троси КПП - волога і тд - тре "мастити" - проблема не
А їх якось можна змастити малими силами? шприцом чи із салону якось?
По мотоциклетному досвіду - будь який мот який купував, що китай, шо япів - у всіх поголовно ду-уже туго витискалась і сцепа і газ майже не вертався (ага, отакі в нас доглядальники за технікою є). Пару шприців трансмісійки - троси ходили як нові. Ніякої ВД-шки.
Romko писал(а):
так там є втулка зправа - на драйві її точать з капролону, навіть якийсь номер по замінниках є...- треба шукати, якщо помахатись то можна і без зйому рейки її замінити,
https://steering.com.ua/L-M6039 - а це не воно?
може якогось крючка зварганнити із стальки із зручною ручкою і ним поколупати?
п.с. знайшов фотку))
п.с. з капролону точать, тільки десь чув, що капролон міняє свій розмір від температури, в мороз рейка стукатиме, а влітку туго крутитиметься. якшо це втулка якогось амортизатора тощо, може і проканає, а тут отак.
Цитата:
Я чуть проще поступил когда доставал втулку., вывернул руль до упора в право, вкрутил между валом и втулкой по периметру, четыре самых коротких прессшайбы (клопы так называемые), и вывернул руль влево, рейка надавила на шляпки саморезов и втулка вышла. У вала рейки имеется небольшая фаска и короткие саморезы при вкручивании контактируют с ней, и не портят рабочую часть вала рейки.
При этом способе, втулка после выпрессовки остается в относительно хорошем состоянии, можно изолентой подмотать и еще тыщь 50 откатать.)))
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Фев 19, 2020 15:28), всего редактировалось 3 раз(а)
Є ще питання по магнітолі. Шахту де стоїть магнітола (всю панель, з повітряними виходами) - неможливо зняти, доки магнітола не витягнута?
Якшо наприклад, якийсь олень пхав невідомо що у отвори для з'єму і я тепер нормальними з'ємниками не можу її витягти, бо вусики по бокам відігнуті і заходять за рамку шахти. Як в таких випадках видерти магнітолу? Монтіровками не хотілось би..
(витягти треба, щоб підключити антену радіо, бо той хто кидав проводку на саб, забув її підключити) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
хз чи ця втулка підійде...пробуй потім розкажеш
сьогодні міняв рульові тяги і наконечники + робив сходження...- як і очікувалось старі тяги в пристойному стані і стукати не могли але все таки вирішив вже робити + попросив набити смазки нормально в рейку і в пильники... руль став крутитись легше, машина стала якась збитіша ... на бруківку ще не заїзджав щоб стуки перевірити
троси так - шприц і зі сторони КПП вливати потроху
магнітолу - ото челендж, якщо вусики позагинали - хіба виривати інакше там не підлізти _________________ Слава Україні!!
доречі помітив в себе таку саму херню, резина штатна, диски рідні - якого ха..?
Десь читав, що там де із заводу ідуть 18" катки, то рейка "коротша".
Я не знаю чи це пов'язано із твоїм затиранням, просто для інфи. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Пн Мар 23, 2020 00:43 Заголовок сообщения:
Свист (не турбіна ) у районі лобового на швидкості 130+, це норма, чи можливо, теж якась 100500та болячка, що лікується?) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Вт Май 05, 2020 11:44 Заголовок сообщения:
Питання по проборці: як взяв машину - на приборці світилась турбінка зі шкалою. Я так розумів, що то booooost.
Зараз кудись пропало, по меню так клацав - то там тільки налаштування дати/мови/юнітів тощо... а про той наддув щось нічого не знайшов).
Як її включати?
Romko писал(а):
троси так - шприц і зі сторони КПП вливати потроху
магнітолу - ото челендж, якщо вусики позагинали - хіба виривати інакше там не підлізти
Троси кпп - там не підлізти нормально... та ще й вони закриті, нічого туди не підлазить щоб змастити... ну буду ще пробувати.
Гамнітолу теж не витягти ніяк, тягнув вже гарно - ну нів'яку не йде... треба монтіровочкою _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
Добавлено: Вт Май 05, 2020 12:27 Заголовок сообщения:
manhunt
шкала пропадає коли включити відображення радіо на дисплеї...
доречі про троси КПП - хто не знає в мене напряжно включалась 1ша передача іноді з 2-3го разу, іноді через подвійний вижим - що страшно денервувало - -
коротше поліз я до куліси відєднав троси, - все в ідеалі, а 1ша далі заїдає, підтягнув на оберт трос переключення, - стало чіткіше вмикатись і коротший хід , але все одно заїдає, - помітив, що коли припідняти блокіровку задньої і змістити буквально пару мм ричаг вліво - 1ша залітала на ура ... отже розібрав ричаг в салоні і спиляв блокіровку на ричагу на 2-3 мм - тепер перша залітає з мізинця і жодного разу не клинила
- криворукі макаронники, коли інтегрували Опельвську КПП в Фіата видно навіть не подумали, що Фіатівський механізм вибору передач треба спершу з Опельовською кулісою подружити _________________ Слава Україні!!
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Вт Май 05, 2020 12:33 Заголовок сообщения:
Romko писал(а):
manhunt
шкала пропадає коли включити відображення радіо на дисплеї...
доречі про троси КПП - хто не знає в мене напряжно включалась 1ша
о, дякую... "радіо" я відключив, бо чомусь подумав, що "радіо" -це радіо, а не шкала наддуву))
по тросам - у мене все вмикаєтсья ідеально, але коли КПП гарно прогріється - починає туго ходити N вліво-право, та й передачі вмикаються трохи "тугіше"... ну от ніби троси від нагріву розширились і... ну загалом поотрібно якось всеж їх змазати, а там буде видно.
Romko писал(а):
криворукі макаронники,
ну нашим їх вгазалі так не можна обзивати... бо якщо вони криворукі, то які тоді ми з нашими тавріями _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
Добавлено: Вт Май 05, 2020 12:47 Заголовок сообщения:
manhunt
відєднай троси від "вертольота" на КПП і на гарячу пробуй руками вмикати прямо на КПП, може бути вертикальний люфт і виробітка на самій кулісі КПП - ну і троси заодно перевіриш як ходять при відєднаній кулісі - там 5 хв роботи під капотом - нічого не тре розбирати - хіба шланги ГБО будуть заважати _________________ Слава Україні!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме