Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.08.2007 Сообщения: 5104 Откуда: Київ (Святошино)
Авто: Fiat Tipo 1.6 m.i. DGT "92
Добавлено: Ср Мар 16, 2016 22:11 Заголовок сообщения:
Цитата:
зазоры остались в норме.
в норме ето какие? может книжку не ту кто подсунул. _________________ Ми всі однакові давно
Вам зрозуміти не дано
Що схід і захід за одно
Дайте пожити спокійно
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.05.2014 Сообщения: 145 Откуда: Україна
Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...
Добавлено: Пн Май 30, 2016 16:33 Заголовок сообщения:
Лічиться новим(або б/у тільки щоб в ідеалі був) РВ в зборі з корпусом...
І не слухай "диванних професіоналів" про "не таке масло"... Воно або є або немає(це тільки для РВ, з контеску слова не виривати...). В нашому випадку 2го -не дано, там ванна для РВ - скоріше ДВС вклинить ніж масло з РВ повністю стече.
(Для протестуючих Xenum WRX,GPX Bradahl C60 - гляньте на ціну перш ніж мені дорікати...)
Стаканчики можеш не міняти без-толку, про клин клапана - я взагалі під стіл впав...(У мене в ДВС поршні на 1мм! вилітають з блока(Де б вони були після клина?) , макс оберти 7,5об були поки пані "отсечка" не прийшла - оце поперло з глюком, да?)
П.С. Зайшов допомогти(так як пройшов через це), а не спорити...
Добавлено: Пн Май 30, 2016 17:17 Заголовок сообщения:
Drivest
А ты не горячись со смехом на счет "клины" клапанов... Бывает "подвисание" клапана, если между ним и направляющей зазор ниже положенного. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.05.2014 Сообщения: 145 Откуда: Україна
Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...
Добавлено: Пн Май 30, 2016 19:08 Заголовок сообщения:
Хоттабыч писал(а):
Drivest
А ты не горячись со смехом на счет "клины" клапанов... Бывает "подвисание" клапана, если между ним и направляющей зазор ниже положенного.
Ми знайомі? друзі? -НІ, правда?! Тоді давайте на Ви...
По темі: не помітити завислий клапан - це складно! Без жартів. Думаю нам бы написали що двигун працює як ... А тут симптоматика не та. Це раз.
Два - завислий клапан не призводить до з'їдання кулачків рандомно, або всіх за раз - так що забудьте про цю проблему в даному(!) випадку. Що потрібно зробити з клапаном(заварити? ) щоб він створив в закриту(і тільки так!) стані опір біль ніж сила РВ. А РВ у нас нагадаю в номіналі давить 2 пружини під 90-100кг в суммі. І це тільки номінал! Часто розвалюються вали від спорт. пружин, які суттєво сильніші за сток - ні?! тоді у чому проблема?
За вашими описами с таким клопом авто працювало б на 3 цил. на постійні основі - ЯК це можна не помітити...?
Так, я не виключаю - проблеми із підписаннями клапанів бувають(на якихось тракторах, як наприклад тойота чи хюндай, коли їх в 6т.об крутити). Але завіряю Вас не з 1.4/1.6 від Fiat. Цей короткоходовий ДВС із сток компл. може крутитись до 9т.об.хв(!) тільки пальне да іскру подавай вчасно. ВАЗ нервово курить в стороні...
Давайте не будемо вирощувати цю гілку форуму, це безглуздо. Ви "припускаєте, щось там", а я бачив на власні очі і лікував цю проблему... і ніякі там штовхачі, шайби і масла пробему не вирішують, а коли я мене не може випередити Акорд 12го мод. року про які завислі клапани йде річ?(ДВС хоч і 1.4 та далеко не сток)
П.С. Датчик тиску масла з шаговим двигуном на стрілці (пока, похибка, пока) був майже від моменту зборки ДВС і повірте масло там точно ні при чому... Хоча варто відзначити - якщо пробіг на 1.4/1.6 за 250т. замінити його вартує - там вже соплі, а не насос. Качати він ще качає(поки масло холодне) але у яких режимах і скільки історія замовчує
П.П.С Якщо я когось образив/задів за живе - ну вибачте я ненароком
Добавлено: Пн Май 30, 2016 19:17 Заголовок сообщения:
Drivest
1. На форуме принято общаться на ТЫ. Тем более (уж ИЗВИНИ) я постарше тебя. Но если это звучит обидно, то к ВАМ буду на ВЫ..
2. Не с теории, а с практики и личного опыта за 9 лет ремонта и обслуживания италопрома. И именно на бензиновых двигателях 1,6 с одной пружиной на клапане (Добло 1.6 16 ве)... Не было бы, я бы не писал. И подвисшие в ПРИОТКРЫТОМ положении клапана, и съеденные на них кулачки р/вала...
3. Тогда ВЫ объясните съеденные кулачки. Чем и почему? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.05.2014 Сообщения: 145 Откуда: Україна
Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...
Добавлено: Пн Май 30, 2016 19:45 Заголовок сообщения:
Хоттабыч писал(а):
Drivest
1. На форуме принято общаться на ТЫ. Тем более (уж ИЗВИНИ) я постарше тебя. Но если это звучит обидно, то к ВАМ буду на ВЫ..
2. Не с теории, а с практики и личного опыта за 9 лет ремонта и обслуживания италопрома. И именно на бензиновых двигателях 1,6 с одной пружиной на клапане (Добло 1.6 16 ве)... Не было бы, я бы не писал. И подвисшие в ПРИОТКРЫТОМ положении клапана, и съеденные на них кулачки р/вала...
3. Тогда ВЫ объясните съеденные кулачки. Чем и почему?
По пунктам:
1. Можливо тут і прийнято, але всюди є поняття повага, яка має бути не залежно від віку. Мені дико коли діти кричать "прівєт" - це просто не вихованість зі сторони їх батьків. Я звик на Ви і тільки після знайомства на Ти. Аргумент про "постарше "? Да, смішно - останній ешалон доводів.
2. Так з практики Ви мали б знати(а якщо не знали, то хоч читати те, що я пишу...) у Тіпків 2і пружини з силою під 100кг. Там навіть перегрів в 130 градусів їде лісом(повіряв ,як пробка вистрілила ) Так, що знову ваші домисли... Багато Тіпків(чи ми уже про добло) вилікували?
Я теж можу перелічити всі болячки ГРМ які знаю, яким боком це сюди притягнути? У 16ве там взагалі соплі, а не пружини - відповідно проблем не в порівняння більше...
3. Ну тут все просто НЕ номінальний режим роботи через ... (не відповідність геометричних деталей цього механізму) Чим викликані відхилення від номіналу, ось тут вибачте - свічку не тримав і "включати диванного професіонала" не буду. Є причина - факт і є вирішення - теж факт, все інше мені ... Як хто вбиває свої ДВС - ну чесно не цікаво!
Той хто писав про заміну штовхачів - був найближче до розгадки, з однією відмінністю алюміній швидше пливе за штовхачі. Авже потім дійсно зношуються і вони, але не навпаки...
П.С. У нас в країні так чомусь прийнято, що хто куди лазив - так одразу професіонал... Вилікував ангіну - вже лікар. Вскрив ДВС - механік. Відремонтував розетку(краще 2і) - ЕЛЕКТРИК. Ось і наслідки вилазять. Усі грамотні і знають що робити ... з дивану... Це не до когось конкретного ні(!) - просто так заведено, система така гнила... ну це вже точно оффтоп...
Добавлено: Вт Май 31, 2016 08:41 Заголовок сообщения:
Drivest
Ну что доктор-электрик-механик-врач, расскажите нам какая же причина съедания кулачков
А то текста много и ничего по сути.
P.S. А много ли я Типков починил? Да наверное поболее ВАС. И сам на Типо 9 лет откатал _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме