|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
bad_bumer Италофан
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.06.2017 Сообщения: 198 Откуда: Черновцы
Авто: Fiat Fiorino 2008 г. 1.3 Multijet
|
Добавлено: Вс Ноя 05, 2017 03:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | ...ври, мол, все, но знай и честь!...(с)
При чем тут литература и изящная словесность, если разговор о металле? Мало ли что вам продали под этим брендом, поэтому и не стоит о титане, цена которого даже вам не по карману.
А насчет "нечего полезного не могут"- таки немного неправы, но вам виднее- ну совсем никто и ни разу ничего полезного вам не сказал??? Побойтесь бога. |
Ну а для чего придираться к словам? Или Вы из другого мира и ниразу не слишали выражение " титановые диски"?
По поводу подсказали не отрицаю и очень благодарен людям которые откликаються и деляться опытом, а не цепляються к словам ( одни и те же люди почемуто)... |
|
Вернуться к началу |
|
|
vypra Италофан
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Вс Янв 28, 2018 22:58 Заголовок сообщения: |
|
|
При -10 вже не можу завести. Якщо і заводив, то з 10 разу і майже саджу акумулятор. Соляра Сокар зимова (-30), антигель добавив (-30), фільтр міняний в листопаді. Чути як насос з перебоями і писком качає. Думаю всетаки густіє солярка.
Є думка взяти ніхром через прокладку намотать на паливний фільтр і гріти соляру до пуска. Шо скажете? |
|
Вернуться к началу |
|
|
CarElf Италомафиози
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
|
Добавлено: Вс Янв 28, 2018 23:01 Заголовок сообщения: |
|
|
скажу змітини заправку |
|
Вернуться к началу |
|
|
vypra Италофан
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Пн Янв 29, 2018 04:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Ще пів бака катать ))) лив до повного і дорогу соляру. Ну в принципі ідея жива? Прогрітой соляри в фільтрі повинно вистачити на пуск, а далі думаю підкачає з бака? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Янв 29, 2018 09:51 Заголовок сообщения: |
|
|
vypra писал(а): | При -10 вже не можу завести. Якщо і заводив, то з 10 разу і майже саджу акумулятор. Соляра Сокар зимова (-30), антигель добавив (-30), фільтр міняний в листопаді. Чути як насос з перебоями і писком качає. Думаю всетаки густіє солярка.
Є думка взяти ніхром через прокладку намотать на паливний фільтр і гріти соляру до пуска. Шо скажете? |
Не було ще морозів щоб замерзало ДП.Причину треба шукати у чомусь іншому.Наприклад :
Цитата: | Чути як насос з перебоями і писком качає. |
На рахунок підігріву:
Система має сенс,тільки не з ніхрому,а штатна,або манжети .ВД |
|
Вернуться к началу |
|
|
vypra Италофан
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Пт Сен 28, 2018 14:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну власне минула зима показала, що підігрів соляри в фільтрі ефективний метод щоб 100% завести в сильний мороз. Думок за і проти тут було багато, але власний досвід показав що у мене однозначно підігріву бути.
Купив новий фільтр для заміни на наступний сезон і тут же зробив підігрів.
На фільтр наклеєно полоску слюди, намотано ніхром в ізоляції із скловолокна і зверху для закріплення обмотано тканиною із скловолокна. Все проклеєно селікатним клеєм. Хомутом прижато і на хомут встановив термозапобіжник.
2А ток, за 5 хвилин нагріває пустий фільтр до 70 градусів і запобіжник вирубає живлення. Думаю цього достатньо щоб підігріти соляру як мінімум до 0 градусів в мороз. Далі обратка зробить свою справу. |
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Вс Окт 21, 2018 20:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Вибачаюся що вмішуюся зі сторони, фіата в мене ще немає але надіюся що буде) тому підчитую теми...
Зараз у мене рено кенго, простий дизельний атмосферник ще навіть без турбіни, 2000 рік
По заводці в морози крім доброго акумулятора можу ще добавити що особисто я лию масло повністю сиснтетику яка якраз у моорзи не густіє як мінеральне
А ще на кенгу на паливному фільті, на кришці є така металічна пластина і до неї підключаєтсья 12 вольт, думаю та штука якраз гріє соляру яка проходить через фільтр, у фіатів така штука є?
Ще згадав що коли дивився на фіати то не сподобалося що у них паливні шланги чорні У мене на кенго шланги прозорі, видно чи соляра біжить в нанос чи не біжить )))) |
|
Вернуться к началу |
|
|
vypra Италофан
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 09:05 Заголовок сообщения: |
|
|
На фільтрі немає пластин. Знизу вкручується тільки пластиковий датчик. Гріти немає чим.
І шланги білі, але непрозорі. Теж не видно. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 10:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Підігрів фільтра ніяк не завадить для зими(не зрозуміло чому в більш нових авто цього не застосовубть з заводу),але треба робити грамотно,щоб авто не зпалити.В.Д.
vypra писал(а): | Далі обратка зробить свою справу. |
На зворотку,яб в загалі не розраховував,її протік на стільки мінімальний, що майже ніяким чином не вплине на ситуацію.Підтверженням цього-це замерзання фільтру саме на гарних протягах повітря(робоча швидкість 80-100км.\г),десь за містом і т.п коли зворотка йде досить тепла,але усе одно не вистачає для розтоплення парафіну у фільтрі.В місті фільт підігріває не зворотка,а температура ДВЗ,а за містом за рахунок швидкості усе тепло від ДВЗ видуває і паливний лишається сам на сам з температурою ДП. |
|
Вернуться к началу |
|
|
monoxrom Италофан
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2018 Сообщения: 120 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: fiat fiorino D1.3
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 10:17 Заголовок сообщения: |
|
|
жах, хіба таке замерзання відбувається на нових фіатах?
Я зараз на своє рено заправляю соляру в таких нелегальних заправках...
Хлопці на заправці казали що соляра витримує -22 ну реально десь -20
Минулої зими коли була найнижча температура зранку -27
Ну машина стояла в гаражі, точно не знаю скільки там, але також холодно бо сніг з машини не топиться.
То зранку машина завелась нормально і до роботи 17 км я доїхав.
Але як я казав вище у фільтрі тут є пластина на яку після заводки подається 12 вольт
А ще на зиму я собі акумулятор загортаю в таку штуку від упаковки... щось середнє між пінопластом і перелоном. Бо все ж таки думаю акумулятору буде легше коли на ходу його не обдуває холодний вітер.
Гарна ідея обгорнути такою штукою і паливний фільтр
На рахунок зворотнього ходу пального з баку то так, там температура дуже мала, майже не грає ролі тому що бак великий і холодний і поки він весь перекачається щоб чуть-чуть прогрітися то я не знаю скільки треба проїхати, кілометрів 150-200 мабуть |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 10:25 Заголовок сообщения: |
|
|
monoxrom писал(а): |
На рахунок зворотнього ходу пального з баку то так, там температура дуже мала, майже не грає ролі тому що бак великий і холодний і поки він весь перекачається щоб чуть-чуть прогрітися то я не знаю скільки треба проїхати, кілометрів 150-200 мабуть |
Зворотка не розігріває увесь бак,а тільки місце всмоктування палива,вище я писав,що навіть такої системи не вистачає для єфективної роботи в різних умовах. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 10:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Без підігріву для безпечного проходження палива в системы JTD по температурам:
Літня до -6
Перехідна до -12
Зимова до -18
Арктика більше за -28(поріг не знаю). |
|
Вернуться к началу |
|
|
vypra Италофан
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 11:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA писал(а): | треба робити грамотно,щоб авто не зпалити.В.Д. |
Ну так для того і зроблений в цьому році термозапобіжник на 70 градусів ))) При досягненні температури 70 гр. - механічно розриває живлення. Ставлять в мікрохвильовках такі як аварійку на магнетрон.
Ще в наступному році зроблю на ардуіні термометр, щоб моніторив і на телефон передавав температуру. У випадку зашкала вирубав теж. Подвійна аварійка така. І з блутуза включать підігрів з будинку. Коли нєфіг буде чим зайнятись, обовязково зроблю. У мене зараз така системка готова щоб паливний насос з блутуза вирубать типу для безпеки і ДХО керувать. Поки що не ставив, немає часу. Треба тільки код написать для градусника і туди заточить))). |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 11:19 Заголовок сообщения: |
|
|
vypra писал(а): | Di-MA писал(а): | треба робити грамотно,щоб авто не зпалити.В.Д. |
Ну так для того і зроблений в цьому році термозапобіжник на 70 градусів )))
Ще в наступному році зроблю на ардуіні термометр, щоб моніторив і на телефон передавав температуру. У випадку зашкала вирубав теж. Подвійна аварійка така. І з блутуза включать підігрів з будинку. Коли нєфіг буде чим зайнятись, обовязково зроблю. У мене зараз така системка готова щоб паливний насос з блутуза вирубать типу для безпеки і ДХО керувать. Поки що не ставив, немає часу. Треба тільки код написать для градусника і туди заточить))). |
В мене штатний підігрів,але їм ніхто не керує.В осени включаю,на весні виключаю.Зроблений через ЗЗ.Там біля 80W,навіть якщо не працює ДВЗ а запалення включене за 30 хвелин не розігріває більше 50градусів(можливо ДП церкулює за рахунок конвекції).
На рахунок прогріву перез запуском ДВЗ:
Не має ніякого сенцу,паливо у фільтрі запарафінюється тільки якщо йде рух,або дуже довго стоїть авто й усе перетворилося на желе.Цієї системи вистачає щоб завести ДВЗ й по мірі руху палива поступово йшов розігрів паливного фільтра. |
|
Вернуться к началу |
|
|
decorior Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.05.2015 Сообщения: 242 Откуда: Киев
Авто: Fiat Qubo 1.4 бенз/ пропан
|
Добавлено: Пн Окт 22, 2018 11:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Я не понимаю. К чему эти заморочки ? У коллеги дизели всю дорогу с 2006 года, без всяких подлогревов, при ежедневном пробеге рано сутра в любую стужу на работу и назад 200 км ( при мне намотал больше 500К км. Ниразу не было проблем. Я на дизеле откатал тоже без проблем. Может просто не стоит лить дешевку ? _________________ .
Купплю pirelli centurato r15 185 65 r15
Продам pirelli centurato r15 185 65 r15 с диском (запаска)
Куплю докатку |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|