Парни, ещё вопрос. На цапфе стоит датчик АБС, он приближен к корпусу наружного кулака - но на ШРУСе нет зубцов для зчитывания датчиком. У меня подозрения что ШРУС уже стоял не тот. Как там должно быть?
Pirat.kl Абсолютно з такою ж проблемоюмахався і я пару місяців назад.Розпорне кільце не давало зняти правий ШРУС.Затискав піввісь в тискахі лупцював по організму.Зняв ледве. Потовк кайму ШРУСа,поміняв його. Стопорне кільце прийшлось міняти,бо старе покусало шліцами ,як нова копійка стало зубате... Кільце робив з витка пружини підходящого калібру. _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові!
Коротше - ШРУС я не зміг збити - шкода було побити все. Промив бензусом, запакував мастила і поставив. При вивороті керма ледь потріскує. Поки не напрягає буде катати, а потім розрізати болгаркою та замінити.
Если установлен ШРУС, предназначенный для этого авто, а не "та вроде такой же самый" и установлено штатное стопорное кольцо (или, по крайней мере, кольцо из проволоки того же диаметра), то ШРУС сбивается с полуоси легко. Похоже, что перед твоим ремонтом был колхоз.
Промывка, запрессовка смазки ничего не даст. Я тоже как-то хотел нае"ать судьбу, даже шарики поменял на новые, так мне не хотелось покупать новый ШРУС. Хватило на неделю. А твоё "ледь потріскує" очень быстро перейдет в громкий и красивый треск. Не рискуй. Какая разница - будешь трахаться сейчас или через неделю? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
В минулому році замінив зовнішні ШРУСи з обох сторін, з інтервалим у 4 місяці. До цього стояли оригінальні. Один помер через пошкодженний пильник (недогледів), інший при розборі був сухий (мабуть потрапляла вода, але пильник був цілий). Танці з барабаном та кувалдою коло цих шрусів, закінчувались однаково - болгаркою. Даже при збитому стакані ШРУСа, іншу частину з валу не зміг зняти. До проволочного стопорного кільця не долізти. Знову: болгаркою надпили по внутрішній частині ШРУСа (вздовж валу), далі кувалда. До речі замовив та ставивив Ruvile (Германія), але коли ставив останній комплект, знайомий показав комплект Profit, ото я здивувався, що пильники по якості маркуванню(букви, цифри, позначення), і т.д. один в в один.
При заміні щоб менше було мороки одразу замінив підшипники ступиці (FAG) (у мене без АВС), самі підшипники (не комплект: підшипник, кільце, гайка) однакові з Рено Кенго. Вийшло набагато дешевше.
До речі замовив та ставивив Ruvile (Германія), але коли ставив останній комплект, знайомий показав комплект Profit, ото я здивувався, що пильники по якості маркуванню(букви, цифри, позначення), і т.д. один в в один.
Потому что ruville не производитель - а упаковщик. И внутри может лежать что угодно и голимый китай в том числе, кстати, Profit - это оно и есть.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме