Александр Васильевич
Выше писали, на Добло одинаковы _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Диаметр одинаковый, три оборота заходит, дальше руками не заходит, с усилием не пробовал. Такое ощущение что резьба там ржавая внутри, или поврежденная. Этот крюк пробовал закрутить в добло карго, без проблем руками закручивается до конца, а в мою панораму больше трех оборотов (1/5 всей резьбы) не хочет.
И так, прогнал резьбу метчиком. Было много ржавчины, так как не было пластиковой заглушки, и попадала вода. Прогнал, смазал, закручивается без проблем до конца от руки. Заглушку купил и поставил на место.
Теперь еще надо купить буксировочный трос. Может кто посоветует какой лучше взять? Спасибо.
Гірше всього, як на мене- плетені поліпропіленові, бо тягнуться, але деколи це і корисно. А коли задній проворонить і запустить під своє переднє колесо, то будь-який може гавкнути.
Гак не завжди зручний, але масивний, давно користуюсь U-подібними карабінами https://odessa.prom.ua/Karabin-u-obraznyj-1.html
А з гаком був колись конфуз- водій, шо взявся тягнути мою Таврію, дуже різко стартанув на Толстого/Жаданівського, гак його крутого плетеного троса разом в провушиною відірвався від труби його четвірки і граціозно змією так полетів в мій бік... Пронесло, не розбив ні лобове, ні фару, зате зробив діру в бампері в діаметрі сантиметрів 10... _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Последний раз редактировалось: Александр Васильевич (Пт Ноя 22, 2019 10:03), всего редактировалось 1 раз
Александр Васильевич
Так вони ж усі - плетені....
І що, прямо всі до одного тягнуться?
Не вірю. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Я доповнив- поліпропіленові. До того ж- вони не довговічні. А менш за все тягнуться або ремені, або фали з прямою серцевиною і плетеним верхнім шаром.
Але синтетичні тягнуться всі в різній мірі, чого моряки їх не дуже люблять.
Для справки- шнур плетений альпіністський діам. 12 мм при 0,75 сили розриву(2,5 тс) тягнеться на 23% _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Последний раз редактировалось: Александр Васильевич (Пт Ноя 22, 2019 10:13), всего редактировалось 1 раз
Гірше всього, як на мене- плетені поліпропіленові, бо тягнуться, але деколи це і корисно.
Навіть навпаки роблять амортизуючі типу такого https://prom.ua/p580274287-tros-buksirovochnyj-elastichnyj.html сенс звичайно є,але вони за над то слабкі для авто понад тону вагою,якщо 700-800кг може й нічого.Для амортизації радять плаский трос провернути по продольній осі разів 5-7,дійсно трохи амортизує ривки.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме