Там знов двигуни 1.5Д та 1.4 бензин.Таке враження що авто більше 200 тисяч не їздять.(щось Реновці не хочуть щось нове вигадувать по двигунам)Придивлявся трохи раніше,на СТО що обслуговують не дуже шанували,мова була про дизель.Треба буде поновити розмиву.
Якщо проіг авто на рік > 50 000км.тільки дизель.
Більше >20 000 на газу.
5-10 000 однозначно бензин.
Авто на газу тільки на перший погляд вигідно,при білш детальному порівнянні при великих пробігає і навантаженнях у дизеля перевага,тим більше по міському трафіку.
Це звідки такі висновки?
Що з чим порівнювати - давайте порівняємо.
Ось 2.0 газ в мене порівнювали 1.9 диз. Диз у всьому дорожчий
Не можу зразу виділити окремо ДВЗ,але взагалі паливо і інше -є.Якщо у вас є хронологія витрат на авто можимо порівняти.За останні 100000 км.
Розхід на авто склав 65000грн.На паливо 74000 грн.(400л.ще на залишку.)
цеж ви зробили висновки і навели цифри. тому я в вас питаю звідки вони? а на рахунок моїх висновків, відносно того що авто на газу набагато дешевше ніж на дизелі є у окремій темі
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=67792&highlight= _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Там не висновки,а теоретичне міркування.Якщо не ведеться облік,важко навіть приблизно уявити розхід по єксплуатації.У мене цифри розтягнуті за період понад 3 роки,якщо брати сьогодні одним днем,то на паливо буде біля 90-100тис.грн.амортизаційні біля 70 тис.грн.(це мій випадок).
Сервісні ТО на бензині(газу),думаю не на багато відрізнятимуться від дизеля по вартості,тим більше паливний на дизелі-60т.\км.,повітря-30т./км.
Більше ніби нічого й не потрібно при сервісному ТО за 100т.\км.-1.5паливних(1.5*260грн.=390грн.).3.3повітряних(160*3.3=700грн),10мастильних(10*120=1200грн.)разом 2300грн.Без мастила.
DOBLO KAWA Professional Natural Power. Три седухи спереди. Макси.
DOBLO EMOTION N.P.
88 kw(120ps).
Коллеги очень довольны. _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Там не висновки,а теоретичне міркування.Якщо не ведеться облік,важко навіть приблизно уявити розхід по єксплуатації.У мене цифри розтягнуті за період понад 3 роки,якщо брати сьогодні одним днем,то на паливо буде біля 90-100тис.грн.амортизаційні біля 70 тис.грн.(це мій випадок).
Сервісні ТО на бензині(газу),думаю не на багато відрізнятимуться від дизеля по вартості,тим більше паливний на дизелі-60т.\км.,повітря-30т./км.
Більше ніби нічого й не потрібно при сервісному ТО за 100т.\км.-1.5паливних(1.5*260грн.=390грн.).3.3повітряних(160*3.3=700грн),10мастильних(10*120=1200грн.)разом 2300грн.Без мастила.
це у вас теоритичні, бо нема з чим порівняти.
у моїй темі порівняння однакових авто з приблизно однаковими режимами роботи.
пальне дорожче, мастило дорожче, фільтра дорожче, ремонт двигуна і паливної дорожче. нема жодного пункта дешевше у дизеля. ЖОДНОГО _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
ursul
Дим, а если говорить о Добло 223 1.4 с газом и Добло 223 с 1.3 мжтд, в раскладе по расходам учитываешь межремонтный ресурс двигателя?
Для примера: только в этом году делали 3 капиталки (расточка под 1-й ремонт) двигателей 350А1 с родным пробегом 136 - 142 - 148 тыс.
И есть одна Линеа с таким-же мотором и пробегом 156 тыс, которая все оттягивает с ремонтом. Но жор масла 0,7-0,8 литра на 1 тыс пробега.... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
це у вас теоритичні, бо нема з чим порівняти.
у моїй темі порівняння однакових авто з приблизно однаковими режимами роботи.
пальне дорожче, мастило дорожче, фільтра дорожче, ремонт двигуна і паливної дорожче. нема жодного пункта дешевше у дизеля. ЖОДНОГО
У Вас тільки теоретичний розрахунок.Крім ціни на паливо немає жодного кошторису.Я Вам навів приклад амортизації з дизельним ДВС,якщо немає своєї,скористайтеся готовою для бензинки.Не можна порівнювати тільки витрати пального,дуже не обьективна інформація.Якщо так рахувати то проїзд на єлектрокарі взагалі обходиться 6-20грн.\100км.
І чому мастило дешевше для бензинки?мастила для бензинки роблять універсальні SL/CI,вони дорожчі за просто дизельні CI-якщо порівнювать однотипні мастила.(порівнюю по своєму віробнику)
Немає повних витрат на єксплуатацію авто-нічого порівнювати взагалі.В.Д.
ursul
Дим, а если говорить о Добло 223 1.4 с газом и Добло 223 с 1.3 мжтд, в раскладе по расходам учитываешь межремонтный ресурс двигателя?
Для примера: только в этом году делали 3 капиталки (расточка под 1-й ремонт) двигателей 350А1 с родным пробегом 136 - 142 - 148 тыс.
И есть одна Линеа с таким-же мотором и пробегом 156 тыс, которая все оттягивает с ремонтом. Но жор масла 0,7-0,8 литра на 1 тыс пробега....
в мене 220.000
і це добло і капіталити ще не потрібно
1.4 це не приклад, бо двигун як на мою думку сам поганий
давай порівняємо інші _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
це у вас теоритичні, бо нема з чим порівняти.
у моїй темі порівняння однакових авто з приблизно однаковими режимами роботи.
пальне дорожче, мастило дорожче, фільтра дорожче, ремонт двигуна і паливної дорожче. нема жодного пункта дешевше у дизеля. ЖОДНОГО
У Вас тільки теоретичний розрахунок.Крім ціни на паливо немає жодного кошторису.Я Вам навів приклад амортизації з дизельним ДВС,якщо немає своєї,скористайтеся готовою для бензинки.Не можна порівнювати тільки витрати пального,дуже не обьективна інформація.Якщо так рахувати то проїзд на єлектрокарі взагалі обходиться 6-20грн.\100км.
І чому мастило дешевше для бензинки?мастила для бензинки роблять універсальні SL/CI,вони дорожчі за просто дизельні CI-якщо порівнювать однотипні мастила.(порівнюю по своєму віробнику)
Немає повних витрат на єксплуатацію авто-нічого порівнювати взагалі.В.Д.
ви свої цифри з чим порівнюєте? з сферичним конем у вакуумі?
давайте порівняємо дизель на бмв х6 і газ\бензин жигулі - а чо б ні раз вам пофіг
я порівнюю два мотори на однакових авто - 1.9 ТД і 2.0 газ\бенз
я рахую витрати тільки по мотору, витраченому палеві (ціни на любій заправці) і топлівній системі.
MANN-FILTERW 840/2Масляный фильтр
1 шт
1 д.
240.00 грн
MANN-FILTERW 719/30Масляный фильтр
5 шт
1 д.
128.00 грн
це в одного й того ж поставщика.
цінники беремо з однієї заправки (то що ви десь по 17грн зальете я можу сказати що газ тирю у сусідки)
а ще фільтр паливний, присадки у дт і т.п
MANN-FILTERWK 842/4Топливный фильтр
2 шт
5 д.
340.00 грн
а в мене 60-80грн
а якщо щось зламаєтья у топлівній то ваще пиндець. у гбо нема нічого дорожче 700-800грн (це форсунки нові або редуктор відновити з роботою)
по паливу я розклад написав
так що калькулюйте _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
ursul
Дим, а если говорить о Добло 223 1.4 с газом и Добло 223 с 1.3 мжтд, в раскладе по расходам учитываешь межремонтный ресурс двигателя?
Для примера: только в этом году делали 3 капиталки (расточка под 1-й ремонт) двигателей 350А1 с родным пробегом 136 - 142 - 148 тыс.
И есть одна Линеа с таким-же мотором и пробегом 156 тыс, которая все оттягивает с ремонтом. Но жор масла 0,7-0,8 литра на 1 тыс пробега....
в мене 220.000
і це добло і капіталити ще не потрібно
1.4 це не приклад, бо двигун як на мою думку сам поганий
давай порівняємо інші
У тебя один, свой. У меня же примеров больше
А какие другие? Я о Доблах писал _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
У тебя один, свой. У меня же примеров больше
А какие другие? Я о Доблах писал
А чим 1.4т гірше 1.3мджет?
Один кажешь? Лянча муса з таким самим двигуном продається? 200.000 він капіталив? _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме