Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Перевір контакт,мож щось відкрутилось або коротить,в мене стартер погано крутив,враження складалось що акум розряджений,одного разу щось робив в районі генератора і порухав дроти на стартері,силовий болтався бо попустила гайка,затягнув і вже рік польот норм,розумієш якщо стартер навіть не щолкає то на нього нічого не приходить,а щас завів ним,чи вже вмер остаточно?
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Перевірити ще треба контактну групу замка запалювання!
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Перевірити ще треба контактну групу замка запалювання!
В крайньому випадку скинь стартер і знову на акб підключи напряму,крутить значить проблема в проводці,причин може бути кілька,і сказати що в тебе сталось з ходу важко,починай перевірку з простішого,подивись мож є якийсь предохранітєль(подивись в мануалі),аа там вже по схемі проводки за умови що стартер живий!
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Достаточно распространена схема, когда по достижении критического износа щеток стартера электричество не подается на втягивающее реле. В этом случае после поворота ключа зажигания стартер никак не будет реагировать, то есть водитель не услышит жужжания электромотора или щелчков тягового реле стартера. Для ремонта потребуется осуществить разбор стартер, после чего необходимо осмотреть щетки, которые могут отработать свой ресурс и требовать замены.-Це може бути в тебе,бо як ти кажеш ним трясеш і він працює,бо щітки якора торкаються тай крутить..
"Достаточно распространена схема, когда по достижении критического износа щеток стартера электричество не подается на втягивающее реле." - ты понял что написал? Учите матчасть!
Solomon
Да да тут Вы правы.
Учить матчасть никогда не позно.
ЮраDenver1234
Описал все верно. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
"Достаточно распространена схема, когда по достижении критического износа щеток стартера электричество не подается на втягивающее реле." - ты понял что написал? Учите матчасть!
А ты понял что прочитал,не обижайся но ВЗЯТО ИЗ МАНУАЛА и главное что способ робочий,и если сделать все как написано то собереш именно стартер а не пулемет из выше написаного)))
В мануалах масса помилок та просто ідіотських ляпів. Тому мануал - не догма.
Фраза "электричество не подается" - це саме з тих ляпів. Це смішно ще й тому, що "+" з АБ прямим проводом подається саме на контакт реле, а не на стартер.
А по мануалу - якщо будеш ним користуватись, не вмикаючи мізок - отрамаєш саме кулемет. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
В мануалах масса помилок та просто ідіотських ляпів. Тому мануал - не догма.
Фраза "электричество не подается" - це саме з тих ляпів. Це смішно ще й тому, що "+" з АБ прямим проводом подається саме на контакт реле, а не на стартер.
А по мануалу - якщо будеш ним користуватись, не вмикаючи мізок - отрамаєш саме кулемет.
я людині пояснив все і без того абзацу з мануалу,йому є чим зайнятись і з чого починати,всього скоріше діло в щітках,і коли нема контакту на щітках ТОК НЕ ПОДАЄТЬСЯ на обмотку стартера і ніх..а не відбувається,прочитай проблему,Стартер в нього не крутить взагалі і реле навіть не щолкає,а коли потрясе працює,значить щось або з щітками або в якорі або в обмотці!!!!Мені і з мануало чомусь зразу все стало зрозуміло,а якщо не понятно то прошу в ГУГЛ!!!
Яку інформацію дав автор теми:
- замінив;
- працювало;
- не працює "все глухо";
- "коли потрасти,начинає гудіти".
Що значить оте "все глухо"? Реле не клацає? Невідомо. Бендікс не виходить? Невідомо. "А коли потрясти, начинає гудіті" (гудіти а не працювати, не плутай). Потрясти встановлений стартер неможливо. Отже, власник таки його знову зняв. То чому б не розкрутити два гвинти та не оглянути знову стартер?
"значить щось або з щітками або в якорі або в обмотці". Продовжу твій ряд: або в реле, або з запобіжником F1, або з проводом між втягуючим реле та замком запалювання, або...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме