Я трішки почитав форум і зрозумів, що тут люди теж прагнуть використовувати якісні рідини(наприклад масла), але навіщо переплачувати за чийсь (визнаю доволі успішний) маркетинг?
Можна або купувати дешевше за ту ж якість, або ж за ті ж гроші отримувати більше якості!
Про які лабораторії може бути мова якщо (перевірте хто сумнівається) виробник товарного масла може купити ТІЛЬКИ ГОТОВУ рецептуру присадок наприклад у Хенкеля(чи ще 2х виробників)...
Вас розводять по чорному, а ви бездумно ведетесь...
"ПРИЧИНУ!!!" - щоб зрозуміти причину (про яку я вже писав в тій темі) потрібно хоч трохи розуміти фізику...
При сильному зносі "направляючої"(тобто корпусу, який я рекомендував замінити, а РВ це дійсно лікування симптому - тому тільки заміна разом) штовхач починає працювати як поршень в момент перекладки. Далі чисто фізика ....
Бред. Это насколько должен быть изношен корпус. И как толкатель (стаканчик) должен перекладываться, при его диаметре-выходе-высоте хода. Это же не поршень в цилиндре _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Drivest
А Алексанлр Васильевич тебе дело предложил. Ты у тут съехал
Слова, только слова. А пиндеть - не мешки ворочать. Так только бабы поступают
Все, умываю руки. Насмотрелся-наслушался таких теоретиков.
Чому я маю розплачуватись за чиєсь незнання та бажання, щось комусь вилляти? А мені хто допомагав?
Вистачить розуму - дійде, ні - вибачайте я не вчитель... Ссилку дав - читайте там все є!
А то в вік ІТ і тотального інтернету всі так розлінувалися,що інфу дай, розжуй, донеси, ще й потім купу лайки в свою адресу вислухай...
Ні, вистачить хай хтось другий далі підхватить і пояснює я замахався, неблагодарне це діло!
А сам не и-нетом пользуешься? Или наскальные письмена разбираешь?
У вас проблеми з розумінням написаного? Я ж і кажу, що розібравсь, розповідаю іншим,а мені у відповідь - "А сам не и-нетом пользуешься?"
Хоттабыч
так он за то и говорит, что инет есть у всех, а пользуются ним единицы. остальные только и требуют рассказать им "народным языком", не желая включать моск..ну или не имея что включать - как вариант.
Жень, ну не мне тебе рассказывать, чем и как я занимаюсь.. И понимаю ли я в Типовских моторах
А то тут пишут что я диванный механик и всю жизнь Жигули крутил... Вот что заело _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
"ПРИЧИНУ!!!" - щоб зрозуміти причину (про яку я вже писав в тій темі) потрібно хоч трохи розуміти фізику...
При сильному зносі "направляючої"(тобто корпусу, який я рекомендував замінити, а РВ це дійсно лікування симптому - тому тільки заміна разом) штовхач починає працювати як поршень в момент перекладки. Далі чисто фізика ....
Бред. Это насколько должен быть изношен корпус. И как толкатель (стаканчик) должен перекладываться, при его диаметре-выходе-высоте хода. Это же не поршень в цилиндре
Факт залишається фактом, РВ їсть і успішно лікується так як я вже писав. Але розумію, що механікам вигідно замінити більше деталей і взагалі відкапіталити ДВС.
Результат 1 і той самий що при 1000грн у моєму варіанті що за (хз скільки) умовно ~2000грн у вашому.
А давайте, ще тормоза прокачаємо раз РВ їсть, все одно після заміни корпусу все буде ок і клєнт буде задоволений!
По вашому так на Mobil 1 10w60 в якому і в'язкість велика,
Совершенно верно.Обрати внимание на требования по вязкости масел на спортивные авто 20+,а теперь гепотетически дай нагрузку на ДВС равную нагрузке спорткаров на вязкости 11,сколько протянет ДВС до заклинивания? Или не правильный пример? Вот об этой вязкости и идет речь в пятне контакта.Это быстро и наглядно,а пролонгировано-ресурс ДВС о котором сказано выше.
Хоттабыч
так он за то и говорит, что инет есть у всех, а пользуются ним единицы. остальные только и требуют рассказать им "народным языком", не желая включать моск..ну или не имея что включать - как вариант.
Жень, ну не мне тебе рассказывать, чем и как я занимаюсь.. И понимаю ли я в Типовских моторах
А то тут пишут что я диванный механик и всю жизнь Жигули крутил... Вот что заело
Це ваш накрут я такого ПРО ВАС не писав. Про "диванный механик" було, але вас я не звинувачував у цьому. Знову погано читали. Про "всю жизнь Жигули крутил" - теж саме, але якщо з 3го разу не доходить то я тут безсилий...
Хоттабыч
так у ориг. НЖК ірідій центральний електрод трошечки товстіший і зазор 0.8 проти 0.9-1.0 у Денсо
0,8?
сейчас замеряю на 55249868
замерял, 1.1
*боковой электрод то не плоский _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Хоттабыч
так он за то и говорит, что инет есть у всех, а пользуются ним единицы. остальные только и требуют рассказать им "народным языком", не желая включать моск..ну или не имея что включать - как вариант.
Жень, ну не мне тебе рассказывать, чем и как я занимаюсь.. И понимаю ли я в Типовских моторах
А то тут пишут что я диванный механик и всю жизнь Жигули крутил... Вот что заело
Це ваш накрут я такого ПРО ВАС не писав. Про "диванный механик" було, але вас я не звинувачував у цьому. Знову погано читали. Про "всю жизнь Жигули крутил" - теж саме, але якщо з 3го разу не доходить то я тут безсилий...
Да ТЕБЕ (ой, извините - ВАМ) не доходит. Что на примере СВОЕГО супер-пупер двигателя, ты учишь тех, кто не один десяток машин ехать заставил. И ехать не плохо.
Опять же пишешь что в гонках принципиально не участвуешь, а машмна для семейной езды... неувязочка _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Последний раз редактировалось: Хоттабыч (Пт Июн 03, 2016 10:31), всего редактировалось 1 раз
По вашому так на Mobil 1 10w60 в якому і в'язкість велика,
Совершенно верно.Обрати внимание на требования по вязкости масел на спортивные авто 20+,а теперь гепотетически дай нагрузку на ДВС равную нагрузке спорткаров на вязкости 11,сколько протянет ДВС до заклинивания? Или не правильный пример? Вот об этой вязкости и идет речь в пятне контакта.Это быстро и наглядно,а пролонгировано-ресурс ДВС о котором сказано выше.
Про "кваліфікацію " коли не-будь чули? Так от там на 20тках катають і нічого не клинить. Та ви написали частково вірно дійсно на рідких маслах збільшується знос деталей і зменшуються втрати. w40 ->w30 дає ~ 3% економії бензину, хоча я віддаю перевагу досипати МТ в 40ку і мати ~ 5% економії і еластичний ривок.
І не важливо яка в'язкість(з контексту не виривати) важливо при які темп. масла працює ДВС 90% часу. По факту 14 одиниць буде на 20ці десь в Сибірі і на 60ці десь біля екватора.
Хоттабыч
він там 1.1 не може бути - при наддуві в 1.2 бара просто не буде іскри на такому зазорі.... - так там є канавка у НЖК -я знаю - пишу про піджопні відчуття від IXU 27 в порівнянні з НЖК на турбі VL38 і нестандартним надувом _________________ Слава Україні!!
"ПРИЧИНУ!!!" - щоб зрозуміти причину (про яку я вже писав в тій темі) потрібно хоч трохи розуміти фізику...
При сильному зносі "направляючої"(тобто корпусу, який я рекомендував замінити, а РВ це дійсно лікування симптому - тому тільки заміна разом) штовхач починає працювати як поршень в момент перекладки. Далі чисто фізика ....
Бред. Это насколько должен быть изношен корпус. И как толкатель (стаканчик) должен перекладываться, при его диаметре-выходе-высоте хода. Это же не поршень в цилиндре
Факт залишається фактом, РВ їсть і успішно лікується так як я вже писав. Але розумію, що механікам вигідно замінити більше деталей і взагалі відкапіталити ДВС.
Результат 1 і той самий що при 1000грн у моєму варіанті що за (хз скільки) умовно ~2000грн у вашому.
А давайте, ще тормоза прокачаємо раз РВ їсть, все одно після заміни корпусу все буде ок і клєнт буде задоволений!
опять съехал
тормоза то тут каким боком?
Да и ты предложил "самый дешёвый вариант"-поменять распредвал с постелью. Нет? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Опять же пишешь что в гонках принципиально не участвуешь, а машмна для семейной езды... неувязочка
"Так называемые парадоксы автора, шокирующие читателя, находятся часто не в книге автора, а в голове читателя." Ф.Ницше
У мене все складається, а у вас ні знаєте чому? Тому, що замість того щоб норм. запитати те що ви не зрозуміли ви приписуєте мені якісь міфічні властивості!
Так я "принципиально не участвуешь" але на авто часто їздять ще 2ві людини. Проте це суті не міняє - Tipok на змаганнях не був!
Хоттабыч
він там 1.1 не може бути - при наддуві в 1.2 бара просто не буде іскри на такому зазорі.... - так там є канавка у НЖК -я знаю - пишу про піджопні відчуття від IXU 27 в порівнянні з НЖК на турбі VL38 і нестандартним надувом
Да, по канавке.
Как не может быть? Вот держу в руках и меряю. Четыре шт подряд _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме