Александр Васильевич _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Тут советчики правы на все 146 прОцентов, если хотите, завтра скину фото ФИАТа, который скоро рассыпется 14-й раз. И даже совок для сбора праха покажу- весь истерся, а веников, так штук восемь извел, чуть не разорился.
И с з/ч они правы- если вам подвернется купить воздушный фильтр для мотора, ЯПОНСКИЙ!!! за 100 грн, покажете, хорошо?
ПыСы- не стоит вам покупать ФИАТ, при малейшей проблеме даже не по вине ФИАТа, он все равно будет виноват- сработает стереотип спеца- советчика.
Покупайте авто который нравится Вам лично и Типо очень достойный, сбалансированный вариант за цену меньше чем стоили Пунто Фабия и другие ,недавно или сейчас. А советчики в анекдоте помешали парню вступить в половой контакт с девушкой на площади😀 , в жизни они тоже часто мешают😁
Приветствую форумчан
Задумался о приобретении данного авто. Однако советчики разделились на два лагеря:
1) Только один владелец фиата (у которого их было 3) и он доволен всеми авто.
2) все остальные, которые о фиата только слышали и советуют брать корейцев, либо десятилетних ваг или Тойота.
Из минусов, по их мнению:
- через год начинают сыпаться (судя по форуму это не так)
- очень дорого обслуживать (читал в теме, что запчасти раза в 2 дороже, чем у Тойоты)
- Через 3 года не продать, а если продашь, потеряешь половину цены. А через 7 лет только выкидывать, ибо никто не купит.
Прошу прокомментировать, поскольку информации о типо очень мало
разница между запчастями на фиаты и тойоты только в том что на японцев делают запчасти практически весь мир,а на европейцев только европейцы!!
и поэтому на японцев запчасти процентов 15-20 дешевле.всему виной конкуренция!! _________________ Бортовик Темпра
и поэтому на японцев запчасти процентов 15-20 дешевле.всему виной конкуренция!!
Не знаю як до Тойоти, до Хонди запчастини в середньому точно не дешевше. Трохи довше ходять? Так, можливо.
IhorPr писал(а):
2) все остальные, которые о фиата только слышали и советуют брать корейцев, либо десятилетних ваг или Тойота.(
той хто їздив в основному на корейцях - буде рекомендувати корейців, хто на тойотах - відповідно тойоти) І дивно, якщо на форумі про Тіпо, вам не будуть рекомендувати Тіпо))
А самі ви маєте розуміти, що дуже хороше і надійне авто не може коштувати копійки)
Я почитую форум і бачу, що вистачає тупих і дитячих болячок у даної марки. То амор потік на 30к, то друга заміна якихось шарових на 40к. То руль обліз на 70к. (У тієї ж Вольво могли бути такі "проблеми" після 100к км...)
Але думаю, що ціна авто і ціна запчастин дозволяє все це вибачити. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Тут советчики правы на все 146 прОцентов, если хотите, завтра скину фото ФИАТа, который скоро рассыпется 14-й раз. И даже совок для сбора праха покажу- весь истерся, а веников, так штук восемь извел, чуть не разорился.
И с з/ч они правы- если вам подвернется купить воздушный фильтр для мотора, ЯПОНСКИЙ!!! за 100 грн, покажете, хорошо?
ПыСы- не стоит вам покупать ФИАТ, при малейшей проблеме даже не по вине ФИАТа, он все равно будет виноват- сработает стереотип спеца- советчика.
Надеюсь это был сарказм?
Ни капельки. Голая правда. Я про мнения спецов. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
и поэтому на японцев запчасти процентов 15-20 дешевле.всему виной конкуренция!!
Не знаю як до Тойоти, до Хонди запчастини в середньому точно не дешевше. Трохи довше ходять? Так, можливо.
IhorPr писал(а):
2) все остальные, которые о фиата только слышали и советуют брать корейцев, либо десятилетних ваг или Тойота.(
той хто їздив в основному на корейцях - буде рекомендувати корейців, хто на тойотах - відповідно тойоти) І дивно, якщо на форумі про Тіпо, вам не будуть рекомендувати Тіпо))
А самі ви маєте розуміти, що дуже хороше і надійне авто не може коштувати копійки)
Я почитую форум і бачу, що вистачає тупих і дитячих болячок у даної марки. То амор потік на 30к, то друга заміна якихось шарових на 40к. То руль обліз на 70к. (У тієї ж Вольво могли бути такі "проблеми" після 100к км...)
Але думаю, що ціна авто і ціна запчастин дозволяє все це вибачити.
Якби у інших авто не було таких болячок, хрен з ним, з тим ФІАТом, але шо тут робити, коли в Сієні і опори, і тяги рульові рідні при 190 т.к. ??? І амортизатори помінялись після 150 т.к, і руль тільки потерся, а не обліз? Ніколи не повірю, шо на інших авто не витирається покриття руля, накладки на педалях, диски, колодки, амортизатори, тому вибір простий- хочете, подобається ФІАТ- беріть, не підходить, беріть Ланос- вічне авто.
В гаражі стоїть Хунька Акцент 1,4- молодша однокласниця моєї Сієни, думаєте, вона краща чимось, крім АКПП? Та ніскільки! Одна конструкція супортів з пальцями- повний аналог ТАВРІЇ з тими ж болячками, тяги стабілізатора передньго, фірмові!, які летять швидше мух- за два роки двічі міняв. Передні пружини за 150 т.к.- треті, амортизатори другі. Свічки, які вигорають, як парафінові, оригінали! На Таврії такого не бачив, шоб через 15 т.к. зазор ставав 1,5 мм при стандартному 1,0. На Сієні- тим більше. Чи мені Сієна ручної роботи така дісталась?
Всі ці казочки про вічні авто казочками і є. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
коли в Сієні
руль тільки потерся, а не обліз?
Ніколи не повірю, шо на інших авто не витирається покриття руля,
На сієні шкіряний руль?
Александр Васильевич писал(а):
Всі ці казочки про вічні авто казочками і є.
Так і кожен хвалить те, на чому їздилось успішно.
Можна взяти і Мерса, попасти через тиждень на капіталку мотора(ну не пощастило), викласти пару тис у.о. на ремонт і дуже незлюбити цю марку (хоча я їх, наприклад, не люблю не через це)).
В мене є 2 знайомих на "марку не скажу", одного року машини, відрізняютьсякольором. Один проїздив до 600 тис км із стандартним ТО і продав за тиждень. Другий ще на 300 тис робив капіталку. Та й взагалі одні якісь ремонти весь час, то кпп то електрика. І продавалась машина більше місяця. Перший неймовірно вихваляє цю машину, інший плюється і матюкається і нікому не рекомендує.
подобається ФІАТ- беріть, не підходить, беріть Ланос- вічне авто.
А чому, Ланос доволі надійне авто, але тільки той що "опелевським" мотором.
Але чому брати страшний обмилок Ланос, якщо не подобається Фіат? Є безліч хороших авто, не гірших по якості і в ту саму ціну. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Так і я кажу- беріть що завгодно, тільки судіть про авто після свого досвіду, а не з досвіду авторитетів. Я знаю кількох, для кого ВАЗ- наше усьо, а ФІАТ фуфло, начисто забувши, чи не знаючи, звідки виріс ВАЗ. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Так і я кажу- беріть що завгодно, тільки судіть про авто після свого досвіду, а не з досвіду авторитетів. Я знаю кількох, для кого ВАЗ- наше усьо, а ФІАТ фуфло, начисто забувши, чи не знаючи, звідки виріс ВАЗ.
Я поки не фанат Фіату, але просто навіть порівнювати його у чомусь із вАЗом, це як мінімум образливо (для Фіата) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Два тижні володіння авто, 500 км пробігу і перший відгук: по салону і ходовій - все очікувано, на високому рівні. Двигун - поки не зрозуміло, обкатка, проте витрата палива по бк 6л/100 радує. Досі не проходить ейфорія коли сідаєш у новеньке авто. У знайомого новий логан, якщо чесно - по відчуттям він і поруч не стоїть
Тепер із того, що вилізло за цей час - при русі від 50км/год свистить вітер десь в районі стику передньої водійської двері із пасажирською. Не сильно, але без музики інколи чути, а інколи - ні. Потім - при заводці двигуна "на холодну" - щось одноразово брякає металевим звуком у задній частині машини (нормальне явище?).
І саме цікаве - сьогодні вдруге відкрив капот (вперше - в салоні на прийомці авто на 5 сек, бо йшов дощ, тому приймав машину досить швидко), а сьогодні нарешті ясна погода, от і вирішив заглянути. Смутило - що все в павутинні і білому мілкому піску. Відразу видно якість передпродажної підготовки, бо павутиння навіть над масляним щупом! По піску ще печальніше, він є на всіх горизонтальних поверхнях, таке відчуття що машина десь у турції попала в пилову бурю. Провів пальцем у отворі повітряного фільтра - теж пісок На днях скину повітряний фільтр і якщо брудний, спробую продути, бо сьогодні інструментів під рукою не було..
В салоні йшов дош??? То був таки салон??? Пилюка, скоріше, по дорозі від Одеси/Чорноморська до Києва. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В салоні йшов дош??? То був таки салон??? Пилюка, скоріше, по дорозі від Одеси/Чорноморська до Києва.
машину видавали на вулиці на відкритому паркінгу...стояла в калюжі, з якої треба було запригнути в чистий салон нового авто, де немає резинових ковриків - таке собі відчуття від "прийомки", тому весь огляд зайняв кілька хвилин..
Клипсы должны быть на резьбе, как и в других местах крепления ( у себя пустых винтов не видел) скажите прямо менеджеру где брали они снимут в другой машине и Вам поставят ( обычно так делают). Ветер тоже иногда слышу в таком же месте как будто окно заднее приоткрыли. Щелчек металический тоже иногда слышу при холодном пуске вроде под капотом, думал как натяжитель срабатывает или в стартере что-то, непонятно. Расход у Вас чудесный , мне такой достичь не дают конкуренты😁
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме