|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Вт Мар 26, 2019 14:16 Заголовок сообщения: |
|
|
Котопотам
Добре, буду описувати все. Чи не зможу бути послідовним, буду викладати врозкид, у мене розуму не вистачає охопити все стрункою теорією.
Ви повинні розуміти, що ціни я буду повідомляти в дерев'яних, тому що перебуваю в полоні.
Leha-Zelenij
Всё собрано и установлено. Пробег уже 1.100км. Могу сообщить, шо оно ездит, масло не жрёть совсем, и масло уже по бочине не бежыт. Про бочину позже расскажу и покажу фотасы.
Господа.
Чи доречно в цій гілці викладати все по 350А1.000 ??
Може потрібна окрема тема або інша відповідна тема, яка вже існує? Питаю з міркувань ввічливості і порядку.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Ср Мар 27, 2019 08:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Господа.
Не тупим.
(* Я протупил, аднака ...)
Зібрав і встановив контрактний двигун 350А1.000.
Завів і зробив холодну обкатку. (* Пізніше повідомлю як)
Покатався якийсь час.
На ранок оглядаю двигло і бачу, що вся ліва бочина в маслі і на піддоні пристойна пляма масла.
Відразу згадалися придумані проблеми при установці ГБЦ. Відразу представився діагноз - прокладка ГБЦ і криві руки ...
Виявилося:
Датчик распредвала має ущільнювальне гумове кільце. Якщо ви вперше демонтіруете датчик, то, як правило, датчик витягується сам, а кільце ущільнювача залишається в отворі. Велика кількість масла в цьому місці добре приховує гумове колечко. Його просто не видно. Його необхідно відразу підчепити маленькою викруткою і надіти на датчик. Інакше, при митті і продуванні ГБЦ колечко обов'язково полетить в космос.
Встановлений на ГБЦ датчик фаз РВ кріпиться одним болтиком. Якщо при монтажі відсутнє гумове ущільнення, то там утворюється пристойна щілина, звідки масло тече з великим задоволенням.
Описание: |
|
Размер: |
96.19 KB |
Просмотрено: |
249 раз(а) |
|
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Мар 27, 2019 08:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Проходили, тільки ми робили під ДПРВ з нуля- не було, потім і кільце тулили+герметик. Нормально.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Пн Апр 01, 2019 14:53 Заголовок сообщения: |
|
|
Після 31-го березня настрій огидний ...
На контрактному двигле калбасіт шків (генератор + ГУР) з фонічним колесом. Биття по вінцу шківа - 2 мм. Шків на ГУР калбасіт ще більше, тому що він на м'якій вставці.
Все натякає на заміну шківа на новий. Разом: 2.400 дерев'яшек - 984грн. Старий шків пройшов близько 400К.
Може бути калбасіт провідну шестерню коленвала. Не знаю. Шестерню ставив сам, шпонка відлита прямо на шестерні, все вставив правильно і затягнув по книзі: М11, 20нм + 90градусів. При затягуванні ставив дерев'яху під противагу коленвала.
* Рідний шків на контрактом був, але він не підходить, тому що на ньому відсутня друга доріжка для ременя ГУР. На Пунто електропідсилювач керма, і тут же заощадили.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Апр 01, 2019 15:08 Заголовок сообщения: |
|
|
Адин_На_Крижині писал(а): | Після 31-го березня настрій огидний ...
На контрактному двигле калбасіт шків (генератор + ГУР) з фонічним колесом. Биття по вінцу шківа - 2 мм. Шків на ГУР калбасіт ще більше, тому що він на м'якій вставці.
Все натякає на заміну шківа на новий. Разом: 2.400 дерев'яшек - 984грн. Старий шків пройшов близько 400К.
Може бути калбасіт провідну шестерню коленвала. Не знаю. Шестерню ставив сам, шпонка відлита прямо на шестерні, все вставив правильно і затягнув по книзі: М11, 20нм + 90градусів. При затягуванні ставив дерев'яху під противагу коленвала.
* Рідний шків на контрактом був, але він не підходить, тому що на ньому відсутня друга доріжка для ременя ГУР. На Пунто електропідсилювач керма, і тут же заощадили. |
Може ковбасити як шків гени\КВ\не так встановлені форсунки(мається на увазі заглиблення(після капіталки зтикнувся з таким явищем)).
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Пн Апр 01, 2019 16:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA
Перевірив. Форсунки стоять рівно і без приколів.
Сам двигун працює рівно, Калабасіт тільки шків на КВ. Гена і ГУР обертаються рівно.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
vitabonda Италолюбитель
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 23.08.2011 Сообщения: 94 Откуда: україна миколаївська
Авто: фіат добло максі 2008 року 1,9
|
Добавлено: Вс Апр 07, 2019 12:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Добрый день всех с праздничком проблема в центральном замке а имено в водительской двери отсекает даже ключом чучуть подклинивает что можно зделать куда смотреть может кто сталкивался
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Саня дед Италолюбитель
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.02.2019 Сообщения: 86 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Апр 07, 2019 12:28 Заголовок сообщения: |
|
|
vitabonda
На двери гофра. Попробуйте её сначаро розсоединить, а потом назад соединить. Проблема в контактах.
_________________ +380680509333 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Пн Апр 08, 2019 20:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Зчеплення Valeo.
Це чудове французьке зчеплення.
Новий комплект - Кошик + Диск + Вижимний - пройшов всього 20К.
При складанні контрактного двигла, при установці зчеплення не полінувався проміряти диск в трьох точках під 120 градусів.
(* Новий диск має товщину 8 мм. Повністю кінчений диск має залишкову товщину 7 мм.)
Ця сабака в двох точках має товщину 8 мм, а в одній - 7 мм.
При рушанні на гарячу зчеплення смикає. Немає більше сил все це терпіти від Valeo.
На момент складання не було в наявності нормального диска, поміняти було нема на що.
У мене слів немає ...
Минулий комплект від Валео пройшов 60К і вижимний провалився в кошик, обламавши стоншені ламелі.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Вт Апр 30, 2019 13:20 Заголовок сообщения: |
|
|
350А1.000 контракт
Труба обратки антифризу.
У блок вона встромляється через ущільнювач, який реалізований: гума -метал-гума.
Не намагайтеся поставити цю трубу на новий ущільнювач без герметика. Через 2К потече. Обов'язково.
Нанесіть герметик на трубу, взуйте ущільнювач на це місце, нанесіть герметик на сам ущільнювач і вставляйте в блок. Тільки так.
Чому тече?
Тому що сама труба перекошена Феадом. Якщо ви вставите її в отвір і відпустіть, то побачите, що вона хоче бути на 10см вище, ніж кріпильний отвір на блоці. У зібраному і закріпленому стані труба є перекошена в отворі з ущільненням.
Я використовував герметик Victor Reinz (ReinzoSIL). Його не треба підсушувати. Завдали і відразу збираємо.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Вт Апр 30, 2019 13:24 Заголовок сообщения: |
|
|
ЗЫ:
Труба обратки антифризу з Punto не підійде. Треба буде ставити рідну з Добло. Труби розгорнуті в різні боки і не взаємозамінні.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Адин_На_Крижині Италоманьячище
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Вт Май 21, 2019 02:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Адин_На_Крижині писал(а): | Мораль:
Предполагаю, что этот штуцер (на впускном коллекторе) забит у большинства машин с пробегом и отсутствие байпасного воздуха в системе создаёт проблемы с ХХ на переходных режымах.
Через тройку секунд, задыхающийся от недостатка байпасного воздуха двигатель глохнет, если ЭБУ не успевает отработать перекос открытием дроссельной заслонки на какой-то дополнительный градус. |
Все підтвердилося.
Якщо вказаний штуцер чистий, то двигло не глухне при скиданні газу.
При знятому корпусі фільтра можна побачити, що через цей штуцер (шланг) повітря сасаіт пристойну кількість. Може бути, що навіть рівну кількість, що і через повітряну заслінку в режимі ХХ.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Maynard Италофан
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.02.2012 Сообщения: 100 Откуда: г.Хмельницкий
Авто: Fiat Doblo 1.9 MultiJet
|
Добавлено: Сб Июн 15, 2019 13:28 Заголовок сообщения: |
|
|
Парни, как снять фару на Добло 2006? Поиском не нашел, хочу фару заменить.
_________________________________________________________
UPD. Заменил. Может кому пригодится.
1. Снимаем облицовку радиатора.
Откручиваем 4 винта под торкс сверху, чуть отгибаем решетку вперед, она снизу к бамперу крепится 7-ю защелками. Защелки, чтобы не сломать, можно аккуратно поддеть, засунув руку под решетку и надавив пальцами от себя.
2. Снимаем ресничку. Она крепится один винтом под торкс сбоку, далее на защелках к самой фаре и к крылу. Снимается аккуратно, защелки на ресничке отщелкиваются вниз и вперед.
3. Фара крепится на 3 болтах: 1 сверху и 2 снизу (нужна будет торцевая головка и удлинитель на отвертку).
_________________
В гости к Богу не бывает опозданий...
(с) В.Высоцкий
Последний раз редактировалось: Maynard (Вт Июн 18, 2019 07:46), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
Вернуться к началу |
|
|
serginio Италоманьячище
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.10.2008 Сообщения: 1257 Откуда: Станіслав
Авто: Lancia Delta HPE 98' Fiat Doblo 1.9 MJet 2007 Subaru Outback 2.5 2018
|
Добавлено: Сб Июн 15, 2019 13:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Народ, як замінити лампочку задню в Добло, повороту згоріла?
_________________ Грей Сашу, Сашу Грей ))) |
|
Вернуться к началу |
|
|
borel1990 Италоманьячище
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.01.2013 Сообщения: 4497 Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.
Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|