|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 10:22 Заголовок сообщения: |
|
|
А на лейбах про кальцій- ні слова. І навряд чи всі покупці читають тирнет, частіше те, шо на корпусі.
Тим більше, там про 230-тиамперний, можливо, для них таке і краще.
Знову ж таки- багато ви зустрічали в продажу, чи на авто РН з такими межами регулювання? Я- ні разу, а бачив їх багато всіляких, в т.ч. і жабоїдські 5-ти виводні.
Серед типових тільки один надибав в тирнеті, для роботи при -45...+100С, тому там макс напруга 14,2 літом та 14,65 взимку, вибирається додатковим перемикачем.
Таке колись було на армійських 66-х, 469-х та. т.п. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 10:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): |
Серед типових тільки один надибав в тирнеті, для роботи при -45...+100С, тому там макс напруга 14,2 літом та 14,65 взимку, вибирається додатковим перемикачем.
Таке колись було на армійських 66-х, 469-х та. т.п. |
От про що й мова,виробники армійської техніки не заперечували що напруга повиина бути вища,і усе це я так розумію в часи переважної сурми,коли про кальцій ще й мови не було.Нагадую що кальцієва технологія була впроваджена для зменшення процесу гідроліза,але чим менше гідроліз-тим менша щільність єлектроліту,якщо копнути глибше то при напрузі 14,2в не можливо взагалі перемішувати єлектроліт розщільнювання якого виникає при не інтенсивній єксплуатаціїї АКБ,бо "кипіння"-газовиділення у кальцієвих АКБ тільки починається з напруги у 14,4в,а для повного перемішування потрібно за 16в,але то інша історія. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Denwer Италоманьячище
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6205 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 11:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA писал(а): | Frost писал(а): | Не знаю, може у мене щось з генератором, |
Може,а що заважає перевірити?
Перевірка не є секретом, 13,8-14,1В. від завантаження для фіата.(незнаю чому на Фіатах запрограмоване швидке убивство АКБ),потрібно 14,5-14,7В. щоб АКБ довго служило. |
Діма, ще раз, з чого ти узяв про швидке вбивство АКБ на всіх Фіатах??
На моєму АКБ прожив майже 7 років, за які мав і проблему з генератором, і чисельні проблеми зі стартером, і не рідкі коротенькі зимові поїздки, а акум віддувався за все.
Тож, як що у Фіатах запрограмоване "швидке вбивство акб", тоді наприклад на Шкодах чи Пежо вони мають жити по 10-12 років! Хтось чув про таке? )) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 12:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Я чув- у товариша на ИЖ-2138 МУТЛУ прожив 13 років без будь-якого обслуговування в високому розумінні слова, там і тестера нема. Може, в тім і правда?
Або російські москалі з Іжевська знають якусь таємницю і в них генератор 583.3701 з РН Я112 уже тоді з прохвесорами були? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8215 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 12:35 Заголовок сообщения: |
|
|
О це вже про ТЕ що я хотів донести декілька років тому.
(маю на увазі про справну зарядку і дворічне "життя" АК )
Не запрограмоване вбивство. (а просто для поніманія)
Якими ак. комплектуеться авто на конвеері під ті і встановлюеться вся система зарядки.
Далі власник купуе самий надійний акб. навіть не підозрюючи що система зарядки його авто. зовсім не підходить для того акб.шо насовітували.....
Бідний акб. мучиться 2-а.(два)роки и раптово гине.
Бувають випадки ща співпадае але рідко.
БО майже всі не дотримуються того що рекомендуе виробник а слухають "продаванів"
(скіки на форумі таких що єксплуатують те що виробник радить а НЕ МОЩЬНІШІ га?
(це моя думка навіяна десятком куплених мною і "безвременно" здохших акб) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 12:41 Заголовок сообщения: |
|
|
А хто-небудь покаже паспорт чи як його там від авто, де чітко написано- прості нізззя, а от Са, Са+,Са/Са і тільки?
А як з рештою бути- ну підняли напругу до бажаної для Са АКБ, а шо з рештою робити? Всі лампі поздихать швидко, бо +10% перенапруги проти номінала зроблять -20% в ресурсі. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8215 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 12:54 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
Не зустрічав "бамажок" а от про РР можу сказати що добіса їх з різними характеристиками одного виробника
13.8---------14.8
Шось мабуть знають
Та і на космичу мабуть була "механіка" якій оті десаті до ср.....
Кипіли акб "чомусь" і жили по років 5-10. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 12:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | А хто-небудь покаже паспорт чи як його там від авто, де чітко написано- прості нізззя, а от Са, Са+,Са/Са і тільки?
А як з рештою бути- ну підняли напругу до бажаної для Са АКБ, а шо з рештою робити? Всі лампі поздихать швидко, бо +10% перенапруги проти номінала зроблять -20% в ресурсі. |
Реально на багато меньше +3+4%,звичайно трохи вплине на ресурс ламп,але на-20%,й освітлення стане трохи краще,і взагалі усе єлектро обладнання стане трохи потужніше.Плюсів усе одно на багато більше.
Але оці 3-4 % ресурс АКБ зможе збільшити не менше ніж у 2р.
А різниця у зимовому пуску між 60% що маємо при 14в(зимою на багато меньше-освітлення опалення,відтоплювач скла,холодний АКБ(який не бере заряд) і т.п 13,8 за звичай у таких режимах)),та 80-90% при 14,5в.думаю багато хто відчув-би. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 13:02 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): |
Кипіли акб "чомусь" і жили по років 5-10. |
Тому й жили що кипіли.Оскільки у АКБ електрохімічний процес,то кипіння є увесь сенс у єксплуатації АКБ.Звичайно контрольоване кипіння,а не як вулкан з деформацією пластин і т.п. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8215 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 13:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Так для іф.
В минулому
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В; _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 13:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): | Так для іф.
В минулому
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В; |
Звертаю увагу що тоді не було кальційових технологій,тільки сюрьма,а там кипіння починається біля 14в. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 13:58 Заголовок сообщения: |
|
|
Шо значить- потужніше? Потужність сама по собі більша не стане, за нею потягнеться хвіст- так, зросте напруга, зросте і струм, який жере та сама лампа, чи двигун пічки, чи ЕБН, більші оберти, більше нагрів, в першу чергу генератора... Кому це треба? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 14:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA писал(а): | Qstas писал(а): | Так для іф.
В минулому
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В; |
Звертаю увагу що тоді не було кальційових технологій,тільки сюрьма,а там кипіння починається біля 14в. |
Це у нас не було. 35 років тому ви чули про гелеві АКБ, геть герметичні і надійні? А я тримав їх в руках та матюкався, професійна жаба та досада давила таке бачити. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8215 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 14:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
Не ціпляйтеся до...
Малось на увазі наприклад шо замісь шеісятки рекомендованої виробником
такі купують 74-ту або ще й "більшу" аби по розмірам впихнути.
І надіються що це краще. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2019 14:13 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | більші оберти, більше нагрів, в першу чергу генератора... Кому це треба? |
Чому оберти?,а що генератору?він за звичай і так на росслабоні працює,якщо ні які турбоауді девайси не інсталювалися,хіба що з морозного ранку(свічки накалу,відтоплювач,пічка,світло й т.п),але такий режим на тільки на 5хвилин,а далі знов "розслабон". |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|