..
Без нормального драйвера всі ці цяцьки чогось живуть не довго, половина дохне або починає стробоскопити.
світлодіод розрахований на напругу 12В, а у автомобільній мережі напруга стрибає 13-14В, китайці впаюють на + діода невеличкий резюк, але він не рятує довго, а якшо впаяти великий резюк - діод тоді житиме довго, але світитиме не так яскраво..
Александр Васильевич писал(а):
..
Хлопці, штатні нормальні лампи служать РОКАМИ, коштують, як 1/5 чи 1/10 СДЛ, в чому резон, в моді? Так це вже відходить і залишилось по селах, де ще круто.
- дивлячись у якому авто, наприклад, старому сівіку були вузькі і старі фари Н4 - світили просто паршиво ще із заводу - довелось ставити лінзи G5 і ксенон.
- на вольво світло було просто відмінним - весь час стояли рідні лампи-галогенки Н7 і міняти їх навіть думки не було. тільки на дальній кинув галогенки "+50" з вищою температурою(білим світлом) для "отвєточки" ксеноновим придуркам(у яких біксенон-лампа без лінзи у галогеновій фарі, ще з мутним склом - виколи око). _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Трохи не так. СД це хитра штука, він не на напругу розрахований, а на певний струм, при якому буде забезпечено заданий потік світла заданого спектру при певному ресурсі кристала до деградації. Напруга при цьому на одиночному кристалі може бути від 1,7 до 3 В в залежності від кольору.
Цей струм може бути заданий і вульгарним резистором при умові стабільної напруги, і складним баластом(драйвером) при нестабільній, обидва вони є "генератори струму", якшо говорити вченими словами.
Резистор не зможе ніколи забезпечити довге життя СД в простих схемах, тим більше в авто, де напруга гуляє від 10 В при роботі стартера до піків в 15...16 вольт, і таке буває.
І в побуті лампи є різні і по ресурсу, і по ціні. Правда, з цими параметрами є ще простий параметр- вага. Чим важча лампа, тим більше шансів на те, шо там є нормальний баласт- схема + радіатор.
Мені дістались СДЛ 220В/ 7Вт, які мають масу біля 140 грам, ще не розбирав- працюють вже більше року, але є всі шанси, шо там все є.
Якшо цікаво, порівняйте з масою тих, шо в магазинах/базарах. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Давайте про прописані назавжди не будемо! Одне діло- розробка оптики з ноля і під конкретну лампу з конкретними характеристиками, друге- ліпити горбатого до стіни. Пошукайте, уважно, на корпусі вашої автофари обов'язково є таке:
HCR – ближний и дальний с галогенной, або
DCR – дальний и ближний ксенон.
В тих Євронормах про СДЛ ше не було нічого.
І які не є ті кляті москалі, а у них все просто і ясно:https://www.drive2.ru/b/479541552167780851/
Про генератор- а який треба, щоб світили дві лампи, пожираючи аж 10 ампер разом? А якшо генератор "провалюється", то це не вина генератора на всі 100%, а і водія.
_________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Давайте про прописані назавжди не будемо! Одне діло- розробка оптики з ноля і під конкретну лампу з конкретними характеристиками, друге- ліпити горбатого до стіни. Пошукайте, уважно, на корпусі вашої автофари обов'язково є таке:
HCR – ближний и дальний с галогенной, або
DCR – дальний и ближний ксенон.
В тих Євронормах про СДЛ ше не було нічого.
І які не є ті кляті москалі, а у них все просто і ясно: https://www.drive2.ru/b/479541552167780851/
Про генератор- а який треба, щоб світили дві лампи, пожираючи аж 10 ампер разом? А якшо генератор "провалюється", то це не вина генератора на всі 100%, а і водія.
А де ж більший генератор взяти, він і так чесно ледь 10А тримає . Мова про мото. В авто 90А та ще й електронікою для ХХ. А в мото карб.
Зачем спорить, хорошо, или плохо... Плюс у диодов по сравнению с ксеноном конечно есть хотя б в том, что диоды изначально светят направлено и угол свечения обычно не более чем 120 градусов. Из большого минуса в штатной оптике, это естественно отсутствие качественных ламп, потому как невозможно обеспечить максимальную силу света без обеспечения требуемого отвода тепла. Если Китайцы не совсем косорукие жлобы, то граница будет, но и темные/светлые пятна то же вполне могут быть.
А говоря о качестве и удачной покупке Китайских лампочек можно целую статью написать, потому как да, бывают удачные, но это скорее всего приятное исключение.
До чого тут МОТО? Давайте мух відділимо від котлет.
На паршивому Москвичі генератор мінімум 45 ампер, чого на все з головою вистачає. 90 ампер далеко не у всіх. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
На мото є УСПІШНИЙ досвід. Два сезона При тому ЛЕД лампа з перших поколінь в розмірі спіралі. На мото я переконався наскільки БАГАТО жре галоген.
А сьогодні дощ. То можу сказати й за авто, яке по оптиці є нічим іншим як Кубо чи Фіоріно до 2016 року. Не сліплю самого себе та й зустрічних. Тобто все ок.
А далі час покаже.
Моя логіка, чому наприклад, до вчора я не змінив нічого в освітленні дороги машиною.
Перше. Ксенон - ні, багато причин. Від "шуму" в ФМ діапазоні до самої інсталяції.
Друге. Досі ламп подібного плану досі було ... ОДНА. І ніяка.
А запитати про досвід взагалі "висіло в повітрі", все ж таки комуніті фіатоводів фіоріноводів потужне ))). Факт.
120 градусов и это на улице холодно, и наверняка под капотом то же. До весны наверно светить будут, если пайка качественная. Особенно порадовало что они IP67
А зачем там столько, она что, под дождем, или таки в фаре? А насчет 120С будет летом видно, куда дуйке тепло выдувать? Неужели те, кто делает выносной радиатор глупее? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В мене в двохколісному стоїть з виносним радіатором але без вентилятора що охолоджує. Гріються добряче, доки нічого не відпаялось.
А про стандарт IP там перебільшено.
Вот значит откуда продолжение Марлезонского балета , и тут цей старший пан висловив думку з котрою я не згоден _________________ ТУпых не затачиваю- не сверла !
sansan
Хочу звернути увагу на неприпустимість спілкування тут в такому ключі і раджу в подальшому дотримуватись правил форуму. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме