Підключав сьогодні фільтр, переплутав обратку з виходом на ТНВД. Підключив правильно, але тепер не можу завести двигун.
Я правильно розумію, що це обратка http://prntscr.com/bf1x26
Тепер при прокручуванні стартером, виходить такий звук, ніби крутить і зашуршить і далі крутить, глянув аккумулятор, підсів, поставив на зарядку, буду далі пробувати, як не вийде, підключу старий фільтр.
Я міг щось начудити переплутавши підключення шлангів?
Поставив старий фільтр і завівся з першого разу. По ідеї все підключив правильно, але з 15 запусків жодного натяку на заводку, що може бути?
Єдиний момент, що використовував стандартні трубки і з"єднання, підтікань не було, діаметри трубок на вид були повністю ідентичні рідному фільтрові. Можливо підтягувало повітря? Хоча це досить сумнівно.
Ну если все правильно подключили
Тогда снимайте трубу подачи на насос тнв и см. едет солярку ? _________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
Коли зняв фільтр, то подув в подаючу трубку, з іншої пішла соляра, єдине що здивувало, що дуже легко дується, таке враження, що там ніякого спротиву немає.
Підключав сьогодні фільтр, переплутав обратку з виходом на ТНВД. Підключив правильно, але тепер не можу завести двигун.
Я правильно розумію, що це обратка http://prntscr.com/bf1x26
Тепер при прокручуванні стартером, виходить такий звук, ніби крутить і зашуршить і далі крутить, глянув аккумулятор, підсів, поставив на зарядку, буду далі пробувати, як не вийде, підключу старий фільтр.
Я міг щось начудити переплутавши підключення шлангів?
Пеервірив, паливо точно подається на ТНВД, але з цим фільтром навіть натяку на запуск не має, ставлю старий, стартує відразу.
Можливий варіант, що той клапан, що на обратку йде, якийсь не правильний і створюється не той тиск що потрібно?
Більше варіантів просто не бачу.
А такой вариант не обсуждается.
Много букав. но думаю разберётесь.
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=797888#797888 _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Пеервірив, паливо точно подається на ТНВД, але з цим фільтром навіть натяку на запуск не має, ставлю старий, стартує відразу.
Можливий варіант, що той клапан, що на обратку йде, якийсь не правильний і створюється не той тиск що потрібно?
Більше варіантів просто не бачу.
А что там за клапан? Кажись в фильтре нет клапанов.
В родном фильтре этот клапан находится здесь http://prntscr.com/biiql2 в этой крышке он по ходу находится в центральном выпуске, открывается при давлении 2.5 бар (должен).
Еще как вариант, не создается достаточного давления на входе ТНВД и по этому не стартует.
И да, фильтр взял не Пурфлюкс, а Бош.
Вообще как-то странно получается, вроде ничего там сложного нет в этом устройстве, но машина упорно даже намека на завод не дает.Видимо придется все же родной фильтр покупать.
В родном фильтре этот клапан находится здесь http://prntscr.com/biiql2 в этой крышке он по ходу находится в центральном выпуске, открывается при давлении 2.5 бар (должен).
Еще как вариант, не создается достаточного давления на входе ТНВД и по этому не стартует.
И да, фильтр взял не Пурфлюкс, а Бош.
Вообще как-то странно получается, вроде ничего там сложного нет в этом устройстве, но машина упорно даже намека на завод не дает.Видимо придется все же родной фильтр покупать.
если у нас мультижет и хотим переделки тф на обычный как у 1.9Д - не получится а допол.фильтр можно как делали кош сто _________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
если про filter_separators см. тут https://www.youtube.com/watch?v=VljEZ1GuiA8
у вас 1.9жтд иди 1.9мультижет ? _________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме