|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Май 19, 2019 19:42 Заголовок сообщения: |
|
|
От хто скаже- шо то за мастило таке, шо то за режим роботи такий, шо вистачає тільки на два роки??? Де ше таке є, в яких авто???
Ну нехай там рідина для гальм любить, ну так кажуть!, жерти воду з атмосфери відрами, і через два роки, або ХХ тис. км потребує заміни, чи охолоджуюча- ше більше, а шо з КПП такого особливого???
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Пт Июн 07, 2019 17:26 Заголовок сообщения: |
|
|
підкажіть ще таку штуку
вже кілька разів було, десь раз на 2-3 тижні
їду і тут в салоні починає смердіти ніби паленим пластиком, не сльно але так заносить трохи напрягаюче. Таке враження що заносить десь з мотору через вентиляцію і в цей момент їзди здається більший моментальний розхід дизеля десь на 1-2 літри від того на що очікуєш, що це таке може бути? це мені щось здається або співпадіння? Першого разу так і подумав, що може десь сміття палили біля дороги і задуло, ну а от щойно було другий раз. Коли зупиняю машину і відкриваю капот то смороду пластику як такого не чути, просто жара валить особливо з того місця де турбіна і взагалі мотор.
Може це якийсь режим обкатки такий, чи фільтр там пропалює чи ще щось таке в тому дусі? заспокойте мене
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Vita DDD Италофан
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.12.2007 Сообщения: 373 Откуда: Brno,Чехия
Авто: FIAT marea Weekend 1,8 ELX 00"FIAT Qubo Dynamik 1,3 Mjet 95 HP
|
Добавлено: Пт Июн 07, 2019 21:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Скоріше за все регенерація DPF ввімкнулась, підвищена температура фільтру і поки новий то смердить.¨
Tеж так було, коли був новий.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
alex 5959 Италолюбитель
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.11.2016 Сообщения: 79 Откуда: Харьков
Авто: Пежо Биппер 1.3 2013
|
Добавлено: Вс Июн 09, 2019 16:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Регенерация скорее всего. Обрати внимание - если вместе с запахом растут обороты холостого хода примерно до 1 тысячи и включается вентилятор под капотом то это точно оно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Пн Июн 10, 2019 10:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Ясно.. буду наблюдати
я просто думав що ця регенерація запускається ну день раз на 10 тис км
а получається що десь раз на 500 км
|
|
Вернуться к началу |
|
|
alex 5959 Италолюбитель
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.11.2016 Сообщения: 79 Откуда: Харьков
Авто: Пежо Биппер 1.3 2013
|
Добавлено: Пн Июн 10, 2019 20:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Частота сильно зависит от того, где ездишь. По трассе реже, по городу чаще. Зимой еще чаще будет если преобладают короткие поездки.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Artist Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2018 Сообщения: 36 Откуда: Львів
Авто: Fiat Qubo 1.4
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2019 13:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Маю таке спостереження по витраті бензину.
По місту в робочий час, при не агресивному стилі їзди, витрата згідно БК 10л/100.
В тих же умовах але ввечері (біля 21:00) витрата 7,5л/100км.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Вс Окт 20, 2019 10:41 Заголовок сообщения: |
|
|
В процесі експлуатації фіоріно, за кілька місяців, виявилася ще одна неприємно-незручна дрібниця з якою в попередній машині (рено кенго) навіть ніколи не стикався і не думав що таке може бути.
А саме мова йде про підрульовий переключатель поворотів, про його закінчення там де вклчаються підфарники і фари
На рено кенго руль трохи більший а підрульовий переключатель має типу конусне закінчення і гладенький, все працює добре, там також на його кінці включаються фари, а так як він конусний і гладенький руки його випадково не зачіпають.
На фіоріно ж руль трохи менший а переключатель в кінці не конусний а циліндричний і великий і крім того має хороші насічки і це все призводить до того що при їзді з включеними фарами, водій випадково зачіпає переключатель руками.
Все це стається часто коли треба включати виключати повороти, часто на кільцевому русі.
Причому це так не тільки у мене, дружина як сідає за кермо то також все виключається часто, що фари що підфарники...
І все це було не один раз, я навіть думав чого це за кордоном мені сигналять і моргають, а то фари виключаються!
Така дрібниця але дуже незручна, весь час треба контролювати ((((
|
|
Вернуться к началу |
|
|
oosimvol Италомафиози
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.02.2008 Сообщения: 932 Откуда: Одесса
Авто: Fiat Tipo 1.4 Solex
|
Добавлено: Вс Окт 20, 2019 13:04 Заголовок сообщения: |
|
|
monoxrom писал(а): | В процесі експлуатації фіоріно, за кілька місяців, виявилася ще одна неприємно-незручна дрібниця з якою в попередній машині (рено кенго) навіть ніколи не стикався і не думав що таке може бути.
А саме мова йде про підрульовий переключатель поворотів, про його закінчення там де вклчаються підфарники і фари
На рено кенго руль трохи більший а підрульовий переключатель має типу конусне закінчення і гладенький, все працює добре, там також на його кінці включаються фари, а так як він конусний і гладенький руки його випадково не зачіпають.
На фіоріно ж руль трохи менший а переключатель в кінці не конусний а циліндричний і великий і крім того має хороші насічки і це все призводить до того що при їзді з включеними фарами, водій випадково зачіпає переключатель руками.
Все це стається часто коли треба включати виключати повороти, часто на кільцевому русі.
Причому це так не тільки у мене, дружина як сідає за кермо то також все виключається часто, що фари що підфарники...
І все це було не один раз, я навіть думав чого це за кордоном мені сигналять і моргають, а то фари виключаються!
Така дрібниця але дуже незручна, весь час треба контролювати (((( |
На скільки знаю, на кільці у Європі лівий поворот не можна.
_________________
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Artist Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2018 Сообщения: 36 Откуда: Львів
Авто: Fiat Qubo 1.4
|
Добавлено: Вс Окт 20, 2019 13:20 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене такого не відбувається. В мене і долоні не великі.
Загалом для мене підрульові перемикачі зручні і приємні в користування.
А от що не зручно то вмикати протитуманки і передні і задні. Тобто в сліпу не увімкнеш. Треба заглядати яку ж то кнопку з тих сіми натискати. А під час руху це небезпечно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
vaLerik Amico
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.03.2019 Сообщения: 15 Откуда: Житомир
Авто: Fiat QUBO
|
Добавлено: Ср Окт 23, 2019 22:32 Заголовок сообщения: |
|
|
monoxrom писал(а): | ...
Все це стається часто коли треба включати виключати повороти, часто на кільцевому русі.
Причому це так не тільки у мене, дружина як сідає за кермо то також все виключається часто, що фари що підфарники...
І все це було не один раз, я навіть думав чого це за кордоном мені сигналять і моргають, а то фари виключаються!
Така дрібниця але дуже незручна, весь час треба контролювати (((( |
Згоден на всі 100500. Окрема дупечка, коли їдеш вночі по неосвітлюваній дорозі.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 18:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні вирішив прикрутити собі хоть задні бризговики, щоб менше болота летіло на задні двері
Зняв колеса і виявив таке
Як я розумію, задні верхні сайлентблоки, містя де зверху кріпляться амортизатори виглядають так:
Це деталь з правого боку, з лівого стан подібний... Що це? навряд це так має бути, це вже сайлентблоки доходять?
Скільки вони мають ходити? машнка всього 8600 км відїздила, з них десь під 4000 закордонними рівнюсінькими дорогами
Висилати з понеділка ці фото оціфіалам, що овни скажуть?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Artist Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2018 Сообщения: 36 Откуда: Львів
Авто: Fiat Qubo 1.4
|
Добавлено: Вс Окт 27, 2019 22:08 Заголовок сообщения: |
|
|
Купив такі сітчасті кишені на липучках. Замовляв в Китаї.
Приклеюються до будь якого місця в багажнику. Дуже зручно класти дрібні речі.
Описание: |
|
Размер: |
240.91 KB |
Просмотрено: |
234 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
245.13 KB |
Просмотрено: |
218 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
zbuduna Италоманьячище
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2011 Сообщения: 4375 Откуда: Рiвне
Авто: Subaru Forester
|
Добавлено: Вс Окт 27, 2019 22:51 Заголовок сообщения: |
|
|
monoxrom
Скажуть, щоб ти йшов лісом.
Втулки амортизаторів цілі.
То їх така конструкція.
_________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60 |
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Пн Окт 28, 2019 14:22 Заголовок сообщения: |
|
|
це така їх конструкція???? тобто вони такі були з заводу?
ні ну я уявляю собі що там якісь дірки могли бути але тоді якісь рівні і симетричні а не як пес порвав))))
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|