|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Авг 14, 2015 17:19 Заголовок сообщения: |
|
|
Привіт надіюсь що на довго
|
|
Вернуться к началу |
|
|
bogdan68 Италоманьячище
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.09.2008 Сообщения: 1762 Откуда: Украина,Каховка
Авто: FIAT Scudo 2005,2.0
|
Добавлено: Пт Авг 14, 2015 20:35 Заголовок сообщения: |
|
|
А чего там,вроде трафик по престижней будет?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Авг 14, 2015 21:00 Заголовок сообщения: |
|
|
зараз на престиж уваги не звертаю, треба машинку по простіше і дешевше в експлуатації, в кожній моделі є свої + і -
|
|
Вернуться к началу |
|
|
mr_Smith Италолюбитель
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.12.2011 Сообщения: 54 Откуда: UA
Авто: Scudo 2.0 JTD 2006 Long
|
Добавлено: Вт Авг 18, 2015 11:28 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | відпишусь тут....
продав я трафіка і купив знову скудо 2006 р, 2,0 69 квт, в заводському пасажирі,.....
як і передбачалось вакуумна трубочка, а точніше тройнічок, колись проце вже писав, була забита намертво, і ерг не працював..... я все прочистив продув, і тепер в мене все справно працює і ерг і клапан на турбу, но егр я заглушив, ....
але пишут бо почав всі ці процедури через нехватку потужності на низах в районі 1700-2100 об після 2100 є де підрив і аж до 3500 мотор тягне відміно а до 2100 тупить, но знаючи характеристику цих дв. і те що крутний момент максима. припадає на 1750 і вище знаю що з цих оборотів динаміка має бути краща,.... так от вище перечислені процедури коресні но суттєвого ефекту не дали,...
а питання вирішилось прочищенням датчика розходу повітря жидкістю для очистки карбюраторів, машинка просто ожила і не просто а вже з 1700 оборотів є хороша тяга.....
розхід палива радує 6-6,5 л на 100 комбінований, порівняно з трафіком 2,5 де він брав від 7,5 і вище на 100 |
цей той датчик що знаходиться після після коробки з воздушним фільтром,???? а якщо він візуально чистий?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Авг 18, 2015 15:52 Заголовок сообщения: |
|
|
в мене ніби те ж був візуально чистий, а виявилось що ні, ... но якщо і чистий а машина тупить треба на діагностику і дивитись на цифирки розходу повітря,.... ну і не забуваєм що в мене заглушений егр, він теж чистого повітря до дає
|
|
Вернуться к началу |
|
|
knipka1 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.04.2015 Сообщения: 11 Откуда: дубно
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 12:46 Заголовок сообщения: |
|
|
хто може відповісти,що це за клапани,за що вони відповідають?той що на фото зправа коли знімаю праву трубку без мітки,то в ній є вакуум,а на трубці з міткою немає,тоді машина починає тупити,таке враження що турбіна викл,бо навіть не чути її свисту,коли їде номально,то і на виході клапана(трубка з міткою) є вакуум,чи може бути причина в цих клапанах?по маркуванні вони ідентичні,пробував поміняти місцями,глюк не пропав!
Описание: |
|
Размер: |
492.37 KB |
Просмотрено: |
248 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Vladimir TV Италомафиози
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2011 Сообщения: 1071 Откуда: Украина
Авто: Peugeot Expert, 2004 (2,0 HDI), RHX
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 14:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Праворуч на фото: Клапан турбіни
Ліворуч на фото: Клапан ЕГР
|
|
Вернуться к началу |
|
|
knipka1 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.04.2015 Сообщения: 11 Откуда: дубно
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 14:40 Заголовок сообщения: |
|
|
егр???сорі але з машиною не знайомий сильно
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 14:49 Заголовок сообщения: |
|
|
егр- клапан рецеркуляції вихлопних газів,....
на фото два цих клапани відкривають два інших, один йде на клапан турби, по команді скидає вихлопні гази мимо турби, щоб зменшити надлишковий тиск повітря в впускно колекторі, другий на клапан егр при певних режимах роботи відкривається і чистина вихлопних газів йде в впускний колектор.....
на форумі є тема де є роздача книжки по наших машинах там все це детально описано і на самому форум не рез обговорювалось
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
|
Вернуться к началу |
|
|
knipka1 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.04.2015 Сообщения: 11 Откуда: дубно
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 15:30 Заголовок сообщения: |
|
|
та в мена походу проблеми в клапані турбіни,тому що зправа,я просто хотів зрозуміти що то за клапан зліва,просто вони одинакові по маркуванню,я їх місцями перекинув але нічого не помінялось,я думав що клапан турбіни підвісав,бо машина зараз глючить білье ніж їде нормально,коли перестає тянути і не чути турбіни свисту,то зупиняюсь і по черзі пробую трубки на клапан турбіни,на вході в трубці вакуум,після клапана нічого,на клапан приходить фішка,шо на неї подається?може це мозгі дибають все?бо буває їду і тра обігнати когось,чую не тяне,вкл нітралку.глушусь,пару сек.накатом,завожусь і машина їде знов нормально,така хрень постійно.коли глюк вилазить,то на х.х газ в пол а набирає 3100 оборотів і все і робить як простий дізель а не як турбіна
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 22:10 Заголовок сообщения: |
|
|
як варіант десь обрив провода но тут геморой рідкісний треба електрика і довго гратись, мав таке з одним датчиком, діагностика показала на нього його поміняли а симптоми не змінились от тоді і почали копати проводку і знайшли обрив і зразу в тому місці на черзі ще 3 проводи от така буває муть
|
|
Вернуться к началу |
|
|
knipka1 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.04.2015 Сообщения: 11 Откуда: дубно
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вт Авг 25, 2015 22:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | як варіант десь обрив провода но тут геморой рідкісний треба електрика і довго гратись, мав таке з одним датчиком, діагностика показала на нього його поміняли а симптоми не змінились от тоді і почали копати проводку і знайшли обрив і зразу в тому місці на черзі ще 3 проводи от така буває муть | вірю що така муть буває,оце і тут таке ж робиться.в електрика був-нічого в обриві не найшли,хоча довго все переривали,мозгі відключали,звонили всі шлейфи,розумію,що раз на раз не приходиться що електрик електрику рознь,на компі у двох різних був,спочатку тицьнули на датчик надува,той шо під воздуханом,поміняли-результатів повний 0,часом вже буває їду,чую шо глюк,кочуся 90 на рівному газі,бах прорвало і машину підхопило вперед,хоча педалька газу стабільна.вже вичислив певну закономірність-завожу все робить нормально,прогазовую,турбіна посвистує секунд 30 далі перестає,газ в підлогу на тахометрі 3100 і далі ненабирає,глушу якщо завожу відразу як заглушив,то глюк залишається,якщо заведусь через пару сек,якраз як магнітола пропікає три раз що зникло живлення,то глюк проходить і далі їде нормально скільки повезе,може пів години,може 5 хв,на проводку не похоже ніби
|
|
Вернуться к началу |
|
|
kkko Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 23.10.2012 Сообщения: 66 Откуда: Бровары/Житомир
Авто: Пежо Експерт 2.0 HDI 69kw 2004 г.в.
|
Добавлено: Ср Окт 21, 2015 10:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Роскажу свою історію. Спочатку помітив,що збільшилась витрата палива по місту до 10 л., знизилась тяга до 2400об-наче прицеп прицепили,а потім при макс. шв упала до 120км/год далі не розганяється. Спочатку думав каталізатор(пробіг 215тис.)але при прогазовці в холосту обороти наберає швидко без запинок, а потім натрапив на повідомлення Freedom і вирішив спробувати промити ДМРВ але не ведешкою, а спец очисткою для цих датчиків Очиститель ДМРВ - Luftmassensensor-Reiniger 0.2 л. Зайняла ця процедура 20хв. Зняв датчик(спчатку відключив акум.) почмихав його цією рідиною гарно з обох боків, а потім висушив феном і поставив. Моєму здивуванню не було меж-самальот,вже десь з 1600 об. підрив.Витрату палива ще не міряв.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
bad_student Amico
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.09.2015 Сообщения: 5 Откуда: Lviv
Авто: Fiat Scudo 2.0 jtd 16-ти клапанний
|
Добавлено: Ср Окт 21, 2015 11:11 Заголовок сообщения: |
|
|
knipka1 мав щось похоже. Як виявилось перше підглючував а потім вклинив електровакуумний клапан. Поміняв його і всьо фен-шуй, ціна питання стала мені 30 евро.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|