит на руки решение суда, вступившего в законную силу"
Хотят, что бы машина оплатила штраф? Нет. Хотят, что бы хозяин автомобиля оплатил, вне зависимости от того, кто был за рулём.
Когда будет доказано, что за рулём автомобиля, во время совершения нарушения был конкретный человек - тогда конкретно ему и может быть предъявлено обвинение, в совершении правонарушения. А предъявить и выписать штраф, может только суд.
Я !!!подчёркиваю!!!: у мусорылого погононосца НЕТУ ПОЛНОМОЧИЙ ВПАЯТЬ ВАМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ, ПО СОБСТВЕННОМУ ЖЕЛАНИЮ! Им просто нравится эта часть, дающая власть. Но по факту, всё выглядит вот так:
Цитата:
Конституційний Суд спеціально зауважив: «Згідно з частиною першою статті 268 Кодексу особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржувати постанову у справі. Крім того, у цій правовій нормі передбачено, що справа про адміністративне правопорушення повинна розглядатися в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; за відсутності такої особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
У наведених положеннях Кодексу визначено систему правових механізмів щодо забезпечення дотримання прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, на стадії розгляду уповноваженим органом (посадовою особою) справи про адміністративне правопорушення, зокрема, з метою запобігти безпідставному притягненню такої особи до відповідальності. Водночас вказані положення є законодавчими гарантіями об’єктивного і справедливого розгляду справи про адміністративне правопорушення, реалізація яких можлива лише у разі, якщо між стадією складення протоколу про адміністративне правопорушення і стадією розгляду відповідної справи по суті існуватиме часовий інтервал, достатній для підготовки до захисту кожному, хто притягається до адміністративної відповідальності.
…Скорочене провадження у справах про зазначені адміністративні правопорушення передбачає, зокрема, фіксацію адміністративного правопорушення і накладання адміністративного стягнення на правопорушника безпосередньо на місці його вчинення. Застосування посадовою особою процедури скороченого провадження в інших випадках, які не визначені законом, тобто розгляд справи про адміністративне правопорушення безпосередньо на місці його вчинення, а не за місцезнаходженням органу, уповноваженого законом розглядати справу про таке правопорушення, призводить до порушення процесуальних прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, закріплених у статтях 257, 268, 277, 278, 279, 280 Кодексу.»
Цитата:
ст..280 КпАП України: «Орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність…»
Цитата:
ст. 251 КпАП Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Обов’язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
ст. 251 КпАП Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Цитата:
У відповідності до ст..124 Конституції України: «Правосуддя в Україні здійснюють виключно суди.
Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються.»
Таким чином, винесення рішення з питання наявності або відсутності складу правопорушення, вини конкретної особи, тощо, може здійснюватися тільки судом. Винесення такого рішення будь-якою іншою службовою особою є привласненням функції правосуддя.
При цьому, відповідно до ст..8 Конституції України: «Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.»
Я больше скажу : и закон о нац полиции, и кодекс Украины про административные нарушения, и, конечно же, конституция Украины - на стороне порядка и всё очень законно и логично.
Учите свои права и обязанности и выполняйте всё, что требует ЗАКОН, а не клоуны с погонами, которые считают себя властелинами мира.
Всё, что они могут - подставлять своё очко руководству, собирать дань с бабушек, торгующих семечками, вырывать из контекста суть законов, в любой непонятной ситуации очковать и сваливать в кусты, катать тёлочек на служебных корытах, с включёнными мигалками.
Не бойтесь идти в суд. Это всё проще, чем кажется. На то и расчёт, что никто не пойдёт, а заплатит со скидкой 50%, что бы экономить время.
Вспомните историю с Трукамом.
Ввели, нарубили бабла, всем надоело, суды начали признавать их незаконными, убрали.
Прошло пару лет и те же Труками вернулись. Хоть закон не менялся.
Не ленитесь сделать распечатку основных положений закона и возить с собой. Не стесняйтесь снимать на камеру всё происходящее и диалоги. Не бойтесь ходить в суд и на почту.
И да прибудет с вами сила
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме