Хто казав, шо А-меги нема в продажу? Сьогодні бачив в Йопіцентрі, повно, всього 1800 з копійками за 60-ку! Правда, лейба таки не по хвеншую- наліпка, а не шовкографія.
Теж усюди багато з наклейками,правда 5-та модель,собі брав 7-му-шовкографія.
Треба пробувати.Купляти інший не має бажання,буде час з своїм по граюся.Зараз стоїть на пристрої Мутла,вже скоро доба,1\20А 15,8В,по троху кипить(розчин потемнів,щільність ледь-ледь піднялася,залишок ще не перевіряв ),на воді ще не пробував,але думаю теж піде ї з 1\20А.
В знайомого знайшо зарядний,саморобний(ще тіх часів кілограм 15 вага),вчора перевіряв,до 10А(20в) на виході (сила регулюється як схочеш),ото БОМБА,можна гратися,осталося тільки час знайти.
Шото я не понял: тут за батарейки разговор или зарядные обсуждаем?
Определитесь уже. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Дивно, що новий сзон аккумуляторів вже почався, а тему досі ні хто не обновив )
Нарешті моя ІСТА, бородатого 10 року виробництва (побачив на корпусі), відмовилася заводити авто після кількох днів простою у мороз. Очікувано. Тож сяк-так підзарядив заслужений акум узятою у сусіда зарядкою, насилу завівся, та вирушив в магазин за новим.
Хотів узяти таку саму ІСТУ Стандарт. Та продавець у магазині (База Автозвуку) наполегливо не радив, розповідаючі що Іста "вже не торт", і як у неї багато тепер браку. Натомість із альтернатив порадив за ті самі гроші узяти акумулятор Moratti.
Повівся. Узяв. Підкупили не тільки поради продавця, а йнебачена гарантія - аж 3 роки.
А от тепер щось гризуть мене сумніви. По перше, цей Moratti на папері має на 10% більшу ємність, та значно потужніший пусковий струм ніж ІСТА, але при цьому він компактніший по висоті, і дещо легший.
По друге, знайшов дуже багато фейкових рекламних типу відгуків у мережі. Натомість у справжніх відгуках часто розповідають про сильне просадження напруги під навантаженням. Що до терміну роботи цих аккумуляторів, внятних відгуків не знайшов.
От же, друзі, хто мав досвід з цими акумуляторами Moratti ? Поділіться.
Бо маю великі сумніви, чи не поїхати в магазин, не поміняти його на ІСТА.
На сьогодні не погано себе зарекомендував Forse,Westa-це з Вітчизняного.
Якщо з імпортного-Topla,Exide.
По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина й до запуску ДВЗ не має відношення,важлива цифра Аг.Перевірити можна тільки маючи пристрій,або калькулятор,мультиметр,таймер й т.п.Найдоцільніший вибір АКБ-це по вазі,чим важчий-тим надійніший та потужніший.На довговічнність впливає технологія виробництва,але ті що довго живуть-зараз не випускають,це сурьмянна технологія,можна брати гібридну,тільки на залишках-АКБ A-MEGA,а усі інші кальцієві,то таке 3-4 роки й на смітник.
...По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина...(с)- золоті слова, тільки мало хто слухає та читає. Ну то таке, ментальнсть йому назва. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
На сьогодні не погано себе зарекомендував Forse,Westa-це з Вітчизняного.
Якщо з імпортного-Topla,Exide.
По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина й до запуску ДВЗ не має відношення,важлива цифра Аг.Перевірити можна тільки маючи пристрій,або калькулятор,мультиметр,таймер й т.п.Найдоцільніший вибір АКБ-це по вазі,чим важчий-тим надійніший та потужніший.На довговічнність впливає технологія виробництва,але ті що довго живуть-зараз не випускають,це сурьмянна технологія,можна брати гібридну,тільки на залишках-АКБ A-MEGA,а усі інші кальцієві,то таке 3-4 роки й на смітник.
Ну Форсе це і є Веста. З Істою вони завжди були прямі конкуренти, та Іста вважалася краще.
Кальцієва Іста - 7 років інтенсивної експлуатації. Що я робив не так?
+!
Минулий був , добре себе показав, і новий знов ексайд взяв трохи потужніший відповідно і важчий - і це добре, головне в нуль не розряджати бо сучасним акумам це дуже знижує ресурс .
Кантора в нас не дуже відома але це і добре, бренд дуже давній і має багато патентів , кому цікаво загугліть.
Дивно, що новий сзон аккумуляторів вже почався, а тему досі ні хто не обновив )
Нарешті моя ІСТА, бородатого 10 року виробництва (побачив на корпусі), відмовилася заводити авто після кількох днів простою у мороз. Очікувано. Тож сяк-так підзарядив заслужений акум узятою у сусіда зарядкою, насилу завівся, та вирушив в магазин за новим.
Хотів узяти таку саму ІСТУ Стандарт. Та продавець у магазині (База Автозвуку) наполегливо не радив, розповідаючі що Іста "вже не торт", і як у неї багато тепер браку. Натомість із альтернатив порадив за ті самі гроші узяти акумулятор Moratti.
Повівся. Узяв. Підкупили не тільки поради продавця, а йнебачена гарантія - аж 3 роки.
А от тепер щось гризуть мене сумніви. По перше, цей Moratti на папері має на 10% більшу ємність, та значно потужніший пусковий струм ніж ІСТА, але при цьому він компактніший по висоті, і дещо легший.
По друге, знайшов дуже багато фейкових рекламних типу відгуків у мережі. Натомість у справжніх відгуках часто розповідають про сильне просадження напруги під навантаженням. Що до терміну роботи цих аккумуляторів, внятних відгуків не знайшов.
От же, друзі, хто мав досвід з цими акумуляторами Moratti ? Поділіться.
Бо маю великі сумніви, чи не поїхати в магазин, не поміняти його на ІСТА.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме