Між іншим, і у АКБ, яка потихенько дохне, і у попередників геть не було сизого чи будь-якого схожого на сульфат з картинок осадку на пластинах. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В моєму одному памятаю був, як ото щось зацукрилось зверху на пластинах Пробував і асиметричним, і на дистильованій заряджав щоб довго бульчало (не пишу- кипіло, бо то неправильно) -результат нульовий. Зараз він має ємність 5-8ах і стоїть в упсі на охорону. Гарне життя після смерті.[/i]
Последний раз редактировалось: Диндир (Ср Янв 23, 2019 11:14), всего редактировалось 1 раз
...умови використання сучасних АКБ на авто дуже відрізняються від тих умов що потрібно для довгого життя АКБ...(с)- ви хочете сказати, що виробники АКБ не знають, для чого роблять АКБ, не знають особливостей експлуатації?
Як і де ви побачили сульфатацію?
Добре,трохи є часу,наливайте чай та читайте:
У цій темі http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=70109&highlight= я робив досліди й вивчав поведінку АКБ, а допомагав мені у цьому китайський прилад,за допомогою його я слідкував за внутрішнім опором АКБ.Для чого це все? Дуже просто.О скільки у авто у нас стала напруга 14В то сила струму залежить що йде на АКБ тільки від внутрішнього опору АКБ і не інакше,це на зарядному скільки накрутив-стільки й піде на АКБ(за винятком автоматичних-через це й перестав їх використовувати),і при збільшенні опору струм у АКБ зменшується,кількість енергії яку отримає АКБ за такий же час теж зменшується й так по колу.Чому збільшується опір? Зменшується загальна площа контакту електроліту з свинцевими пластинами через сульфатацію.Що таке сульфітація? Це осад на поверхні пластин сульфату свинця,простими словами-шпаклівка яка шпаклює контактну площу пластин.З відки вона береться?-Виникає при розряджанні АКБ,й чим більше розряджене ний АКБ тим-більше сульфата потрапляє на пластини.Як позбавити пластини від сульфата?Потрібно доводити до кипіння електроліт у АКБ.Через це старі(сурмянні АКБ) й не страдали сульфітацією,вони завжди кипіли.У сучасні АКБ добавляють кальцій,саме для того щоб знизити підвишити порог кипіння(википання води),через те що АКБ стали не обслуговувані,або мало обслуговувані.
З однієї сторони воно добре,користувачу не потрібно слідкувати за водою у АКБ,а з другої для правильної роботи АКБ кальцієвої-потрібна напруга,біля 15В.Саме 15В дає можливість початку кипіння кальцієвих АКБ.Ще кипіння АКБ дає можливість перемішування електроліту,багато хто навіть не здогадується що електроліт розшаровується й знов порушується контактна площа правильного електроліту,й лишається у фіналі внизу електроліт щільністю 1,33кг,а на поверхні дистильована вода.При збільшенні опору АКБ фактично зменшується його ємність,через це й маємо що 75Аг,не хоче крутити стартер авто.Я цим приладом за рахунок показників опору можу зразу сказати про сульфітацію.Нові АКБ мають опір від 3,5мо(100Аг.)-5мо(50Аг),тим більше що опір практично не міняється від зарядженості АКБ,й по показникам приладу я бачу на скільки за сульфатизовані пластини.Свій старий АКБ кип’ятив у дистильованій воді,бо якщо сильна сульфітація то просто кипіння електроліту не знімає її з поверхні.Мій АКБ новий(75Аг) має 4,65Мо,а тей що не хотів крутити мав 6,5Мо(це показник АКБ приблизно 35Аг).Після відновлення опір АКБ становить 4,8 Мо це приблизно (60Аг).Ніякий прилад більше не покаже так швидко реального стану АКБ.Можна на розряд 10,або 20годин,але це довго.
Может это исследование конструкторам на аккумуляторный завод отправить? Чтобы они не держали нас за лохов. _________________ Есть много друг Горацио такого... что и не снилось нашим мудрецам !
парни не разводите демогогию) Все взрослые люди у всех есть свой опыт и понимание проблемы, сегодня завелся без проблем после зарядки -12 было. Пока покупать не буду, воткнул китайский девайс в прикуриватель, напряжение бортовой сети показывает, на всякий, понаблюдаю. зарядка с обогревом заднего стекла, ближним и печкой на 2й скорости обдува , а и майфун-кудаж без него 14 вольт(гена значит живой пока). ВПлотность не мерял, надо ареометр купить, в банках чистенько, только та которая возле плюса чуть помутнела. Когда не завелась принес домой померял мультиметром на клемах было 12-12.1, заяржал зарядкой МОЛНИЯ 10, 2 режима макс и мин. На максе 1-1.5 часа 5-6 ампер лил и потом перелючил на минимум и еще часов 15 падало с 4 А до 2(когда снимал показывало 1.5 ампера на клемах мельтиметр показал 14.7(с не отключеной зарядкой) считаю пока ему хватит. Планирую сделать пару циклов разряд заряд(есть спаяные лампы ближнедальние как нагрузка). Но может и не буду, особо времени нет играться, каждый день работы-школы и т д Всем спасибо кто откликнулся, все советы хорошие. Мира всем и добра! _________________ - арфы нет возьмите бубен...
Доброго дня товариство.
Походу накрився розходомір повітря.
По він коду дає Bosch 00 280 218 113
До цього стояв (чомусь) Bosch 0281002309, знаю що то вже міняний.
Нюанс в тому, що отакий Bosch 0281002309 є в наявності і по нормальній ціні. А ле чи підходить він для мого авто. На одних сайтах по підбору підходить на інших ні.
Він код авто ZFA 22300005172669.
Може хтось підкаже чи можна ставити на моє авто розходомір 0281002309?
Наперед вдячний!
Доброго дня товариство.
Походу накрився розходомір повітря.
По він коду дає Bosch 00 280 218 113
До цього стояв (чомусь) Bosch 0281002309, знаю що то вже міняний.
Нюанс в тому, що отакий Bosch 0281002309 є в наявності і по нормальній ціні. А ле чи підходить він для мого авто. На одних сайтах по підбору підходить на інших ні.
Він код авто ZFA 22300005172669.
Може хтось підкаже чи можна ставити на моє авто розходомір 0281002309?
Наперед вдячний!
Нюанс в том что он стоял и ездила машина , значит подходит Или мы себе не верим
Если цена не подходит за тот что по винкоду ,это другое , значит берём где цена подходит . В чём проблема нет проблемы . _________________ Боишься — не делай, делаешь — не бойся, а сделал — не сожалей.
Лучше быть последним среди волков, чем первым среди шакалов!!!
Чингизхан
Vasyok12 спочатку перевірте контакти до розходоміра. Також чуть не купив, та все ж поїхав на фірмове СТО до електрика. Той знайшов помилку розходоміра саме в контактах, тут же почистив їх і помилка зникла а розходомір запрацював. При цьому оплатив я тільки діагностику.
Допоможіть вибрати нові передні пружини, хочаб фірму.
Лесджофорс LESJOFORS Катаю вже 3 рік. Не просіли. Старі сам зняв, стянув ща допомогою ремнів безпекі. Ці стянути не зміг 4 стяжками. Завіз зі стойками і опорніками на сервіс там з горем пополам стянули.
Порекомендував товаришу на форда цю фірму не натішиться.
Последний раз редактировалось: Vasyok12 (Чт Янв 24, 2019 01:38), всего редактировалось 1 раз
Vasyok12 спочатку перевірте контакти до розходоміра. Також чуть не купив, та все ж поїхав на фірмове СТО до електрика. Той знайшов помилку розходоміра саме в контактах, тут же почистив їх і помилка зникла а розходомір запрацював. При цьому оплатив я тільки діагностику.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме