Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.04.2012 Сообщения: 773 Откуда: Стебник, Україна
Авто: Fiat Doblo 1.9D SX
Добавлено: Ср Сен 14, 2016 11:38 Заголовок сообщения:
4026145 - для простого дизеля, 4026146 - для турбодизеля. Вага пружин однакова. Хтось ставив з турбо на простий? Бо десь читав, що від турбо жорсткіші. Яка різниця в них ще? _________________ Paolo Rossi - двері для найкращих інтер'єрів http://paolorossi.ua/
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
Добавлено: Ср Сен 14, 2016 14:32 Заголовок сообщения:
Андрей В писал(а):
4026145 - для простого дизеля, 4026146 - для турбодизеля. Вага пружин однакова. Хтось ставив з турбо на простий? Бо десь читав, що від турбо жорсткіші. Яка різниця в них ще?
їздив на турбодобло і простому - там і там оригінальні пружини досі, то простий добло набагато жосткіший за мого JTD.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
Добавлено: Ср Сен 14, 2016 18:34 Заголовок сообщения:
Vasyok12 писал(а):
А як жеж в людей 41.см получається хз?
Дружище: отак і получається: для прикладу, якщо задні ресори просівші, ставиш проставку на 25мм передок піддирає більше від того, що очікував. Вага машини по осях розподіляється по-іншому. Провірено не на одному добло. Аналогічно з новими пружинами, якщо ми не про нове авто. Нехай не накидаються "специ", проте кожна машина індивідуальна. Ставиш на проставки авто - одна і та висота проставки на різних машинах дає різну відстань від центру колеса до арки. Тут треба шукати золоту середину того, що хочеш
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
Добавлено: Ср Сен 14, 2016 20:30 Заголовок сообщения:
CarElf писал(а):
Vasyok12 писал(а):
А як жеж в людей 41.см получається хз?
Дружище: отак і получається: для прикладу, якщо задні ресори просівші, ставиш проставку на 25мм передок піддирає більше від того, що очікував. Вага машини по осях розподіляється по-іншому. Провірено не на одному добло. Аналогічно з новими пружинами, якщо ми не про нове авто. Нехай не накидаються "специ", проте кожна машина індивідуальна. Ставиш на проставки авто - одна і та висота проставки на різних машинах дає різну відстань від центру колеса до арки. Тут треба шукати золоту середину того, що хочеш
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.08.2016 Сообщения: 6 Откуда: Киев
Авто: Doblo 1.9jtd 2007
Добавлено: Вс Сен 18, 2016 19:02 Заголовок сообщения:
Всем привет. Недавно купил доблик макси 1.9жтд. спереди от центра колёса до арки 36.5 см а сзади 46. По резинкам все ок. Может ли из-за просевших пружит стучать амморты? обойдусь только пружинами? Буду благодарен за любую инфу.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
Добавлено: Пн Сен 19, 2016 09:49 Заголовок сообщения:
Lancerv96 писал(а):
Всем привет. Недавно купил доблик макси 1.9жтд. спереди от центра колёса до арки 36.5 см а сзади 46. По резинкам все ок. Может ли из-за просевших пружит стучать амморты? обойдусь только пружинами? Буду благодарен за любую инфу.
все може, але вже з не живими амортизаторами, "які ще поїздять" та відбійниками. Нові пружини - це добре, але маю клієнтів, які ставили все нове, та замовляють проставки, бо нові пружини - лажові. Відстань від центру до арки не змінилась - зато мають додатковий комплект пружин
Ой пане, маю сумнів,що саме так.От як би ви довели свое зважуванням передньої вісі та задньої.Якщо "кліренс" (найнижча точка автівки) знаходиться на відстані(чим далі тим відчутніше) від передньої вісі тоді таке ваша правда.Задок підняв-бампер понижчав.
А хіба важко, згадавши геометрію, намалювати хоч примітивно профіл кузова, два колеса з приблизними розмурами і потім прикинути, наскільки опуститься морда при піднятті задка і навпаки? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Я так и не понял, какую защиту поставил автор.
Я тоже после установки цепляю. Защита железная, сталь 3мм, с боковыми фартуками. Сделана в Украине. Цепляюсь центральным туннелем приемной трубы. Его в принципе можно уменьшить по высоте на пару см., т.к. до самой трубы там около 4см., или вырезать болгаркой этот хвост, Но все руки не доходят. Обращаю внимание на Доблики с такой защитой, у всех в этом месте близко к земле. Ну что поделаешь, такая конструкция.
А проставки под пружины в природе есть? Мне не надо, так, спрашиваю.
Після того як стали ламкими і побилися два оригінальні захисти(полімерні) придбав і поставив сталевий, завода "Кольчуга"(так ,принаймі казала продавець,в 15-16році коштувала близько 700гр.),Зразу ж почав скребти там де раніш приїздив тихо.Останним часом при демонтажі- монтажі помітив, що захист торкаеться деталей дв. (випускної труби і ще чогось, не пам'ятаю)і піднимати його нікуди. Можливо, справа в тому, що цей захист не суцільно штампований а зварений з частин причому неякісно, полопалось по сварці.Відрехтував і проварив ручною єлектродною зваркою.Що дивно доторк до частин двигуна не викликае відповідних звуків.
Поставив проставки між чашкою(опорним підшипником) і "стаканом"(місцем встановки) стойки. Для початку завтовшки в 20мм. Зробив самостійно, з дерева(ясеньок), старі чашки використав як лекало.Коли робив ліву сторону відкрутив скобу кріплення поперечної тяги до ричага і таке нею продірявив пильник наружнього шруса.Праву сторону робили вже без відкручування кріплення поперечної тяги до ричага, з сином, зробилось швидче,без пошкоджень. Довго попадали одним з трьох болтів що кріплять чашку, трохи ,навідь,поправили метчиком.З цього зробив висновок,що при встановленні слідуючого разу більш високих проставок(40мм.) треба в чашку вкрутити шпильки відповідної (55мм.) довжини(виглядае над поверхнею чашки)це позбаве необхідності потрапляти болтами в отвори "місця встановки". Хто як думае, чи потрібні ці болти(шпильки) якогось більш міцнішого класу ніж ті, що взагалі не маркуються. Коли б купував проставки(поліурітанові) і ставили б в майстерні грошей би потягло десь на тис. гр. А так я з хлопцем навчивсь(потренувавсь) в виконанні автослюсарних робіт, підтримав власну здатність "крутити гайки " в автівці, що теж чогось варто. Відстань (між центром вісі і аркою) збільшилась на висоту проставки-20мм. і стала тепер 36см. , що мені тепер здаеться малуватим.Вже виготовив товщиною 40мм. з сосни(треба чимось захистити від швидкого гниття деревину), покатаюсь з цими може поставлю вищі, при високих снігах може буде допомогою проїхати де придумаеться.В родички, наприклад, відстань 41см. що теж не макс. як пишуть у нових бувае 44см. Пробитий гумовий пильник "підлікував автогерметиком , протер ,знежирив, мазнув герметиком як застиг обмотав поверх стреч плівкою завширшки 1см. десь два оберти. Буду спостерігати як тримаеться. По ремонту пильника консультував власник і виконавець робіт автомайстерні. Каже що на своему "мерсі" подібний ремонт служить чотирі роки. Залежить від міста прориву і загального стану гуми, не варто наматись відремонтувати старе потріскане.Успіх "заклеювання" залежить від міста прориву, не завжди буде успіх але спробувати варто. Сам витратив 10-20хв. часу ,заміна коштувала б 500гр. і години очикування і проїзду, при таких співвідношеннях згоден спробувати ще не раз "заклеїти" іншими матеріалами і методами.
Знову про підняття передка.Нинішні стойки ще "рідні" наїздили 220т. км. Придбав нові, очукують тестування автівки на вібростенді і по ,результатам, встановлення або подальшого лежання.При встановці нових думаю доопрацювати їх встановленням додаткової нижньої опорної чашки пружини(відріжу з старої) ,на 2-3см. вище штатної. В такому випадку пружина стойки буде попередньо стиснута на висоту підйома дублюючої тарілки , машина (теоретично) повинна піднятись на ті самі 2-3см.На комфортність це не повинно вплинути, бо пружини ті самі тільки більше стиснені до навантаження автомобілем.Описане не мною придумане і використано,на форумі чоловік так робив, тільки не читав його результатів такої переробки-сподіваюсь все гаразд. Днями балакав з водіем "Лансера" він поставив проставки в 5см. на всі стойки, і машина не здалась мені помітно високою над дорогою,задоволений ,не боїться що десь "прошкребе" , в швидкій їзді собі не відмовляє(120 за містом), схоже подібні переробки досить масові.
Чи змінилась керованність авто після доробки? Здаеться руль при відпусканні, режим виходу з поворота на малій шв.,сам повертаеться в нейтральне положення , начебто раніше такого не було.Втім проїхав ще зовсім мало.
Божко Дима
бачу ви ще наївний чоловік на цьому форумі: пишете багато, від душі. Ваш хід думок потребує корегування.
Можу подарувати вашому авто стальні заготовки проставок вирізані плазмою + шайби зроблені під замовлення з заводською оцинковкою, з яких хоч метр кліренсу набирайте (ідею дам), але викиньте з голови дерев"яні деталі з підвіски та стрейч-плівку з пильників
та стрейч-плівку з пильників
Ну чому відмовлятись від позитивного досвіду старшого і досвіченішого .Заклейка пильникана моему авто тримаеться 250км. Буду дивитись як далі приматиметься. чом би і з такою не їздити. Ментально я син і продукт країни і своїд батьків, оточення. Розмова з двоюрідним братом ."-Нащо ти таку "лису", з заплатками шину ставиш на авто?, "Ти що , Дімка, я на ній ще тиждень попрацюю".Носіем колеса був самосвал "Камаз" з 10-ма колесами. Вантажився, той "Камаз" двома номіналами вантажопідйомності, часом.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме