Вдалося завести з буксира, метрів 300 протягли і завелась.Чи допомогли маніпуляції зменшити угар оливи поки що невідомо, мало наївдив.Читаючи инструкцію зєксплуатації, да ,попередній власник не "зачитав", виявив що 0,4 л. оливи на 1000км. пробігу то нормальний угар.
Вдалося завести з буксира, метрів 300 протягли і завелась.Чи допомогли маніпуляції зменшити угар оливи поки що невідомо, мало наївдив.Читаючи инструкцію зєксплуатації, да ,попередній власник не "зачитав", виявив що 0,4 л. оливи на 1000км. пробігу то нормальний угар.
вообще-то читай внимательней. не нормальный, а максимально допустимый
если "ест" больше, устраняй _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Згодлен з вами , не віриться, що сучасний двигун після періоду обкатки повинен мати подібний угар оливи.Пішов взяв книжку прочитав як там переклали з оригіналу(доречі переклад редактований, без нісенітниць).Стор. 140 РАСХОД МАСЛА ДВИГАТЕЛЯ Расход моторного масла составляет около 400граммов на 1000км пробега. Трохи нижче. ВНИМАНИЕ Расход масла зависит от манеры вождения и от условий эксплуатации автомобиля.
Схоже "керасинування" мотора , в моему випадку, не допомогло.За 700км. пробігу від заміни оливи рівень зменшився до половини на щупу. В темноті колір вихлопа, в світлі СД ліхтарика,мае синюватий колір.спитаю в майстрів що буде коштувати заміна колпачків(16шт.) клапанів. Масло почало десь діватись після аварійної заміни клапанів з втулками.
Божко Дима
не варто так збуджуватись на тему "заміни ковпачків", бо не допоможе.
якщо цмалить синім постійно, від старту і до вечора, то там не в ГБЦ діло, копайте глибше, якщо є впевненість про якість виконаня роботи по заміні напрямляючих та клапанів.
у Вас є запитання стосовно "чому раніше так, а зараз так"? то в мене є логічні обгрунтування щодо цього. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Божко Дима
не варто так збуджуватись на тему "заміни ковпачків", бо не допоможе.
якщо цмалить синім постійно, від старту і до вечора, то там не в ГБЦ діло, копайте глибше, якщо є впевненість про якість виконаня роботи по заміні напрямляючих та клапанів.
у Вас є запитання стосовно "чому раніше так, а зараз так"? то в мене є логічні обгрунтування щодо цього.
Теж думки, почала їсти масло після обриву ремня грм, в мотор не ліз, масло від заміни до заміни не доливав, голову не ремонтував, купив на шроті, притер клапана, провірив на герметичність, поміняв сальники клапанів, шліфонув голову, все зібрав... Якого, питаеться дідька почала підбирати масло, в середньому 250-300 грм на 1000???? _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
ROY
тра бло менш ретельно клапанєй притирати, або таки перевірити стан напрямляючих втулок перед встановленням...
я не шуткую, бо теж колись вважав, що саме головне в ГБЦ - це клапана притерти _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вирішив замінити марку мот. оливи, при першій необхідності заміни.Нині залито "ємперол" 10В 40.
У нас на ринку чим більш відома марка - тим більше шансів підробки.
Я взагалі останнім часом перейшов на вітчизняні мастила, там 100% впевнений що оригінал, нехай вони і без космічних нано присадок _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вирішив замінити марку мот. оливи, при першій необхідності заміни.Нині залито "ємперол" 10В 40.
У нас на ринку чим більш відома марка - тим більше шансів підробки.
Я взагалі останнім часом перейшов на вітчизняні мастила, там 100% впевнений що оригінал, нехай вони і без космічних нано присадок
И вот мне очень интересно, какое же отечественное масло (конкретно) Вы заливаете и В КУДА? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
И вот мне очень интересно, какое же отечественное масло (конкретно) Вы заливаете и В КУДА?
Volvo (2.0 турбо) на Azmol Leader Plus 5W-40 прекрасно себе почувало.
Китайські мопеди всі їздили на Yuko або Azmol, мотоцикл Honda xl250 раз заливав Azmol - коробка почала працювати краще ніж на Motul до цього, але поки перейшов на Kroon Expulsa 10W-40 (знайомий привіз із Голандії каністру). Як закінчиться, буду лити мабуть теж Leader Plus але 10W-40.
А, і бензопила і мотокоса на Yuko SUPER SYNT 2T або на Azmol Start 2T SAE-40.
Ще питання? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме