Vasyok12
Я себе ставил колодки передние АВС. Скажу что очень даже не плохо! Прошли 60 т., а мастер сказал что еще на 10т. хватит и замена! _________________ +380637340730
Зважаючи на терміновість і ще деякі обставини купив колодки ABE(Польща) та диски ABS (Нідерланди)
Ну щож, поки що не пищать тормозять мяко точніше ще притираються
На рахунок гальм:
Не давно робили по ходовій на задній вісі.Звернув увагу що дуже великий люфт у "чаклуна"(регулятор тиску),вибрав люфт.Робота гальмів дуже змінилася.Раніше (порівнюючи) легше можна було заблокувати передню вісь,після доробки дуже важко це зробити.При гальмуванні більше навантаження перейшло на задню віісь з усіма наслідками.В кого АБС я так розумію це не стосується,а от у кого немає-дуже актуально,щоб ота "приблуда" адекватно працювала.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.02.2013 Сообщения: 77 Откуда: м. Стебник обл. Львівська
Авто: Fiat Doblo Maxi 1.9mjtd 77kw 105 hp
Добавлено: Пт Май 11, 2018 13:41 Заголовок сообщения:
Di-MA писал(а):
На рахунок гальм:
Не давно робили по ходовій на задній вісі.Звернув увагу що дуже великий люфт у "чаклуна"(регулятор тиску),вибрав люфт.Робота гальмів дуже змінилася.Раніше (порівнюючи) легше можна було заблокувати передню вісь,після доробки дуже важко це зробити.При гальмуванні більше навантаження перейшло на задню віісь з усіма наслідками.В кого АБС я так розумію це не стосується,а от у кого немає-дуже актуально,щоб ота "приблуда" адекватно працювала.
Також цей регулятор підтягував.
Результат вражає, гальма набагато кращі.
Добавлено: Пт Май 11, 2018 14:24 Заголовок сообщения:
Di-MA Arti
А можно подробнее насчет люфта? Как раз хочу скоро до задка добраться. Уже как пол года уготованы ништяки. Заодно б и туда полез. _________________ Чем сможем - поможем. 093-161-68-24. Лёха
Добавлено: Пт Май 11, 2018 14:56 Заголовок сообщения:
Leha-Zelenij писал(а):
Di-MA Arti
А можно подробнее насчет люфта? Как раз хочу скоро до задка добраться. Уже как пол года уготованы ништяки. Заодно б и туда полез.
Повністтю розвантажене авто,або підіймач,або яма або...до "чаклуна"(регулятора тиску задніх гальм) під'єднана тяжка,другий кінець під'єднаний до кронштейну балки.Потрібно вибрати слабину тяжки,щоб майже не було люфту.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме