в украіні не виробляють зимового палива і ніколи не виробляли. вся соляра типу арктика забадяжена на присадках. хтось лие нормальні присадки хтось погані тому і солярка погана.
Маячня.
це не маячня а реальність _________________ стаж на дизелю більше ніж 2000000 км
по темі, зараз знову на Авіасі (укрнафта) заправляюсь, але морозів немає, в чеку пише євро4 , З (зимовий) , нормальна солярка , побачим по фільтру потім ще
в украіні не виробляють зимового палива і ніколи не виробляли. вся соляра типу арктика забадяжена на присадках. хтось лие нормальні присадки хтось погані тому і солярка погана.
Маячня.
це не маячня а реальність
Можна,хоч гіпотетично описати як ви вважаєте робиться паливо з літнього на зимове "Арктика",-40°с то за надто,а от хоча б -30°с. Я так розумію процес перегонки для зимового ДП при більш високих температурах(+360°С) за рахунок чого стається відбір парафінів,в наслідок чого йде дорожчання палива,а температура замерзання знижується -це все брехня.Узяв пробірку,влив в каністру і вуаля-так?
ПМ: http://chem21.info/info/1454447/
Последний раз редактировалось: Di-MA (Чт Янв 04, 2018 08:17), всего редактировалось 1 раз
по темі, зараз знову на Авіасі (укрнафта) заправляюсь, але морозів немає, в чеку пише євро4 , З (зимовий) , нормальна солярка , побачим по фільтру потім ще
В моєму випадку для євро2(двигун,точніше сітці регулятора тиску) не сподобалося їхне євро4.Їздити звичайно можна,але періодично(правда клапану не сподобається часте втручання) треба буде чистити.
в украіні не виробляють зимового палива і ніколи не виробляли. вся соляра типу арктика забадяжена на присадках. хтось лие нормальні присадки хтось погані тому і солярка погана.
Маячня.
це не маячня а реальність
Можна,хоч гіпотетично описати як ви вважаєте робиться паливо з літнього на зимове "Арктика",-40°с то за надто,а от хоча б -30°с. Я так розумію процес перегонки для зимового ДП при більш високих температурах(+360°С) за рахунок чого стається відбір парафінів,в наслідок чого йде дорожчання палива,а температура замерзання знижується -це все брехня.Узяв пробірку,влив в каністру і вуаля-так?
ПМ: http://chem21.info/info/1454447/
суто для заправок формула на нпз зимову соляру роблять синьою. ви ніколи не задумувались куда діваеться з заправок весною буцім зимова дорожча солярка, ставиться дешевша ціна і розпродуеться як літня. _________________ стаж на дизелю більше ніж 2000000 км
суто для заправок формула на нпз зимову соляру роблять синьою. ви ніколи не задумувались куда діваеться з заправок весною буцім зимова дорожча солярка, ставиться дешевша ціна і розпродуеться як літня.
Ніякою синьою її не роблять(окрім якщо не треба мітити від крадіжок),а колір(відтінок) залежить від типу нафти і технології переробки.Вважається що чим прозоріше ДП тим вища якість. http://dostavka-toplivo-spb.ru/poleznye-stati/196-tsvet-dizelnogo-topliva
Напевно для вас теж може бути в новину,що крім зимової і літньої використовують ще й перехідні,температури замерзання -10-13°с. Вміле використання прогнозу погоди,не залишить АЗС на весні з зимовим ДП.
суто для заправок формула на нпз зимову соляру роблять синьою. ви ніколи не задумувались куда діваеться з заправок весною буцім зимова дорожча солярка, ставиться дешевша ціна і розпродуеться як літня.
Ніякою синьою її не роблять(окрім якщо не треба мітити від крадіжок),а колір(відтінок) залежить від типу нафти і технології переробки.Вважається що чим прозоріше ДП тим вища якість. http://dostavka-toplivo-spb.ru/poleznye-stati/196-tsvet-dizelnogo-topliva
Напевно для вас теж може бути в новину,що крім зимової і літньої використовують ще й перехідні,температури замерзання -10-13°с. Вміле використання прогнозу погоди,не залишить АЗС на весні з зимовим ДП.
на заправках формула деякий час була СИНЯ солярка. візьміть ту солярку арктика і киньте в морозилку. я ізджу на фурі заправляю тонами і бачив як ця арктика замерзае в баках. бачив як солярка типу арктика замерзла на окко в колонці. судячи з прогнозу погоди навіщо на заправках продають зараз арктику до -32 градусив ? _________________ стаж на дизелю більше ніж 2000000 км
на заправках формула деякий час була СИНЯ солярка. візьміть ту солярку арктика і киньте в морозилку. я ізджу на фурі заправляю тонами і бачив як ця арктика замерзае в баках.
Я не заправляюся на "Формула",у'яви не маю що там можуть "бодяжити".Коли міцні морози -25-30°с,заправляюся саме зимовою на брендових заправках SHELL,OKKO,WOG.Там є типу "арктика" з температурою замерзання -32-40°с,до речі коли стає нижче -25°с,на брендових заправках "фішка"-виставляти пляшку ДП на колонці для огляду,вражає,коли на вулиці -25-30°с,а у них ДП прозоре як сльоза.
або в неї "випадково" потрапив антигель перед презентацією
До речі,антигелі не працюють нижче -20°-22°С.
працюють. испытано
Мушу розчарувати,працює паливо,а не антигель:
Легкий тест для переконання:
Береться літне,або перехідне ДП й роводиться по інструкції(можна перевищити-нема різниці) до антигелю.Потім охолоджується до -24-25 °с ,потім береться лійка й серватка,далі усе зрозуміло.Для порівняння раджу узяти арктику -32°с. й звичайне зимове -22°с.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме