Сегодня отправил на реставрацию регулятор давления,предварительно 900грн.
Di-MA писал(а):
Сегодня забрал с диагностики(630грн)-регулятор давления.Не держит.Мех манометром должен держать 50атм,а травит на 2атм.-под замену.3600(3000 регулятор)600 работа.
Сегодня отправил на реставрацию регулятор давления,предварительно 900грн.
Di-MA писал(а):
Сегодня забрал с диагностики(630грн)-регулятор давления.Не держит.Мех манометром должен держать 50атм,а травит на 2атм.-под замену.3600(3000 регулятор)600 работа.
сеточку поставят назад?мне после реставрации не поставили
Мені міняли датчик за 2300+ 200 робота (діагностика компом, форсунки на злив, заміна датчика. Вони в неті найдишевше знайшов за 2100, і тільки від БОШ. Оскільки їхня топливна...
Поїздив тиждень. З першого ж дня 0 результату.
Повторний заїзд. Манометр на насос. там де вихід на топливну рейку. Крутимо 15-20 сек (зранку на холодну) після чого стрілка манометра стартує до максимального значення. Так мало б бути за 3 сек. З слів майстра.
Комплект ремонтних сальничків до насосу + робота 2200. Знімався насос, розбирався, міняли сальнички. Їх там дофіга різного діаметру. Десь 12. Ті що найменші порозлазились, потріскали. Я так розумію по фізиці, на морозі вони зменшуються, дубіють + порвані. Маслаєш все треться прогрівається розширюється і пішов тиск з насосу...
Встановлений новий датчик забрали, гроші повернули.
Правда казали що на новому рівніше працює мотор. Але не все зразу. Бо ще й акумулятор новий придбав.
Завтра зранку момент істини!
система common rail? Номера ремкомплект не лишилося?
Так, комон рейл. Запчастини купляли сервісники. Пакетик з назвою бош та номером бачив. Про те не записував номер.
Блін хлопаки якщо то той самий регулятор, ну той що на насосі, про який ми вище тріщали, то чого ж так дорого. Блін в неті від 2100?! А міняти його від сили годину...
Мені міняли датчик за 2300+ 200 робота (діагностика компом, форсунки на злив, заміна датчика. Вони в неті найдишевше знайшов за 2100, і тільки від БОШ. Оскільки їхня топливна...
Поїздив тиждень. З першого ж дня 0 результату.
Повторний заїзд. Манометр на насос. там де вихід на топливну рейку. Крутимо 15-20 сек (зранку на холодну) після чого стрілка манометра стартує до максимального значення. Так мало б бути за 3 сек. З слів майстра.
Комплект ремонтних сальничків до насосу + робота 2200. Знімався насос, розбирався, міняли сальнички. Їх там дофіга різного діаметру. Десь 12. Ті що найменші порозлазились, потріскали. Я так розумію по фізиці, на морозі вони зменшуються, дубіють + порвані. Маслаєш все треться прогрівається розширюється і пішов тиск з насосу...
Встановлений новий датчик забрали, гроші повернули.
Правда казали що на новому рівніше працює мотор. Але не все зразу. Бо ще й акумулятор новий придбав.
Завтра зранку момент істини!
система common rail? Номера ремкомплект не лишилося?
Так, комон рейл. Запчастини купляли сервісники. Пакетик з назвою бош та номером бачив. Про те не записував номер.
Блін хлопаки якщо то той самий регулятор, ну той що на насосі, про який ми вище тріщали, то чого ж так дорого. Блін в неті від 2100?! А міняти його від сили годину...
Так и должно быть.Всем нужно зарабатывать и услуги СТО не должны быть дешевыми.Все за тебя сделают-плати,все сам сделал-с экономил,благо пока законодательно у нас это не запрещено.
Так и должно быть.Всем нужно зарабатывать и услуги СТО не должны быть дешевыми.Все за тебя сделают-плати,все сам сделал-с экономил,благо пока законодательно у нас это не запрещено.
Дозволю собі не погодитись.
Для прикладу якщо в магазині запчастина коштує 2тис., чому сервіс має мені її тулити за 3тис.??? Пройшовши через чиїсь певні руки вона набуває чарівних властивостей? Авже ж ні! Це пахне лохотроном... Зазвичай люди стараються не переплачувати. Але якщо комусь подобається переплачувати,- це його клопоти.
Ну а послуги то вже таке, підходить клієнту ціна,- він погоджується, а ні то ні. Але все ж таки в межах розумного напевно.
Моя думка. Прошу ні в якому разі не сприймати як особисту образу.
З повагою до товариства!
Получил сегодня регулятор с реставрации 975грн.(по кругу).Сегодня на СТО не успел(запись),по пятницам принципиально не "ремонтируюсь"(суеверие ) ,с той недели.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме