Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 09:23 Заголовок сообщения:
Шоб мине в гастрономе закрыли, но далеко не всегда у наших дедов на Москвичах, Запордейцах и Жигулях АКБ служили 15 лет, и даже 10. И не забываем- в совковое время АКБ, по причине вечного дифсита, часто перетряхивались, пересыпались, вот и получалось- прослужил 10 лет!
Если о совковых речь, то для них гар. срок, кроме как для Заказчика 36 мес., был 24 мес. Для такси- 18 мес. с учетом постоянных старт-стопов. Импортные АКБ- столько же. Т.е- примерно такой, как и сейчас.
А какой был средне-потолочный ресурс- х/з, тут и от везения, и от ухода зависело, и от авто. Если говорить о Жигулях и проч. ранних выпусков, там РН по простоте технической и душевной, редко когда работали долго и нормально- контактные, однако. Следовательно- надзор за уровнем заряда/разряда был такой же- +/- лапоть. А уж о регулировке и говорить боялось большинство электриков.
И ысчо- рынок непрерывно обновляется, искать АКБ от фирмы ХХХ, купленный 4...6 лет назад не всегда получится- одни ушли, другие пришли. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 09:38 Заголовок сообщения:
Алгоритм, скоріш за все, там простий- розряд серією коротких імпульсів при контролі напруги, бо надто тонкі дроти для чогось серйозного.
Знову таки- ніякого контролю за ел-літом, приймається на віру. Я на мене- некоректно. Але для клієнта наглядно- докУмент! _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 10:12 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Алгоритм, скоріш за все, там простий- розряд серією коротких імпульсів при контролі напруги, бо надто тонкі дроти для чогось серйозного.
Знову таки- ніякого контролю за ел-літом, приймається на віру. Я на мене- некоректно. Але для клієнта наглядно- докУмент!
Александр Васильевич,Ви не перший раз звертаєте увагу на прилад.Дуже цікава Ваша думка.Може буде можливість перевірте декілька АКБ и зробіть свій висновок,думаю багатьом буде цікаво.Ті хто продають АКБ такий,або схожий по роботі прилад мають.Показники дійсно більш менш відповідают,хоча "навантажуюча виделка" показує усе ок.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 10:35 Заголовок сообщения:
А в мене нема такого, є проста штука, якої досить для моїх робіт, плюс- нормальний тестер, плюс нормальний ареометр. А брати круте та дороге- хай СТО та магазини такими користуються, в них клієнтів навалом.
Відносно алгоритму роботи- версія, але не думаю, що там інакше.
P9090761.JPG
Описание:
Размер:
162.19 KB
Просмотрено:
172 раз(а)
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 11:06 Заголовок сообщения:
У данный темі ні "навантажувальна видклка",а ні тестер не стане у пригоді.Коли мій АКБ Инжи Аку відмовився нормально крутить при похолоданні -5,то й виделка й тестер показали усе гаразд,а от прилад показав на залишку 450А "токи холодної прокрутки"(для 1,9 рекомендовано не нижче 550А).Висновок-АКБ.
Перед цією зимою теж перевіряв Мутлу.Залишок -600А при заявленому 760А(але уже 3й рік).Сказали що цю зиму ще відпрацює(відпрацював,з питаннями але відпрацював-великий саморозряд),а от на слідуючу замінити.
Думаю там алгоритм накштал як у телефоні.Знаючи який час може пропрацювати АКБ при певному навантаженні,можна розрахувати емність АКБ,й перерахувати при 10ти годинному й 20годинному розряді.Скоригувати на температуру АКБ й можемо отримати саме "токи холодної прокрутки".Звісно це цифри +- але хоть щось для реальної діагностики.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 20:34 Заголовок сообщения:
Вы хотите сказать, что эта Оптима- с вашего авто?
Само по себе показание мультиметра не говорит ни о чем, под нагрузкой покажите, хотя бы нить лампы БС запитайте. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.05.2013 Сообщения: 1673 Откуда: Ровно
Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 21:02 Заголовок сообщения:
Да с своего авто . Полные зарядки напряжение от 13в
Нагрузки 2 сигнализации, вебасто, подогрев сидений , подогрев топливный фильтр и руль, музыка и каждый день так .
Сейчас поставил второй акб для сигнализация,вебасто, музыки и холодильника. _________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 21:04 Заголовок сообщения:
Не, мне такой подход нравится- открывать карты в самом конце. А ничего, что Оптима и остальные АКБ немного отличаются? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2014 Сообщения: 173 Откуда: Україна\Київ
Авто: A.-R.116
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 03:32 Заголовок сообщения:
"Дігітальний мультімєтєр" на АКБ без навантаження показує ЕДС, яка залежить ТІЛЬКИ від щільності електроліта.
12,56 В - це десь 1,253 г/куб.см при +15 градусах.
Років 20 тому робив розрахунки для свого 60 А*h.
Отже. АКБ повністю заряджена (правильно ). При температурі ЕЛЕКТРОЛІТА +25 градусів щільність
(1,27 +\- 0,005) г/куб.см. ЕДС (мікроамперним потенціометром) 12,66 В. Напруга:
при навантаженні протягом хвилини 3 А - 12,6 В;
при навантаженні 30 А - 12,1 В.
Стосовно зарядки. Автомобільний генератор В ПРИНЦИПІ не може ПОВНІСТЮ зарядити АКБ.
А тому бажано раз на два-три місяці (а взимку не рідше раз на місяць) "правильно" підзаряджати АКБ.
Тоді вона прослужить і 5, і 7, і 10 років _________________ KPИM - HAШ ! П Т Н
Н
Х Л О
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 10:19 Заголовок сообщения:
Тема цицьок не розкрита. Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний...
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.04.2008 Сообщения: 8778 Откуда: Крим, Україна
Авто: Peugeot 807 2.0 газ/бенз
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 10:30 Заголовок сообщения:
Di-MA
Цитата:
АКБ 10Ач і 80Ач здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?
оба _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17253 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 10:58 Заголовок сообщения:
Di-MA писал(а):
Тема цицьок не розкрита. Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний...
А 4 А*г не варто пробувати? Кажуть, і 18650 запросто крутять.До чого ці крайнощі? Мова йде про штатну АКБ, або щось близьке, а не взагалі. Не важко, знаючи штатну батарею, прикинути остаток- обидві таблиці показують не абсолютні і точні значення, а в прОцентах повного заряду, і тільки. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Последний раз редактировалось: Александр Васильевич (Сб Мар 10, 2018 11:23), всего редактировалось 1 раз
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме