Drivest
Так какое же решение ты предложил по съеденным кулачкам? Я что-то упустил?
Супорта-диски удивил. Точнее рассмешил.
И на счет своих 200+... писать и фото можно какие хочешь выкеладывать. На практике покажи _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
StarsOn
Егор, не будет. Разве что кино и фото _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Drivest
Так какое же решение ты предложил по съеденным кулачкам? Я что-то упустил?
Супорта-диски удивил. Точнее рассмешил.
И на счет своих 200+... писать и фото можно какие хочешь выкеладывать. На практике покажи
Заміна РВ разом із корпусом!
Це мое 1е повідомлення в тій темі де ви мені про свое(?) добло розповідали з 1. пружиною і його болячками які до теми не відносились...
"На практике покажи" -А суди кто? Від вас тільки негатив на насмішки писати видно це все що ви можете (пруфів за балачки то немає!).
А мені бій з тінями починає набридати, не можете ні підтвердити свої слова ні відписувати по темі, то чому ви мене перевіряєте?!
Вам потрібно так приїдьте я вам покажу відео(і не одне), фото та в живу без всілякої злості... Якби я хотів просто розпіаритись то фото і відео вже давно було б злито в мережу, але ні - ви не знайдете цих матеріалів ні на драйві, ні на інших сайтах.
Всіх благ!
Drivest
Так какое же решение ты предложил по съеденным кулачкам? Я что-то упустил?
Супорта-диски удивил. Точнее рассмешил.
И на счет своих 200+... писать и фото можно какие хочешь выкеладывать. На практике покажи
Заміна РВ разом із корпусом!
Це мое 1е повідомлення в тій темі де ви мені про свое(?) добло розповідали з 1. пружиною і його болячками які до теми не відносились...
"На практике покажи" -А суди кто? Від вас тільки негатив на насмішки писати видно це все що ви можете (пруфів за балачки то немає!).
А мені бій з тінями починає набридати, не можете ні підтвердити свої слова ні відписувати по темі, то чому ви мене перевіряєте?!
Вам потрібно так приїдьте я вам покажу відео(і не одне), фото та в живу без всілякої злості... Якби я хотів просто розпіаритись то фото і відео вже давно було б злито в мережу, але ні - ви не знайдете цих матеріалів ні на драйві, ні на інших сайтах.
Всіх благ!
Поменять р/вал с корпусом? И это решит проблему? Ню-ню
А ты что-то слышал о тепловых зазорах между клапаном и его напрявляющей? А что-то о "подогнутых" клапанах? Это когда на холодную клапан ходит и закрывается, а на горячуюю зависает в приоткрытом положении.. Слышал-видел? А знаешь, я не с теории, приходилось решать эти проблемы. Ну поменяешь ты на новый р/вал, а через месяц-второй опять сожрет кулачки, что потом запоешь?
Я вот свои слова могу подтвердить. И подтвердят люди, которым решали такие проблемы. А вот от тебя только вода с теорией
То кто "диванный механик"?
Я тебя не проверяю, больно надо. Просто достали за эти годы советчики, которые исчезают при последствиях советов. А нам приходится разгребать последствия таких советов _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
А ты что-то слышал о тепловых зазорах между клапаном и его напрявляющей? А что-то о "подогнутых" клапанах? Это когда на холодную клапан ходит и закрывается, а на горячуюю зависает в приоткрытом положении.. Слышал-видел? А знаешь, я не с теории, приходилось решать эти проблемы. Ну поменяешь ты на новый р/вал, а через месяц-второй опять сожрет кулачки, что потом запоешь?
О по суті пішло...
Так чув, але не в цьому випадку і не на Тіпку. Мала місце ситуація на 2х тіпках і те що ви написали ну ні на грам не відповідало дійсності...
Доходило до абсурду - навіть масла з модифікаторами тертя не допомагали. До речі чому тоді реставрований в Польщі вал не їсть, направляючі то ті ж . До моменту зняття голови (а вона повірте була декретована як слід) була заміна і насоса і штовхачів - по рекомендації тих же диван.проф., але дефектовка згодом показала, що всі делаті окрім корпусу РВ - справні, а заміна самого РВ викликана тим що він з'їдений.
А ваша проблема повторюсь має хоч і схожий наслідок та інші симптоми... І так я на власні очі бачив ГБЦ у якій заміна напр. нічого не змінила повторюсь мова про Тіпка, за інші авто не ручаюсь і висловився я в тій темі - конкретно, по темі і з практики.
І кілька постів вище я поснив чому ваша проблема у моєму ДВС не могла бути (був би великий бабах на тих оборотах.)
"А ты что-то слышал о тепловых зазорах между клапаном и его напрявляющей?" - користуйтесь бронзою та хромом і про вел. зазор можна забути як і про кал. запалення, та залипання клапанів...
Перегрійтий ДВС до 130/150градусів у якому не їсть РВ теж про щось говорить, правда?
"А что-то о "подогнутых" клапанах?" - компр. >15 вам про щось говорить(випереджаючи - ДВС масло не їсть)
"Слышал-видел?" - чув! Не почути криву роботу ДВС і тарахтіння при прогазовках НЕ реально!
"А знаешь, я не с теории, приходилось решать эти проблемы." - добре вирішуйте собі й на далі, тільки скажіть то ж був не тіпок 1,4/6 правда?!
На тіпку все просто, якщо проблема діагностована вірно - Все просто під заміну корпус+РВ - вже >20т. політ -Супер, а не "месяц-второй"...
Drivest
Ты не понял. Сожратые кулачки - это следствие!!! И замена распредвала с постелью устранит следствие.
ПРИЧИНУ НАЗОВИ!!!
Не лей воду, не надо. ПРИЧИНУ!!! _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Drivest
Парень, читать умеешь?
Повторю для НЕПОНЯТЛИВОГО: Занимаюсь ремонтом фиатов 9 лет, насотрелся сожратых кулачков море. Сам на Типо отъездил почти 9 лет.
А у тебя теория и выводы со своего (пусть даже супер-пупер) Типошника. Нет? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Компрессия >15 это хоошо. Какая степень сжатия? Какой обьем камеры сгорания? _________________ Давите пешеходов. Они должны усвоить, что раз они не платят дорожный налог, то не имеют права шляться по тому, что им не принадлежит.
(ц) Дж. Кларксон.
Zanski's Garage O6ЗЗЧIOI8I
Drivest
Ты не понял. Сожратые кулачки - это следствие!!! И замена распредвала с постелью устранит следствие.
ПРИЧИНУ НАЗОВИ!!!
Не лей воду, не надо. ПРИЧИНУ!!!
Вже 2 авто у яких ваша теорія з направляючими йде лісом довгий час і хз скільки не підтверджених випадків(не хочу бути голослівним, тому гарантую точно 2)...
Можна все життя ремонтувати жигулі і нічого не розуміти в ДВС. На Україні так і є(в більшості) якщо хтось лазив в ДВС - це вже хлам і ДВС ніколи не ходить стільки скільки ходив до це ФАКТ. Хоч є приємні винятки, коли на запчастинах не економлять і майстер "ентузіаст"...(Це я не про вас - це пояснення чому я не беру до уваги ваш стаж/вік)
"ПРИЧИНУ!!!" - щоб зрозуміти причину (про яку я вже писав в тій темі) потрібно хоч трохи розуміти фізику...
При сильному зносі "направляючої"(тобто корпусу, який я рекомендував замінити, а РВ це дійсно лікування симптому - тому тільки заміна разом) штовхач починає працювати як поршень в момент перекладки. Далі чисто фізика, просто уявіть як змінюється сила протидії і яке навантаження несе кулачок + зміна вектор зносу кулачка... Якщо не зрозуміло зверніться до будь-якого викладача фізики... Якщо ще не зрозуміло - берете старе авто з плоскими шайбами і робите їх радісними ~ 200км і кулачкам ж.!
Є факти:
1. Реставровані РВ не їсть (маю практику по 2м валам) на моторах де більш нічого не робили(навіть корпус рідний). Просто Поляки роблять хороші кулачки які стійкіші до навантажень...
2. БУ вали з корпусом(який без зносу) теж не їсть.
3. Чисто мій приклад по трасі з обертами 4-7т. -300км - розпредвал цілий... (20+т.км) направляйки ніхто не міняв, ба більше вони частково спиляні.
4. Знову мій приклад 130-150градусів перегрів (вистрілила пробка) і РВ нічого немає
5. На ДВС на якому міняли (вау!) направляйки їло вали поки не замінили корпус з РВ...
6. На одному авто зношується кулачок Х, далі заміна РВ і зношується Y, при чтому Х цілий...
7. Авто пробіг 300к. зношені 7 кулачків, направляйки без криміналу, клапана цілі не прогорілі, компр. відповідає стану...
Чому я вам ніколи не повірю - бо фактично такі порадники наштовхнули мене на самостійний розбір терії по ДВС, до того я платив валютою і ресурсом за чужі помилки...
Компрессия >15 это хоошо. Какая степень сжатия? Какой обьем камеры сгорания?
СЖ була 10,5 зараз 10.1(98го то немає, поставили прокладку від 1.6)
Камера розпилювалась, інакше при такому вильоті поршнів(+1мм ) було б СЖ12;) (Зараз якраз планую на 1,6 під 12 з вприском води і на ГБО)
і продувка не айс, тому розпиляли "вуха" і випиляли(зробили додатково) витіснення біля свічки...
Кпоршня=2
Кгбц=32,5
Прокл-10,1(було 8,
Дпоршенів=82мм
До речі виліт поршня + Груви(про які ви сміялися) дав такий ефект,
що авто навіть при СЖ10,5 заставити детонувати - потрібно було попотіти(про знущання не говоримо) в міському режимі на 95му проте УОЗ від 1.6 все одно був не айс,
а інвенту ще тоді не було і води також, тому прокладка все вирішила...
Можна все життя ремонтувати жигулі і нічого не розуміти в ДВС. На Україні так і є(в більшості) якщо хтось лазив в ДВС - це вже хлам і ДВС ніколи не ходить стільки скільки ходив до це ФАКТ.
Drivest
ДВС ніколи не ходить стільки скільки ходив до це ФАКТ.
Ваше мнение почему? _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Drivest
Парень, за речью следи.
1. Ты знаешь физизу лучше меня, Авиационного инженера? Сомневаюсь.
2. Я НЕ ЖИГУЛИ ремонтирую, Фиаты. И ремонтирую хорошо. ДОХОДИТ, или опять не достало?
3. Ты все рассказы строишь на примере одного своего (пока химерного) двигателя. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме