Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Глюки електрики

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Derevo
Amico


Amico

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 18.09.2018
Сообщения: 2
Откуда: Львів

Авто: Fiat Doblo

СообщениеДобавлено: Вт Сен 18, 2018 23:24    Заголовок сообщения: Глюки електрики Ответить с цитатой

Привіт!
Автомібіль Fiat Doblo 1,9 jtd із такою проблемою: повертаю ключ - засвічується щиток приборів, вмикається паливний нанос у баку (усе як завжди), при наступному повертанні ключа (щоб завести двигун) щиток приборів гасне, годонник обнулюється. Рефлекторно повертаю ключ у початкове положення.
Далі знову вмикаю запалелення і бачу стрибання стрілок приборів, блимання лампочок і чую клацання якогось реле в салоні. За кілька секунд реле в салоні клацати перестає, але починати клацати реле під капотом. При подальшому повертанні ключа для запуску двигуна знову усе вимикається - стартер зреагувати не встигає (чи не може зреагувати)
Що зумів дослідити:
1) при повертанні ключа і усіх фокусах щитка приборів та реле не вмткається паливний насос у баку;
2) годинник обнулюється кожного разу;
3) акумулятор видає 12,4 В (тобто з ним усе гаразд);
4) при зніманні плюсової клеми зі стартера нічого не змінюється;
5) на панелі запобіжників (у салоні) виявив перегорілий запобіжник на 7,5 А. Акщо схема розміщення запобіжників правильна, то він відповідає за замок запалення, але то не точно
6) згорівший забопіжник перемотав мідним волоском (знаю, так робити не бажано, але запасного не було, а для тестування вирішив зробити так), струм він пропускає, але від того нічого не помінялося;
7) методом тику виявив клацаюче реле під капотом. Зняв його і повернув ключ - усе запрацювало нормально (маю на увазі стрілочки і лампочки на щитку приборів), годонник при цьому не обнулився, а й далі продовжив собі рахувати хвилини. Проте, не чути звуку паливного насоса в баку. При повертанні ключа для запуску двигуна усе знову вирубується.
8 ) проблема не в реле, бо їх аж три однакових і переставляння нічого не змінює.
Розумію, що тексту дуже багато, але може в когось був подібний випадок і дасть толкову пораду, що робити (до толкового електрика звернувся, але внього черга на цілий тиждень).

Наперед вдячний усім за відповіді.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Сен 19, 2018 09:06    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я так розумію що усе не адекватно працює коли йде навантаження.(стартер).Клеми АКБ,мінусова клема на кузові.Це перше що потрібно перевірити.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Ср Сен 19, 2018 19:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Якби проблема була в мінусовій клемі, тоді б при провертанні ключа в перше положення також були б проблеми. А так - "повертаю ключ - засвічується щиток приборів, вмикається паливний нанос у баку (усе як завжди)".

Проблеми виникають при спробі завести авто, тобто коли замикається схема АБ - реле - стартер - генератор - корпус. Пропоную перевірити цей ланцюг на предмет короткого.

Не стверджую стовідсотково, тільки пропоную:
- протерти верхню кришку АБ спиртом - знаю випадок, коли внаслідок перевантаження АБ (часті та довгі спроби завести авто з поганим стартером) закипів електролит, частина його вийшла на кришку АБ через запобіжний клапан та випарилась. При невеликих навантаженнях проблем не було, а при великих струмах (робота стартера) через цей висохший електролит коротились клеми АБ;
- перевірити клеми стартера - знову ж таки був випадок особисто у мене, коли через слабо затягнуту гайку, відпустилася клема на шпильці втягуючого реле стартера. Ця клема наблизилася до корпусу стартера. При спробі завести авто невеликий проміжок перекривався дугою - коротке замикання.
- можливо, що джерело короткого замикання - це генератор. Тут легше - відкинути провод, що з"єднує втягуюче реле стартера з генератором (легше усього відкинути саме на втягуючому реле).

Якщо нічого з цього не допоможе, тоді знімати стартер. "Вскритіє покажет".

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Сен 19, 2018 19:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

...Пропоную перевірити цей ланцюг на предмет короткого...(с) на куди короткого? Коротке без іскри, диму, вогню? Може, краще на недоконтакт?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Ср Сен 19, 2018 20:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич

Можливо, висловився невдало. Мав на увазі те, що утворюється з"єднання + та - не через катушки, обмотки та т.і., тобто споживач з значним опором, а напряму. Якщо з"єднання + та - йде через якийсь невеликий опір, дуги та іскр може й не бути. Але виникає значне зниження напруги, що відображається на роботі бортової електроніки, обнуляється годинник, тобто враження зкинутої клеми з АБ. Варіантів багато, наприклад, кінець втягуючого реле, однієї або обох з його обмоток, руйнування щіток колектора стартера, або колектор, забитий графітовою кашею.

Щоб все це вияснити, треба знімати стартер. Але навіщо одразу так радикально? Зняти стартер, як на мене, не складна робота, але для декого й це не просто.

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Heet
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 16.01.2013
Сообщения: 3295
Откуда: Полтава

Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW

СообщениеДобавлено: Ср Сен 19, 2018 20:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Добавлю вариант замкнутой банки акума. Напряжение показывает нормальное, но при старте садится до 6-7 вольт.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Derevo
Amico


Amico

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 18.09.2018
Сообщения: 2
Откуда: Львів

Авто: Fiat Doblo

СообщениеДобавлено: Вт Окт 02, 2018 20:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Heet писал(а):
Добавлю вариант замкнутой банки акума. Напряжение показывает нормальное, но при старте садится до 6-7 вольт.


В яблучко Wink
Вердикт електрика - поганий акумулятор і саме чер нього уся "світломузика". Без навантаження дає 12 В, а при навантаженні - дохнне Crying or Very sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу