Доброго дня.Жорстка дитонаційна робота ДВЗ при холодному пуску з чим пов'язана? через 5-10секунд зникає.На теплому >+10 ДВЗ(саме ДВЗ,а не повітря) такого немає.І як можна пом'якшити?Не пам'ятаю щоб раніше таке було,але завжди лив антигель і заправлявся на ВОГ,зараз без гелю і на ОККО.
Доброго дня.Жорстка дитонаційна робота ДВЗ при холодному пуску з чим пов'язана? через 5-10секунд зникає.На теплому >+10 ДВЗ(саме ДВЗ,а не повітря) такого немає.І як можна пом'якшити?Не пам'ятаю щоб раніше таке було,але завжди лив антигель і заправлявся на ВОГ,зараз без гелю і на ОККО.
Як на мене схоже, що у момент пуску не хватає пального...
Солярка густа і не проходить. Далі - все гаразд - підігрівається на фільтрі...
Це думки...
Варта спробувати розбавити солярку антигелем, і спробувати чи щось зміниться.
Звісно теплу солярку, бо розведення антигелем холодної - результату не дасть. _________________ Раніше були: Fiat Ducato 2.5D,Fiat Uno 1.5i,Fiat Tipo 1.7D,Fiat Palio EX 1.2 16v,Fiat Doblo 1.9JTD
І багато чого іншого...
металлист
Эксперимент интересный, но бесполезный...
Насос неделю работал полностью погружен в жидкость и без нагрузки.
По сути - и не работал вовсе.
Для чистоты эксперимента нужно было подсоединить его через редукционный клапан, чтобы этот бедняга давил в систему 3 кг/см², и погрузить его не полностью, а лишь носик для подачи жидкости, чтобы сам насос был в воздухе. Желательно ещё, чтобы периодически хапал этот самый воздух внутрь.
Открою секрет: насос умирает не от перегрева (сколько разбирал - не видел поплавленых), а от резких перепадов нагрузки.
И для того, чтобы начались вопросы к работе мотора, не обязательно должен аж прямо заклинить насос, достаточно, чтобы он устал и не смог развивать положенное в системе давление.
Бонусом езды на бедной смеси получаем перегрев выпускных клапанов. Иногда с последствиями. Особенно на автомобилях с улиткой.
Повторюсь: не убеждаю, делюсь.
что скажет гуру? фото с соседнего форума
Читав про таке...писали люди, що заправлялись еко-95м (той що має вміст спиртів). Спирт підпалив пластик бензонасосу??? _________________ Раніше були: Fiat Ducato 2.5D,Fiat Uno 1.5i,Fiat Tipo 1.7D,Fiat Palio EX 1.2 16v,Fiat Doblo 1.9JTD
І багато чого іншого...
Доброго дня.Жорстка дитонаційна робота ДВЗ при холодному пуску з чим пов'язана? через 5-10секунд зникає.На теплому >+10 ДВЗ(саме ДВЗ,а не повітря) такого немає.І як можна пом'якшити?Не пам'ятаю щоб раніше таке було,але завжди лив антигель і заправлявся на ВОГ,зараз без гелю і на ОККО.
Як на мене схоже, що у момент пуску не хватає пального...
Солярка густа і не проходить. Далі - все гаразд - підігрівається на фільтрі...
Це думки...
Варта спробувати розбавити солярку антигелем, і спробувати чи щось зміниться.
Звісно теплу солярку, бо розведення антигелем холодної - результату не дасть.
Дякую,спробую добавити антигель і змінити заправку.Правда морозів не відно-не зможу порівняти.Читав в неті що причиною може бути повітря в системі,але воно якщо є то завжди-є?,мається на увазі гаряче - холодне.
Di-MA:
Я мав ті самі симптоми. Тиждень тому перестав заправлятися на В,,,Г. Заправився нашим Кременчуцьким пальним.. Детонація пішла, двигун став працювати м'якше... Думаю щось вони бадяжити почали.. Літом / осінню все було добре.
До того ж робив ТО.. Паливний фільтр після 15т. на В---Г так скажемо - проїжджав на фільтрі 30 т. і він був чистіше..
Di-MA:
Я мав ті самі симптоми. Тиждень тому перестав заправлятися на В,,,Г. Заправився нашим Кременчуцьким пальним.. Детонація пішла, двигун став працювати м'якше... Думаю щось вони бадяжити почали.. Літом / осінню все було добре.
До того ж робив ТО.. Паливний фільтр після 15т. на В---Г так скажемо - проїжджав на фільтрі 30 т. і він був чистіше..
Дякую,будимо спостерігати,правда паливний мінявся тисяч 45 назад.(ще 15т. до заміни )
Доброго дня.Жорстка дитонаційна робота ДВЗ при холодному пуску з чим пов'язана? через 5-10секунд зникає.На теплому >+10 ДВЗ(саме ДВЗ,а не повітря) такого немає.І як можна пом'якшити?Не пам'ятаю щоб раніше таке було,але завжди лив антигель і заправлявся на ВОГ,зараз без гелю і на ОККО.
Така ж хрень. Десь півроку не привязаний до якоїсь однієї брендової заправки і замітив, що холодний жорсткий запуск залежить від палива. Іноді заллєш з фури і красота, а буває з відомої брендової -і торохтить. З "бочок" що наставили по області з написом "ЄВРО-5" теж порізному. _________________ Маталоконструкції різної форми складності
Доброго дня.Жорстка дитонаційна робота ДВЗ при холодному пуску з чим пов'язана? через 5-10секунд зникає.На теплому >+10 ДВЗ(саме ДВЗ,а не повітря) такого немає.І як можна пом'якшити?Не пам'ятаю щоб раніше таке було,але завжди лив антигель і заправлявся на ВОГ,зараз без гелю і на ОККО.
Така ж хрень. Десь півроку не привязаний до якоїсь однієї брендової заправки і замітив, що холодний жорсткий запуск залежить від палива. Іноді заллєш з фури і красота, а буває з відомої брендової -і торохтить. З "бочок" що наставили по області з написом "ЄВРО-5" теж порізному.
Напевно фальсифікат добрався й до дизеля на брендових заправках,раніше такого не спостерігалося (в тому році моніторив цю тему),на брендових в Києві та обл.не було фальсифікату.
Хоча чому дивуватися,нафта підросла на 30% за останній рік,аксциз на ДП збільшили(здається на 10%) маємо : 23грн.\25(курс $)+30%+10%=0.92$+30%+10%=1.32$*29=38 грн\л ,а маэмо 30грн\л. От з відки маємо єкономію. ВД.
Да просто не было морозов и заправки летнюю соляру продавали по цене зимней. Всего-то... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Да просто не было морозов и заправки летнюю соляру продавали по цене зимней. Всего-то...
Технологічно не проходить:
Порог фільтрації літнього ДП на JTD без підігріву фільтра становить -8°С місто -6°С за містом(перевірено не раз). Два дні показники перевищували ці позначки,підігрів не включав.Проблем з застиганням не було.Літне можна виключити.Можливо перехідне ДП,але там температура прокачки знижається до -13-15 .Теж думаю не варіан,тим більше що сьогодні ДВЗ при запуску становив -3°С.,а значить і пальне в ПНВТ було не нижче -3°С.
Di-MA
Ну, это смотря на какой сети заправок... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Di-MA
Хоттабыч прав!
Всё таки у меня проблемой стала заправка ОККО. На улице -1 и авто не заводилось, а если заводилось то на ходу глохло!
Залил антигель и заправил до полного УкрНафта. Сегоня -12 и авто с пол тыка после 3 дней простоя. _________________ +380637340730
Di-MA
Да я уже 2 дня убеждаюсь. Запуск был прихреновый.
Сегодня добавил 1л авиакеросина на 20л соляры в баке, завтра утром посмотрю _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Di-MA
Да я уже 2 дня убеждаюсь. Запуск был прихреновый.
Сегодня добавил 1л авиакеросина на 20л соляры в баке, завтра утром посмотрю
Не звернув уваги,коли Ви приєдналися до цього "дикого" племені дизелістів?
Думаю не найкраща ідея добавляти у ДП подібні речі. Я свій ПНВТ "вклав" саме бензином і буквально на очах - 1 неділя.На рахунок керосина не скажу,як він діє на ПНВТ,але точно (колись моніторив ) він знижує цетанове число (здається має 23 порівняно з ДП 50-55),а запуск при низьких температурах завдяки саме цетановому числу.(чим вище-тим краще).
ПМ: http://www.bisoil.ru/kerosin-vmesto-solyarki.html
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме