240 тисяч - меге-мега круто, фередо стерлося, не обовязково щоб воно до заклепок стиралося.
Щодо підшипника так згоден не обов'язково оригінал, можна взяти і аналог але бажано з пологим краєм і більш-менш нормальної кантори. Не факт що оригінальний в одесі не роблять.
Шо вы имеете за Одессу сказать? Так я таки скажу- в Одессе такой холоймиз ради десяти Сиен и румыны не заставят делать! В Одессе подшипники вообще не делали. Только шарики...
Сейчас такой выжимной:
P3230967.JPG
Описание:
Размер:
151.65 KB
Просмотрено:
388 раз(а)
P3230966.JPG
Описание:
Размер:
168.17 KB
Просмотрено:
398 раз(а)
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
підшипник, той що на фото вище - SKF VKC2168 я його впізню, бо 3 місяці тому собі такий поставив взяв в неті за 290гр
але він коли тримаєш в руках довіри не викликає такої як оригінальний за 950грн. метал у нього якийсь дивний, теліпається трохи ... побачимо що виїздить.
І скільки воно пройшло?
И по єтому коду не идет оно на 16-ти клапанную Сиену _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Чем же эти моторы, точнее маховики отличаются от других, что не служит? Я эту версию слышал от многих, в т.ч. и Хоттабыча. В чем особенности этой пары мотор/КПП именно бразильской?
Я не спорю,...народ хочет разобраться...(с) _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич
А х.з. (хрен его знает). Не смотрел, не сравнивал в чем разница. Но говорили и автовладельцы, и продавцы, что долго не ходит. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
наболевший вопрос о сцеплении на fiat siena бразильской сборки 2005 года 1,2 Двигатель 178D7055 ,9BD17218253197823 плиззз желательно с названием и артикулами
наболевший вопрос о сцеплении на fiat siena бразильской сборки 2005 года 1,2 Двигатель 178D7055 ,9BD17218253197823 плиззз желательно с названием и артикулами
И списались в выходной на Вайбере, и коды сказал, и наличие, и цены... И (будто-бы) была заинтересованность и обещание сегодня перезвонить по вопросу отправки.... И тишина.
Не понимаю... Если нашел, или уже не нужно - скажи. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
От же, дійшла пора і до мого Фіата.
Пробіг наразі 161 000 км., зчеплення до мене вже мінялося, але на якому саме пробігу не знаю.
Останні 25-30 тис. км. відчутно і досить гучно гуркотів вижимний підшипник, але зчеплення працювало без нарікань аж до самого останнього момента. Раптово педаль стала якоюсь гумовою, та почала надто повільно повертатися назад. Передачі почали вмикатися все тугіше та тугіше, а рушати машина почала як на варіаторі. З цими симптомами проїхав кілометрів 10. Ледь на СТО доїхав.
Отже, спочатку розповім що там стояло, бо мені і самому було дуже цікаво.
Корзину ідентифікувати не вдалося, жодних написів чи маркувань не знайшов, хоч видивлявся дуже прискіпливо. Корзина аналогічна оригінальній. Претензій до якості корзини немає.
Диск виявився марки H & S, навіть номер на ньому зберігся. Дивно. Не зустрічав згадування такого бренда у цій темі. Диск ще у доволі пристойному стані, тисяч 20 ще пройшов напевно, а може й більше.
Саме цікаве було, це вижимний підшипник. Він виявився марки INA, маркування ви бачите на фото. Також бачите результат роботи того підшипнику на пелюстках корзини.
Висновок - ні в якому разі НЕ купляти вижимний INA
....
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме