Та клята пробка знаходиться ззаді двигуна біля датчика уровня масла.Під шестигранник на 10 чи 12 точно не памятаю, но її можна і не відкручувать, там остаеться на злив грам 100 тосолу.
Та клята пробка знаходиться ззаді двигуна біля датчика уровня масла.Під шестигранник на 10 чи 12 точно не памятаю, но її можна і не відкручувать, там остаеться на злив грам 100 тосолу.
Промивали систему проточною водою і перед заливкою антифрізу зливали воду зливали звідки могли
З радіатора злили десь приблизно 5 літрів
з блоку вилилося приблизно 4 л (це при знятому нижньому патрубку радіатора, відкручували зливний болт на блоці) плюс продули радіатор пічки (ще приблизно 1 літра) _________________
Привіт.
підскажіть, де може в салоні підтікати тосол. підкапає коли холодно на коврик біля педалі газу, якраз біля тяги перемикача передач.
розумію, що це радіатор обігріву салона, але в книжці немає схем патрубків.
чи важко буде до радіатора дістатись? _________________ В мене є сітроен, я довольний як слЕн!
www.drive2.ru
Подтекает в месте соединения радиатора салона с трубками что идут в двигательный отсек.До радиатора не сложно добраться,снимаем фартух что закрывает тумбу переключения передач,а там и до радиатора не далеко.Часть тосола прийдется сливать,не весь,литров 3.
Всім доброго дня ! У мене така проблема: постійно спрацьовує датчик рівня охолоджувальної рідини. Відкриваю кришку бачка - з шипінням затягує повітря(хоча може і видуває) і рівень одразу піднімається, видно неозброєним оком. Трохи поїздив, поставив машину - і знов те саме. Зараз морози. Рідину долив, знайшов місце де трохи підкапувало, затиснув хомут, але проблема повторюється. До того ж погано гріє пічка, хоча радіатор ззовні затулений. Питання: чи буде виходом з ситуації промивка системи і заміна ОР ?
Є підозра,що це кришка бачка не працює .Можна в когось позичити робочу для перевірки ,проїхатись ,долити тосолу ,так зробити ,можливо,кілька разів ,поки рівень тосолу не стане на своє місце.
Попробуй шланги ,якщо тверді ,як камінь, на твоїй кришці то кришка твоїй кришці
Промивка з заміною тосолу тут ні до чого.імхо
Ну і ще Googlе знає все.
Если уровень охлаждающей жидкости в расширителе понижается с набором оборотов двигателя, а с уменьшением оборотов встает на исходную отметку, значит в системе охлаждения имеется невытесненная воздушная пробка. . Следует скинуть все тонкие пароотводящие трубки и заполнять систему жидкостью пока она не начнет течь из снятых трубок. лишь после этого их следует установить на место.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме