Доброго вечора. Їжджу з такою самою фігнею вже майже 3 місяці. Свічки нові, катушки взяв у товариша. Тиск в рампі 3.5. Помітив, що заводиться значно краще, якщо бензину більше ніж пів баку. Форси теж чистив. зараз пробіг 93 тис. проблеми почалися з 74. Газовики, в яких встановлював ГБО розводять руками. Потрібно шукати толкових майстрів ГБО))) Можливо хтось порадить таких в Києві чи області. Бажано на лівому березі)))
І рівно через тиждень знову те саме. Спочатку помилка P172 Суміш занадто багата, ЕБУ постійно обідняє суміш аж до моменту поки починаються пропуски запалювання (помилки P300, P302, P303).
Проблема все таки в мозгах авто, вони самі себе заганяють.
Потрібно шукти нормального пряморукого майстра для настройки ГБО або пробувати їздити постійно з повним баком.
Я даже не знаю, что можно в ГБО еще настроить. Ошибок нет (когда-то проскакивали 2 раза ошибки по смеси, но думаю, что виноват был подгоревший клапан, после замены ни разу сбоев в работе ГБО не было), графики идеально ровные, что со включенной коррекцией по OBD, что с отключенной. Недавно включил коррекцию ISA3, вместо OBD, стала лучше тянуть на низких оборотах, НО ВСЕ РАВНО ЗАВОДИТСЯ ФИГОВО!
Добавлено: Вс Сен 24, 2017 16:23 Заголовок сообщения:
Хочу відписати по перебігу проблеми.
Значить по запуску двигуна - проблема в бензонасосі. При довгому простої (протягом ночі або більше) тиск в паливній системі падає, зранку авто не може завестись. Поки що встановив зворотній клапан. Бензонасос видає коректний тиск, але не дає достатнього обєму палива. Промивка ацетоном не допомогла. Скоріш за все найближчим часом бензонасос під заміну.
На рахунок ГБО - проблема була в розмірі жикльорів форсунок - наконечники на самому кінці форсунки через який вприскується газ. Після заміни жикльорів на менший розмір (меншого діаметру) і перенастройки - помилки P0172 повністю пропали.
Був поміняний бензонасос. Проблема не пропала. Після детальної настройки - біля години їздили з майстром ГБО де він все налаштовував - помилки P0172 більше не було, проте все рівно через 2 тижні знову почались проблеми з пуском двигуна.
Зараз два варіанти - або лямбда зонд, або установка KME Nevo гамно. На оф. сервісі сказали що з KME нічого не буде бо має бути eOBD (зворотній звязок між блоками). Порадили ставити щось рівня Stag Qbox Plus або вище.
Порадьте толкового майстра по ГБО у Львові, судячи з усього я у Вашому клубі, треба поміняти жикльори, казав мені один майстер що могли розробитись плунжери чи щось таке і тепер переливає
Установка Lovato Ego
Хочу провести повне ТО ГБО - поміняти фільтри, почистити клапан, повністю розібратись з тими всіма питаннями що виникли, розхід якийсь конський став зараз десь близько 14Л, останні кілька заправок 32-33Л проїжаю 240-260км, одним словом треба дати раду тому щастю бо то капець
їздив влітку до багатьох майстрів, бо почала на газу дьоргатись і глохнути, ніхто не спромігся щось зробити, щось там пробували міняти в прошивці і все, проблему трохи зняли, але все одно деколи глохне
щось ті майстри не внушають довіри, ще проблема трохи в тому, що з Lovato Ego мало хто працює, бо не мають шнурів і проги _________________ Детство заканчивается тогда, когда хочется, чтобы желания исполнял не Дед Мороз, а Снегурочка.
- Во, блин, время настало! Заказать Деда Мороза на час дороже стоит, чем Снегурочку на ночь!
напишу Вам інформацію для роздумів:
перед різдвом заїхав до майстра по газу, поміняв фільтри і почистив клапан, який був залипший в відкритому положенні, так от розкажу попередні результати:
6-го січня поставив після обіду в гараж і зняв акумулятор, 8 січня в районі обіду привіз акум і виїхав з гаража, так от: машина завелась практично з пів оберта, я так думаю, що клапан не блокував подачу газу в мотор, туди просочувалось трохи за ніч, а зранку поки не продуло всю систему - не могло завестись
зараз от куплю і поставлю новий генератор, поїжджу кілька днів і буду бачити чітку картину _________________ Детство заканчивается тогда, когда хочется, чтобы желания исполнял не Дед Мороз, а Снегурочка.
- Во, блин, время настало! Заказать Деда Мороза на час дороже стоит, чем Снегурочку на ночь!
С аналогичной проблемой живу уже 2 года. У соседа на KIA Ceed c ГБО то же самое.
Попробуй залить литров 20 бензина и проехать километров 10-20 только на бензине. Если после этого утром будет заводиться нормально - добро пожаловать в наш клуб .
Никто не знает объяснения, но и на KIA и на Фиат и на Фордах знаю людей с аналогичными проблемами и ни одно СТО победить не может. Спасает только постоянная езда с минимум 0,5 бака бензина и периодические переключения на бензин с раскруткой мотора до красной зоны. После таких пропи...донов машина некоторое время заводится нормально.
Пляха як я від'їздив 7 років... _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
С аналогичной проблемой живу уже 2 года. У соседа на KIA Ceed c ГБО то же самое.
Попробуй залить литров 20 бензина и проехать километров 10-20 только на бензине. Если после этого утром будет заводиться нормально - добро пожаловать в наш клуб .
Никто не знает объяснения, но и на KIA и на Фиат и на Фордах знаю людей с аналогичными проблемами и ни одно СТО победить не может. Спасает только постоянная езда с минимум 0,5 бака бензина и периодические переключения на бензин с раскруткой мотора до красной зоны. После таких пропи...донов машина некоторое время заводится нормально.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме