много Вы "надавите" по Киеву... "Воно їде" так как и надо ехать с двигателем мощностью 95 л.с.
Їде, ніхто і не сперечається, але по Києву і околицях часто не вистачає і 120 к.с. і 150 к.с., окрім хібащо вони всі на Пунто, тоді може і вистачить, бо машина легка.
Загалом зараз вже вся Київська обл. ДУЖЕ перевантажена транспортом і навіть для банального обгону фури потрібно чимало конячок. Бо обгін має бути безпечним, а безпечний обгін в таких умовах - це тільки максимально швидкий обгін.
Та навіть якщо взяти і 2х полосну "автостраду" (типу Київ-Одеса), коли хтось 90-сильний випреться у ліву полосу, щоб обійти ту ж фуру, тобі потрібно гальмувати за ним і нудно чекати доки він з 90 км/год набере 120-130. А тим часом позаду тебе вже утворюється затор із нервово мигаючих дальнім АМГ, Поршів і Прадо і підтискаючих у задній бампер
п.с. А особисто про себе я вже писав - що взагалі не розумію резону атмосфери, коли із тим же 1.4Т на машину 1200кг ти маєш витрату 8.1л і 120-150к.с. (невеликий, але запас потужності), тоді як у 1.4 атмосфери при витраті 8.0л всього 90-100 к.с. (овоч, на якому боїшся почати обгін).
(За витрату мастила нічого не пишу)) Ну може хтось пояснить? Бо якщо взяти навіть вартість ТО турбіни, то за 200 000км її ресурсу, це копійки у порівнянні із всіма витратами на авто загалом за цей час.
Скажем так, фуру обгонять сложновато на наших 95л.с., но можно на 4 передаче легко. Если поток идёт 120-130 то вообще не проблема. Если быстрее, да, задние давят. Я сегодня ехал в Одессу по «правилам». Проблем с обгоном не заметил. Но да, это не гоночный болид, турбины ему не хватает именно для рывка. По маслу все просто- больше обороты- больше расход. У меня 100-150 на 1000. Это не считаю проблемой. Удачи в эксплуатации!
Скажем так, фуру обгонять сложновато на наших 95л.с., но можно на 4 передаче легко. Если поток идёт 120-130 то вообще не проблема.
Значить Ви дуже вправний водій) бо мені на Браво вистачає потужності тільки на бензині в спорт-режимі, а на газу без спорта... ну скажемо-дуже слабо... хоча думаю так ~100-110 к.с. точно є.
Сиеновод писал(а):
Александр Васильевич писал(а):
Большие, это сколько?
Большие- больше 3000.
Наприклад, на Браво приборка розмічена до 8000, із яких з 6000 до 8000 червона зона.
6000 поділити на 2 = 3000, це і вважаю комфортні оберти для двигуна. Тому і стараюсь кататись від 2500 до 3500.
На обгонах і в гору доходжу часто до 5000 - так мотору набагато "легше" через набрану інерцію. Особливо для моторів 1.2 - 1.6 потрібна постійна підтримка обертів... це ж не 2.5, який тягне з низів як трактор(в такому класі авто звісно, бо на Вольво вагою 1500кг і 2.4л малувато, ідеально 2.9Т).
На атмосфері, вважаю, що всі ці оберти потрібно підняти ще на 10-20%.
До того ж, на обертах вище 4000 відбувається краще змащування всіх вузлів і т.п., тому іноді даю двигуну і "просратися" до 6000, звичайно ж під навантаженням - в гору на 4й або 5й передачі... (бо на 6й то вже буде більше 200км/год). І вважаю, що йому таке тільки на користь
А на обертах ~2000 іде "закоксовка" двигуна, велике навантаження на всі вузли (навантаження на масляну плівку тощо), погане охолодження (бо навантаження велике, а водяний насос ледь крутить)... хоча багато водів часто так і їздять... коли той бідний двигун вже аж стукає. І що цікаво - економії палива (як вони думають) в цьому теж немає, бо суміш постійно збагачується (в не залежності від того, що педаль газу ледь натиснута), щоб хоч якось витягнути на тих наднизьких обертах.
Поправте, будь ласка, якщо десь мої судження технічно не вірні. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Не, я редко езжу свыше 4500. А так авто для неспешных передвижений . Тогда мощности достаточно. Что заметил. Педаль газа адаптивная, в пробках по Киеву со скоростью 5-20 км час начинаются тупики с оборотами. Как только Машина выезжает на трассу, ее как меняют- и разгон и отзывчивость достаточная. Сегодня разгон со 100 до 170 занял буквально секунд 10 наверное. Бензин 95е от БРСМ
Не, я редко езжу свыше 4500. А так авто для неспешных передвижений . Тогда мощности достаточно. Что заметил. Педаль газа адаптивная, в пробках по Киеву со скоростью 5-20 км час начинаются тупики с оборотами. Как только Машина выезжает на трассу, ее как меняют- и разгон и отзывчивость достаточная. Сегодня разгон со 100 до 170 занял буквально секунд 10 наверное. Бензин 95е от БРСМ
Вы не рискуете, заливая "Бензин 95е" ? Какой у Вас пробег, какой расход по Киеву , по трасе (если 100км/ч) ? у Вас же 1.4 двигатель?
Сиеновод
Сереж, не увлекайся этанолом. Буде горе _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
У меня 1,2 уже с пробегом, и то что-то не тянет экономить на бензине ради мизерной выгоды. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Не, я редко езжу свыше 4500. А так авто для неспешных передвижений . Тогда мощности достаточно. Что заметил. Педаль газа адаптивная, в пробках по Киеву со скоростью 5-20 км час начинаются тупики с оборотами. Как только Машина выезжает на трассу, ее как меняют- и разгон и отзывчивость достаточная. Сегодня разгон со 100 до 170 занял буквально секунд 10 наверное. Бензин 95е от БРСМ
Вы не рискуете, заливая "Бензин 95е" ? Какой у Вас пробег, какой расход по Киеву , по трасе (если 100км/ч) ? у Вас же 1.4 двигатель?
Я этот бензин использую только когда еду по трассе. Расход не знаю какой, думаю что литров 7 точно есть. Просто на нем авто хорошо едет, почему-то.
Читал форум французов по типо. Они тоже его используют. Отзывы нормальные. В городе я лью 95, чаще «евро».
"а ніфіга те масло міняти взагалі - воно ж нове в моторі буде завжди"
Є знайомий, який в 2013 купив в салоні "Деу Матіз" і з тих пір ЖОДНОГО разу не міняв масло. Проїхав всього 9000 км. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Він за СІМ РОКІВ жодного разу не міняв і не доливав масло. Пробіг всього 9 тисяч. Тому він вважає, що міняти масло ще рано, бо в інструкції написано 10 тисяч. Про деградацію мастила від плину часу він і чути не бажає. Мовляв, масло є масло. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме