Якби їхав зі швидкістю 110-120км/год було б 7-7,5л/100км, а так нормально
наступного разу перевірю на такій швидкості, просто ж як я розумію розхід на пряму залежить не від швидкості, а від оборотів двигуна так ось їх ми тримали в р-н начеб то 2000
і таке читав що на 110км/год оптимально їхати на 5 передачі? а ось 130 уже на 6 чи помиляюсь?
Чем выше передача-тем меньше расход, чем выше скорость- тем выше расход. Т.е. оптимально было бы ездить всегда на максимальной передаче, только двигатель не потянет.
при 110 можна вмикати 6-ту передачу і тримай оберти в районі 2000тисяч - по ідеї так найекономічніше, запитай в знайомих котрі мають дизеля й бортовий комп (не обовязково наше авто) після яких обертів йде підвищений розхід палива й будеш орієнтуватися.
Я то таким не страдаю, їду як їдеться... _________________ DRIVE2.RU
Прочитав я всю цю дискусію.розкажу як у мене.У мене Джампі 2.0 максі 2004р. при загоранні лампочки заїзджав зразу на заправку(заправляюся тільки на окко)влазило 81-84л.залежить скільки на лампочці проїхав но це не більше 25-30км по місту,веду до того шо бак точно не 80літрів.
По-поводу росходу:траса 90-95 на 5тій передачі це приблизно 2300-2400 по-тахометру росхід 6.0-6.1 при швидшій їзді розхід збільшується до 7.0
по-місту:це з частими зупинками і відповідно заводками 8.2-8.5.л
Провірено неоднократно!!!
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.01.2013 Сообщения: 58 Откуда: Тернополь
Авто: пежо эксперт
Добавлено: Пн Май 04, 2015 18:42 Заголовок сообщения:
два тижні тому їздив в європу по хорошій дорозі майже всю дорогу 140-150 получилось 10 літрів. залив до повного проїхав 600км і знову до повного. так саме точніше. комп показував 9,4
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.12.2013 Сообщения: 177 Откуда: Кременчуг
Авто: Fiat Scudo 2.0 2008 2.0 Multijet 16V 120CV 88KW
Добавлено: Ср Мар 22, 2017 06:33 Заголовок сообщения:
высокий расход, 15л/100км. Нужна помощь с данными по потоку воздуху ДМРВ и мгновенному расходу топлива л/час. На моем ЕЛМ показывает расход топлива на ХХХ ходу не стабильный от 1,3-1,9 л/час. Раньше помню было меньше где то 0,9-1,3. При этом воздух ДМРВ (MAF) тоже плавает, который и задает компу изменять поток. ФИльтр воздуха новый, с фильтром и без фильтра показания не меняются.
Т.е. кто пользуется ЕЛМ, подскажите какой поток топлива у Вас.
Знаю точно, что у меня одна форса не доливает, нужен ремонт.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Чт Мар 23, 2017 16:29 Заголовок сообщения:
на повишений розхід впливає датчик дмрв, елм не є прибор який дасть точні результати, потрібна толкова комп діагностика, якщо проблема в дмрв маю на продаж бу ціна 800 грн
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.12.2013 Сообщения: 177 Откуда: Кременчуг
Авто: Fiat Scudo 2.0 2008 2.0 Multijet 16V 120CV 88KW
Добавлено: Чт Мар 23, 2017 18:16 Заголовок сообщения:
Freedom писал(а):
на повишений розхід впливає датчик дмрв, елм не є прибор який дасть точні результати,
Так, я розумію що ЕЛМ не той прилад, але його показники з витратами пального схожі з дійсністю реалі. Саме я і питав в кого е ЕЛМ щоб зрівняти показники з ним, а не з якісним прилодом.
Вашу пропозицію буду мати на увазі як що Ваш ДМРВ в загалі справний, бо я маю вже два ДМРВ і вони показують однакові характеристики.
До речі, чи е спосіб провірити справність ДМРВ по опіру або по показниках напруги.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Пт Мар 24, 2017 22:49 Заголовок сообщения:
як варіант можуть бути проблеми з егр,... заклинив.... я маю елм і показники розходу повітря сутєво міняються якщо егр не працює..... попробуй відєднати датчик дмвр і подивитись на витрату повітря, а також на розхід
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.12.2013 Сообщения: 177 Откуда: Кременчуг
Авто: Fiat Scudo 2.0 2008 2.0 Multijet 16V 120CV 88KW
Добавлено: Сб Мар 25, 2017 11:21 Заголовок сообщения:
Freedom писал(а):
як варіант можуть бути проблеми з егр,... заклинив.... я маю елм і показники розходу повітря сутєво міняються якщо егр не працює..... попробуй відєднати датчик дмвр і подивитись на витрату повітря, а також на розхід
ЕГР робочій, а от було що він в мене був заклинений (до заміни), то я б не сказав що росход пального збільшився, мо же й було але цього я не помітив. Не впевнений що рація в цьому є, як що кількісьть поверненого повітря меньше через ЕГР, то тоді двигун більше тягне повітря через ДМРВ і тоді палива форсунка повинна давати меньше, це так, але не відомо як воно там калькулює.
Я пробував затуляти частину труби перед ДМРВ, зменьшував повітря, то палива кидало більше, було видно по ЕЛМ поток палива збільшився.
Як що відєднати датчик дмвр то ЕЛМ не покаже витрату повітря та пального, в такому разі компютер буде робити дозування з своїх розрахунків. Буде видно тільки середню витрату пального на 100 км. _________________ 067 790 87 78
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме