|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 19:02 Заголовок сообщения: После замены шланга ГУР гул и вибрация при повороте руля |
|
|
Такая история: вытекла жидкость ГУР, доехал доливая, на СТО сняли шланг высокого давления, он там с железными концевиками, в другой конторе поменяли, вернулся, а мастер только завтра, оказалось, уже будет, ок, говорю, завтра подъеду з жидкостью, купил Тутелу, приезжаю, а машина уже собрана, жидкость какую-то Prista залили и говорят, плохо сделали мне шланг, концевики не так стоят, я им, зачем ставили? А мы ж звонили, оказывается номер мой с ошибкой записали, в общем с недели будут переделывать: снимать-ставить, в другой конторе крутить концевики, чтоб на кронштейны стали...но вопрос не в этом...сейчас, если до упора руль вправо выкрутить, все как обычно, а после выравнивания, то если влево начинаешь, то гул и сильная вибрация. Мой одесский мастер говорит, что в 90% это может быть из-за нового неродного шланга (другой диаметр??!), но не понятно, почему только в одну сторону такое происходит... |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25242 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 21:22 Заголовок сообщения: |
|
|
є такий термін - кавітація, от воно може і морочити голову.
а Вас що більше цікавить: щоб воно в принципі не довбало мозок, чи "чому лише в один бік" товойво всьо виробляє? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 21:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Так, але до заміни шланга не гуділо і не вібрувало взагалі.
Якщо чесно, то перше. |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25242 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 21:34 Заголовок сообщения: |
|
|
я того шланга не бачив, але якщо вважають, що він не той, то нехай зроблять як треба і тоді вже буде з кого спитати. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 21:45 Заголовок сообщения: |
|
|
В даному випадку тільки покрутять концевики, щоб їх отвори з кронштейном збіглися, шланг цей залишиться. |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25242 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2019 21:48 Заголовок сообщения: |
|
|
це можна було зробити й вчора...
деяких "майстрів" я зовсім не розумію. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
zbuduna Италоманьячище
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2011 Сообщения: 4379 Откуда: Рiвне
Авто: Subaru Forester
|
Добавлено: Вс Дек 22, 2019 19:00 Заголовок сообщения: |
|
|
На рахунок іншого діаметру шлангу, то я сумніваюся.
Не будуть реставратори шланг 8 натягувати на трубку 10. Ну серйозно. Він зрізав стару вальцьовку, поставив нову, відміряв скільки шлангу треба, вставив, завальцював і віддав.
Можливо десь підсмоктує повітря. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60 |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Вс Дек 22, 2019 20:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Так, но чому тільки, коли, стоячи на місці, повертаєш руль в один бік, в моєму випадку наліво?.. А ще, якщо крутити праворуч, трохи меньшают оберти, но це, мабуть, було до заміни і я не звертав уваги. |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Пн Дек 23, 2019 17:28 Заголовок сообщения: |
|
|
Как правильно заливать жидкость и избежать завоздушивания? Знаю два варианта: заводить и быстро, не больше минуты, крутить руль от упора до упора и подливать; не заводить, вывесить передок, крутить и доливать. |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25242 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Пн Дек 23, 2019 18:29 Заголовок сообщения: |
|
|
Без повітря можна лише при мокрій заміні: скидаєш з бачка повертаючий шланг, пхаєш його в бутля, один на ключові, другий лиє в подачу свіжу рідину. Запуск двигуна, як тільки пішло чисте - стоп.
В усіх інших випадках повітря там буде. Головна задача вигнати його до виїзду на дорогу, бо буде сюрприз _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Пн Дек 23, 2019 19:15 Заголовок сообщения: |
|
|
А зливати буде не треба, бо буде знову-таки знятий шланг, тому не знаю, може там і є повітря зараз бо гуде і вібрує...тому і запитую, як заливати в цьому випадку. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Дек 23, 2019 19:47 Заголовок сообщения: |
|
|
Коли міняв насос по гарантії- потекла манжета, зробив просто- вивернув штуцери, акуратно злив олію, встановив новий насос, прикрутив штуцери, поступово доливав олію в бачок крутячи кермо вправо-ліво до упору разів по 10, як тільки рівень перестав падати, долив до норми, закрив бачок і поїхав. І було це в 2006-му, і з тих пір і кермо як кермо, і олія не тече, навіть після заміни через ХХ тис. км. на нову по тій же методі. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
MirrorMan Италофан
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.03.2016 Сообщения: 167 Откуда: Одеса-Київ
Авто: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
|
Добавлено: Пн Дек 23, 2019 22:33 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR
zbuduna
Александр Васильевич,
то дякую! |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|