Загальна довжина лампи нічого не говорить, не вона задає фокусний розмір. Штатна Н4 має 28,5 мм від нижнього краю спіралі до фланця, який сідає в фару. Діаметр спіралі 1...1,2 мм, довжина 5 мм, от тепер зрівнюйте.
Ничего в моем отражателе не здохло,разбиралось,чистилось,покрытие что новое.ЛЭД в линзы-а как же,попробовал,не впечатлило всеравно.Так что для меня ксенон,причем установленый правильно,является эталоном освещения.Все остальное фуфло
Всьо. Лампи поставив ще в 17.00 ))). Старі прибрав, нові вставив. Як по заводу. Легко й швидко. Нічого не регулював, став перед гаражем , включив ближній щоб світило на ворота, намалював по світлокордону галогенок на ближньому крейдою - з LEDами все "тютілька в тютільку" співпало ))).
Яскравість шокуюча))). Здивувало що не пересвічує ближню зону. Деяка нерівномірність освітленні все ж таки є, але кордон на ближньому чудовий, не сліпитиме точно нікого.
Дальнє світло в одну точку, гірше то чим рідний галоген, той трохи розсіював і
на більшу площу .
Одночасно включити бл.+ дал. тепер неможливо. Напевно електрично не передбачено. Все ж таки 35Ват знімається з одного діода.
Ксенон. В нашу фару ксенон чи ще краще LED лінзований лише після доробки.
За те що в таку фару ліплять ксенон як є треба карати, болюче.
Загальна довжина лампи нічого не говорить, не вона задає фокусний розмір. Штатна Н4 має 28,5 мм від нижнього краю спіралі до фланця, який сідає в фару. Діаметр спіралі 1...1,2 мм, довжина 5 мм, от тепер зрівнюйте.
...Одночасно включити бл.+ дал. тепер неможливо. Напевно електрично не передбачено. Все ж таки 35Ват знімається з одного діода...(с) ЧОМУ??? А до цього знімалось 55 Вт + 60 Вт і нічого, працювало? Чи просто радіатор не потягне таку кількість тепла? Тоді хто за цим слідкує? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
...Одночасно включити бл.+ дал. тепер неможливо. Напевно електрично не передбачено. Все ж таки 35Ват знімається з одного діода...(с) ЧОМУ??? А до цього знімалось 55 Вт + 60 Вт і нічого, працювало? Чи просто радіатор не потягне таку кількість тепла? Тоді хто за цим слідкує?
раніше трохи потягнувши ричаг блінкера при включеному ближньому світили й дальні. Тепер так не виходить.
Я там написав що 35Ват з діода. Помилився. З двох діодів, 35Ват лише світлового потоку, реально з "резетки" макс 27Ват. Лампочка має по два діода на ближнє та дальнє світло. Одночасно не включається, не передбачено драйвером. Можливо не вистачає потужності, або щоб не було більшої температури в роботі.
Але факт - одночасно не працює.
ЗІ. Свого часу хтів тумблер окремо зробити, щоб горіло одночасно. Відмовився.
Доречі, які діодні лампи прибацати в передні габаритні замість штатних?
Ну щоб електропакет не видава помилку .
Купити з вбудованою обманкою.
обманка це просто резистор, чи щось інше?
Не підкажу, просто знаю, що ті, котрі типу дорожчі мають обманку. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Та хоч що, аби жерло ампери та виділяло тепло! В авто нічого, крім резистора- обманки не придумано. От і виходить- гроші на вітер- спочатку на СДЛ, які далеко не всі довговічні, досить подивитись на зустрічні авто, потім на обманки, потім...
Без нормального драйвера всі ці цяцьки чогось живуть не довго, половина дохне або починає стробоскопити.
Хлопці, штатні нормальні лампи служать РОКАМИ, коштують, як 1/5 чи 1/10 СДЛ, в чому резон, в моді? Так це вже відходить і залишилось по селах, де ще круто. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ціна галогена +150% від Osram 500 грн плюс мінус.
Леди мені стали в 1000грн. Вважаю це норм. А далі побачимо.
Світить чудово.
На мото вже прописані леди назавжди))). Вийдуть зладу куплю подібні.
Там генератор ніякий, і ті 10-15Ват на ближньому шо просить лед - супер добре.
При тому лед світить так само як 55Ват галогена. А з заводу стояли взагалі 35Ват. Світило так собі, доки не спробував 55Ват, але навіть холостий провалювався від такого навантаження.
Давайте про прописані назавжди не будемо! Одне діло- розробка оптики з ноля і під конкретну лампу з конкретними характеристиками, друге- ліпити горбатого до стіни. Пошукайте, уважно, на корпусі вашої автофари обов'язково є таке:
HCR – ближний и дальний с галогенной, або
DCR – дальний и ближний ксенон.
В тих Євронормах про СДЛ ше не було нічого.
І які не є ті кляті москалі, а у них все просто і ясно: https://www.drive2.ru/b/479541552167780851/
Про генератор- а який треба, щоб світили дві лампи, пожираючи аж 10 ампер разом? А якшо генератор "провалюється", то це не вина генератора на всі 100%, а і водія. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме