|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Вс Фев 14, 2016 16:53 Заголовок сообщения: |
|
|
Не. Была бы ошибка, сих нет.Попробую еще сам залезть в егр,он сейчас заглушен, как я понимаю хуже не будет. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ВЛАДІК Amico
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.03.2015 Сообщения: 35 Откуда: ЛЬВОВ
Авто: fiat doblo 1.9 mltj/
|
Добавлено: Вт Фев 16, 2016 10:42 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене була такаж проблема з моім доблом що тільки неробили і чого тільки не совітовали наші великі знатаки миханіки ,а була проблема з датчиком тиску турбіни що на впускному колекторі комп його не бачив поки йому неприйшов конкретний піпец. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Вт Фев 16, 2016 12:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Тобто був тупий до 2200 поки включчалась турбіна???цей датчик мені чистили на сто,Какзали був конкретно захезаний.Як його перевірити??? |
|
Вернуться к началу |
|
|
ВЛАДІК Amico
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.03.2015 Сообщения: 35 Откуда: ЛЬВОВ
Авто: fiat doblo 1.9 mltj/
|
Добавлено: Вт Фев 16, 2016 14:32 Заголовок сообщения: |
|
|
І в мене був сильно грязний і чистили і говорили і переконували що він робочий на всі 100 алевін був робочий но не навсі сто і комп його поломки не бачив поки він повністю нездох провірити його можна тестером поідь до хорошого електрика пошукай на форумі скільки повинно і на якому проводі повинно бути вольт я тобі негарантую шоце 100 % в тебе він но симптоми ті самі. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Вт Фев 16, 2016 17:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Зрозуміло.подякував. |
|
Вернуться к началу |
|
|
sulzer Италомафиози
Возраст: 62 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.01.2012 Сообщения: 872 Откуда: Городок Львівськ.
Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.
|
Добавлено: Чт Фев 18, 2016 22:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Ляпну і я тексту.В мене був турбопровал,подібні симптоми-зняв фішку розходоміра-попустило,в 1.9ЖТД цей номер проходить(писано-переписано). 2. Тільки комп діагностика НА ХОДУ покаже,чи хватає наддува повітря-на ЄЛМі є функція-графік рекомендований і графік реальний-якщо вони серйозно не співпадають-після контроля датчиків -турбіну до дохтора! Просто їй прийшов час .В мене теж недодуває,підкакує в колектор,збираю гроші. Ебу суміш дає в певній пропорції,згідно алгоритму-педаль газу+кількість повітря+його якість+солярка+ще всякі сигнали з датчиків=потрібний крутьмомент. _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Вс Фев 21, 2016 11:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Тільки вчора заіхав до електрика ,,,не було часу міняв щеплення,, перевірити датчик тиску турбіни.перевіряв не так як описано на форумі, тестером при включеному запалюванні декілька разів ткнув і сказав що він мертвий.В понеділок заяіду до ще одного для впевненості, хоча вже й замовив б.у за 350 грн. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Ср Фев 24, 2016 21:45 Заголовок сообщения: |
|
|
Отже така фігня,коли знімаю фішку з датчика тиску турбіни ,світиться чек ,але авто заводиться і працює так само як з надітою фішкою.Так має бути??? |
|
Вернуться к началу |
|
|
ВЛАДІК Amico
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.03.2015 Сообщения: 35 Откуда: ЛЬВОВ
Авто: fiat doblo 1.9 mltj/
|
Добавлено: Ср Фев 24, 2016 23:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Попробуй поіздити зі знятою фішкою має бути краще |
|
Вернуться к началу |
|
|
sulzer Италомафиози
Возраст: 62 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.01.2012 Сообщения: 872 Откуда: Городок Львівськ.
Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.
|
Добавлено: Чт Фев 25, 2016 12:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Хлопці,знята фішка розходоміра і знята з датчика итиску-різні наслідки.Відключений Д,Т,-дає в ЕБУ сигнал,шо тиск повітря дорівнює атмосферному незалежно від наддуву... Невже машинка бігтиме чотко? А от без сигнала ДМРВ-йде аварійний режим-середноарифметичний показ повітря що може йти через тракт при певних обертах,бе зврахування температури,барометричного тиску і т.п.Відтоко і розхід трохи більший,але трахторця пре. _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Пт Фев 26, 2016 09:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Це я розумію.Питання чому нічого,,крім того що горить чек,,не змінюється коли знімаю фішку з Д,Т.Сьо годні привезуть ще один,підставлю побачу результат . |
|
Вернуться к началу |
|
|
Cook Amico
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.04.2015 Сообщения: 14 Откуда: м. Рівне
Авто: Fiat Doblo 1,3 JTD
|
Добавлено: Пт Фев 26, 2016 20:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Была схожая проблема с тупостью до 2000. Висела в компе ошибка связаная с соленоидом ЕГР. Сняли привод клапана - был подклинивший толи закисший. Разшивилии, смазали, поставили на место. Ошибка врезультате манипуляции изчезла, но и машина начала страшно тупить пока обороты не перевалят за 2000. Так покотался день, потом плюнул на это дело, снял фишку с привода клапана и машина побежала веселей. Так со снятым разъемом катаюсь уже 3-й год. Правда в эбу висит постоянно какя-то ошибка связаная с ЕГР. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sobestiyan 2014 Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 32 Откуда: Сарни
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd 2004 год
|
Добавлено: Пт Фев 26, 2016 22:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Знімав фішку з клапан а егр,нічого не змінюється.підставляв сьогодні ще один датчик тиску , ефекту немає.Все таки перед тим як відправляти турбіну до ,,дохтора,, розібратись з Д,Тиску турбіни.Чому коли знімаю фішку ні чого не змінюється,крім чека який загоряється.Це значить що проблема не в ньому??? |
|
Вернуться к началу |
|
|
sulzer Италомафиози
Возраст: 62 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.01.2012 Сообщения: 872 Откуда: Городок Львівськ.
Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.
|
Добавлено: Сб Фев 27, 2016 10:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Якщо турба не дме полюдськи-шо покаже датчик?Ясно,що ЄБУ і пального дастьмало-в пропорції до к-сті повітря.А якби заставив(теоретично)соляра не догорить-буде димяра і кіптява. Для впевненості-діагостуй ЕЛМом чи т.п. агрегатом-бажано в режимі графіка-=потрібне дуття і наявне.Якщо тиск міняється від обертів-знач датчик показує.І якщо є різниця в тиску наявному і потрібному-з турбою все ясно...Нашу машину без комп діагностики не вилікуєш,точніше не продіагностуєш... _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові! |
|
Вернуться к началу |
|
|
who i am Италолюбитель
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2016 Сообщения: 95 Откуда: dnepr
Авто: doblo1400i мкп, роlo1400i dsg
|
Добавлено: Сб Фев 27, 2016 11:30 Заголовок сообщения: |
|
|
я бы ещё проверил ремень грм - после резкого газования мало чего могло быть , - но убедиться что всё на месте стоит и потенциометр педали акселератора, бо их там 2 и если один выходит из строя ,то тяга пропадает примерно на 50% _________________ улыбни свой улыбальник |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|