Дякую, дійсно непогано розглянуто. Єдине, що автор відносить Тіпо до "В" класу і порівнює з його представниками. Чомусь я вважав, що Тіпо "С" клас. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
на Типо так вообще все новое: диагностика только у официалов, прошивка тоже.
Тут головне: "все нове". На додачу цих нових Тіпо "з гулькін ніс". Ніхто нічого толком про них не знає. І навряд чи їх будуть купувати, як шкоди або тойоти. Скажіть, панове, у вас в місті багато їх бігає? Я взагалі на трасі і в різних містах жодного не зустрічав.
учить турецкий,и на форумы по Fiat Egea _________________ не надо "змінювати країну"
НАЧНИ МЕНЯТЬСЯ САМ
Приветствую, по поводу статьи-обзора, ни один обзорщик не хочет Фиат себе в пользование, ( читал и смотрел много их), так и этот - не нашёл воздуховодов на задний ряд ( наши дилеры о них тоже не знали) , шумку сравнил не известно с чем, ездил только на седане но вывод о всех, ну и особо подчеркнул как новый Акцепт хорошо едет ( многие знают как едет теперешний- что-то с подвеской у него не то).
на Типо так вообще все новое: диагностика только у официалов, прошивка тоже.
Тут головне: "все нове". На додачу цих нових Тіпо "з гулькін ніс". Ніхто нічого толком про них не знає. І навряд чи їх будуть купувати, як шкоди або тойоти. Скажіть, панове, у вас в місті багато їх бігає? Я взагалі на трасі і в різних містах жодного не зустрічав.
В Киеве полиция на них переходит. Уже довольно часто встречаются вместо приусов
Позаду перші 2000 км. Вирішив перевірити рівень масла. Не впевнений, що знайшов достатньо рівний майданчик для перевірки, тому можливі помилки. В результаті долив приблизно 70 мл і рівень став максимальним. Приблизно 35 грамів на 1000 км. Така історія. Всі попередні автівки взагалі не просили доливати. Можливо, після обкатки все стабілізується. _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Позаду перші 2000 км. Вирішив перевірити рівень масла. Не впевнений, що знайшов достатньо рівний майданчик для перевірки, тому можливі помилки. В результаті долив приблизно 70 мл і рівень став максимальним. Приблизно 35 грамів на 1000 км. Така історія. Всі попередні автівки взагалі не просили доливати. Можливо, після обкатки все стабілізується.
1- а нащо робити максимальний?
2- 35 мл на х/з якої кривизни землі- причина писати?
3- хто і де сказав, що доливати треба??? Перші 2000 км нормальні водіі і не знають, де щуп шукати.
Їй, богу, ви з цим авто- як з лялькою... Не мішайте авто їхати. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме