Возраст: 60 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
Добавлено: Чт Мар 07, 2019 21:54 Заголовок сообщения:
Це ще заморочуватись треба рахувати скільки топлива згоріло. Та ну.
Півлітра на 10000 - продовжувати лити стар і радіти життю.. У мене вона з народження бере 100-140 на сотню. Раз в місяць - два стакан підливаю. До заміни (тис.12) другу двохлітровку і спорожнюю. Супер.
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
Добавлено: Чт Мар 07, 2019 22:18 Заголовок сообщения:
Диндир писал(а):
У мене вона з народження бере 100-140 на сотню
Диндир
Не хочу бути нудним, але щось тут не так.
У мене новий мотор не витрачав масло. Розхід як такий з'явився після 200 тисяч пробігу.
Зараз по одометрі 320 тисяч, і витрата масла 500-1000мл. на тисячу, що приводить мене в жах і я вважаю мотор кінченим. На поршнях грубезний чорний нагар.
Як жиж так? _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Возраст: 60 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
Добавлено: Пт Мар 08, 2019 01:06 Заголовок сообщения:
Адин_На_Крижині писал(а):
Диндир писал(а):
У мене вона з народження бере 100-140 на сотню
Диндир
Не хочу бути нудним, але щось тут не так.
У мене новий мотор не витрачав масло. Розхід як такий з'явився після 200 тисяч пробігу.
Зараз по одометрі 320 тисяч, і витрата масла 500-1000мл. на тисячу, що приводить мене в жах і я вважаю мотор кінченим. На поршнях грубезний чорний нагар.
Як жиж так?
Я пробував заливати Pure, пробував Syntium, і розхід є. А поскільки він з часом не збільшується, значить усе гуд. Газ нагару не дає, то це йому якраз для балансу. Якби щось було не так, то уже б каталізатор забився. Ну це імхо. 4 літра на 12000 (2,6+долив) - що ще треба.
А з приводу 320 тисяч і жах то хай специ подивляться і зроблять. Ви коли купували авто з дешевшим двигуном, то зекономили не на один капремонт, а тут може просто в кільцях справа, нащо його наперед перейматися.
Возраст: 20 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
Добавлено: Пт Мар 08, 2019 02:22 Заголовок сообщения:
Диндир
Репліку про економію оцінив)))
Мотор, який 320 тисяч і масло жере, я скоро сам розберу і зможу сказати точно, що там і як.
Газ нагару не дає, зате така кількість масла в камері згоряння додає нагар аццкі. Я зараз з сусідньої гілці відписую про контрактний двигун, який пройшов 80 тисяч. Камера згоряння чиста, коксу немає взагалі, схоже, витрати масла не було. _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Engine design. Some engines consume oil by design. From day 1. The consumption can be as high as 1 liter per 1000 kms (cca. 1.7 quarts per mile).
Цитата:
Oil Consumption
The accepted rate of oil consumption for engines used in the vehicles listed above is 1 quart (0.946 liter) in 2,000 miles (3,200 km) for the 1 st 50,000 miles (80,467 km). For vehicles with more then 50,000 miles (80,467 km) the acceptable oil consumption for engines is 1 quart (0.946 liter) in 750 miles (1,207 km).
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Добавлено: Пт Мар 08, 2019 11:06 Заголовок сообщения:
Скажу по секрету:
Не буває ДВЗ які не беруть мастила,сама технологія роботи ДВЗ передбачає зпалювання мастила у камері згоряння.Просто в одних він малий у інших більше.Все відносно й залежить від гаманця й совісти власника.Коли в моєму авто був розхід 3,5л\1000км.Мене більше переймала не ціна мастила(з таким розходом брав найдешевше й тисяч 50 взагалі не робив заміну мастила ) турбувала димова завіса по заду авто.
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8238 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Сб Мар 09, 2019 10:59 Заголовок сообщения:
Ага я теж погоджуюсь.
Але всеж таки цікаво куди діваеться те бісове мастило коли його мішають в паливо(двухтакт) і нема диму га?
(версія про те що спеціальне мастило не сприймаю) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
вчора дуже хвалили на автосервісі..що не підробляють, не вигорає і т.д.
+ бачив кілька відео в ютубі, де міняли масло на Добло ґнуово 1,4 бенз і лили саме таке масло...
Просто Селенії в Тернополі офіційно немає..треба купувати чеез інет або в тих, хто з-за бугра привозить...а це ще добавляє до і так недешевої ціни масла
Добавлено: Сб Мар 09, 2019 13:03 Заголовок сообщения:
Костя Тернопіль
Блин, ну купил хорошую машину, ну не лейте туда что не попадя! А потом, караул!!! чего двигатель поломался!!!
Selenia K 5w40 - 460 грн/банка 2л. Это дорого для "родного", прописного, не поддельного масла?!!!
Люди, да купите себе Газель и хоть Нигрол, хоть Олейну, туда заливайте _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Добавлено: Сб Мар 09, 2019 14:30 Заголовок сообщения:
Костя Тернопіль
приклад: 2 банки масла - 920 грн + оригянальні фільтра (повітряний 220 та масла 175) + десь 50 грн новою поштою. дорого?
*чи краще заливати не пойнятно що, а потім робити двигун? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме