Доброго дня. Читаю ваш форум давно, особливо вітку про Fiat Doblo. Катався на 1.9JTD в старій морді, машинка дуже сподобалась, хоч і трохи колхозна. Задумався про покупку аналогічної.
AUTO. RIA та RST переглянув, знайшов пару варіантів, що підходять по грошах (ціна питання 4500-4700 убитих єнотів). Тепер власне питання - чи можна купити за такі гроші більш-менш нормальне авто в старій морді, підрихтувати його і кататись для себе. Авто буде використовуватись суто як "*оповозка", інколи щось в багажник кинути (він там величезний) до 300кг. Маю бажання в майбутньому самостійно обслуговувати свою машину, адже краще 1 раз розібратись ніж кататись по СТО в пошуках надії на **авось**, електрику всю перероблю під себе, дохлі реле, проводка і тд і тп - не проблема. З паяльником дружу і маю купу обладнання. Хто що підкаже?
Доброго дня. Читаю ваш форум давно, особливо вітку про Fiat Doblo. Катався на 1.9JTD в старій морді, машинка дуже сподобалась, хоч і трохи колхозна. Задумався про покупку аналогічної.
AUTO. RIA та RST переглянув, знайшов пару варіантів, що підходять по грошах (ціна питання 4500-4700 убитих єнотів). Тепер власне питання - чи можна купити за такі гроші більш-менш нормальне авто в старій морді, підрихтувати його і кататись для себе. Авто буде використовуватись суто як "*оповозка", інколи щось в багажник кинути (він там величезний) до 300кг. Маю бажання в майбутньому самостійно обслуговувати свою машину, адже краще 1 раз розібратись ніж кататись по СТО в пошуках надії на **авось**, електрику всю перероблю під себе, дохлі реле, проводка і тд і тп - не проблема. З паяльником дружу і маю купу обладнання. Хто що підкаже?
Якщо подобаэться то чого не взяти?треба враховувати що авто випускалося до 2005р.З двигуном 1.9JTD-дуже надійне,робоче авто.На рахунок комфорту треба міркувати,як для себе по роботі піде,для сімьї не дуже.
Di-MA
Більш- менш знаю, на що звернути увагу при покупці. Але машина йшла з двома типами паливної системи. BOSH надійніша, але чи реально при покупці на СТО подивитись на фірму-виробник ТНВД? Які підводні камені ще є в даному авто?
Di-MA
Більш- менш знаю, на що звернути увагу при покупці. Але машина йшла з двома типами паливної системи. BOSH надійніша, але чи реально при покупці на СТО подивитись на фірму-виробник ТНВД? Які підводні камені ще є в даному авто?
Можу помилятися,але 1,9 JTD тільки бош.Перевірити двигун не реально,тільки по пробігу,та як себе веде в роботі.Камені завжди є,на Добло це залізо,точніше фольга з якої зроблений кузов.Проблеми з віку відомі,арки,пороги і т.п.Ходова,рульова запитань не має.
Кузов сильно піддається механічному впливу (гнеться, деформується)?
Як усі авто,просто не зрозуміле питання.У авто єлементи кузова повинні гнутися і деформуватися,тим самим знижуючи кінетичну єнергію.Важко уявити що буде з людиною під час ДТП якщо не один єлемент не деформується.
я за нову морду _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Мені якось стара більше подобається, і значно дешевша.
я б погодився. якби ці фломастери (фари) давали однакове світло _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме