Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.09.2018 Сообщения: 2 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo
Добавлено: Вт Сен 18, 2018 23:24 Заголовок сообщения: Глюки електрики
Привіт!
Автомібіль Fiat Doblo 1,9 jtd із такою проблемою: повертаю ключ - засвічується щиток приборів, вмикається паливний нанос у баку (усе як завжди), при наступному повертанні ключа (щоб завести двигун) щиток приборів гасне, годонник обнулюється. Рефлекторно повертаю ключ у початкове положення.
Далі знову вмикаю запалелення і бачу стрибання стрілок приборів, блимання лампочок і чую клацання якогось реле в салоні. За кілька секунд реле в салоні клацати перестає, але починати клацати реле під капотом. При подальшому повертанні ключа для запуску двигуна знову усе вимикається - стартер зреагувати не встигає (чи не може зреагувати)
Що зумів дослідити:
1) при повертанні ключа і усіх фокусах щитка приборів та реле не вмткається паливний насос у баку;
2) годинник обнулюється кожного разу;
3) акумулятор видає 12,4 В (тобто з ним усе гаразд);
4) при зніманні плюсової клеми зі стартера нічого не змінюється;
5) на панелі запобіжників (у салоні) виявив перегорілий запобіжник на 7,5 А. Акщо схема розміщення запобіжників правильна, то він відповідає за замок запалення, але то не точно
6) згорівший забопіжник перемотав мідним волоском (знаю, так робити не бажано, але запасного не було, а для тестування вирішив зробити так), струм він пропускає, але від того нічого не помінялося;
7) методом тику виявив клацаюче реле під капотом. Зняв його і повернув ключ - усе запрацювало нормально (маю на увазі стрілочки і лампочки на щитку приборів), годонник при цьому не обнулився, а й далі продовжив собі рахувати хвилини. Проте, не чути звуку паливного насоса в баку. При повертанні ключа для запуску двигуна усе знову вирубується.
8 ) проблема не в реле, бо їх аж три однакових і переставляння нічого не змінює.
Розумію, що тексту дуже багато, але може в когось був подібний випадок і дасть толкову пораду, що робити (до толкового електрика звернувся, але внього черга на цілий тиждень).
Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
Добавлено: Ср Сен 19, 2018 19:01 Заголовок сообщения:
Якби проблема була в мінусовій клемі, тоді б при провертанні ключа в перше положення також були б проблеми. А так - "повертаю ключ - засвічується щиток приборів, вмикається паливний нанос у баку (усе як завжди)".
Проблеми виникають при спробі завести авто, тобто коли замикається схема АБ - реле - стартер - генератор - корпус. Пропоную перевірити цей ланцюг на предмет короткого.
Не стверджую стовідсотково, тільки пропоную:
- протерти верхню кришку АБ спиртом - знаю випадок, коли внаслідок перевантаження АБ (часті та довгі спроби завести авто з поганим стартером) закипів електролит, частина його вийшла на кришку АБ через запобіжний клапан та випарилась. При невеликих навантаженнях проблем не було, а при великих струмах (робота стартера) через цей висохший електролит коротились клеми АБ;
- перевірити клеми стартера - знову ж таки був випадок особисто у мене, коли через слабо затягнуту гайку, відпустилася клема на шпильці втягуючого реле стартера. Ця клема наблизилася до корпусу стартера. При спробі завести авто невеликий проміжок перекривався дугою - коротке замикання.
- можливо, що джерело короткого замикання - це генератор. Тут легше - відкинути провод, що з"єднує втягуюче реле стартера з генератором (легше усього відкинути саме на втягуючому реле).
Якщо нічого з цього не допоможе, тоді знімати стартер. "Вскритіє покажет". _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Ср Сен 19, 2018 19:43 Заголовок сообщения:
...Пропоную перевірити цей ланцюг на предмет короткого...(с) на куди короткого? Коротке без іскри, диму, вогню? Може, краще на недоконтакт? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
Добавлено: Ср Сен 19, 2018 20:42 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич
Можливо, висловився невдало. Мав на увазі те, що утворюється з"єднання + та - не через катушки, обмотки та т.і., тобто споживач з значним опором, а напряму. Якщо з"єднання + та - йде через якийсь невеликий опір, дуги та іскр може й не бути. Але виникає значне зниження напруги, що відображається на роботі бортової електроніки, обнуляється годинник, тобто враження зкинутої клеми з АБ. Варіантів багато, наприклад, кінець втягуючого реле, однієї або обох з його обмоток, руйнування щіток колектора стартера, або колектор, забитий графітовою кашею.
Щоб все це вияснити, треба знімати стартер. Але навіщо одразу так радикально? Зняти стартер, як на мене, не складна робота, але для декого й це не просто. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме