Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Київ - Тур'я Поляна, 2 варіанти дороги

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Путівник
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Rat
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 49
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 12.09.2012
Сообщения: 922
Откуда: Киев

Авто: Fiat Punto MY2012 "Пунтейка"

СообщениеДобавлено: Чт Апр 23, 2015 00:49    Заголовок сообщения: Київ - Тур'я Поляна, 2 варіанти дороги Ответить с цитатой

На травневі свята збираюсь відпочити в Тур"їй Поляні. До Львову доїхати - тут все зрозуміло. Цікаве починається зі Львову.

Від Львову до Тур"їй Поляни доїхати можна двома варіантами:

Варіант 1.

Цитата:
Львів - Стрий - Сколе - Нижні Ворота - Свалява - Поляна - Тур"я Поляна)


Варіант 2.

Цитата:
Львів - Самбір - Перечін - Тур"я Поляна


Поки що начитуюсь форумами, якщо в кого є інфо по цім напрямкам, поділіться, що там з дорогами.

_________________
Бортжурнал "Пунтейка"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение MSN Messenger
Rat
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 49
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 12.09.2012
Сообщения: 922
Откуда: Киев

Авто: Fiat Punto MY2012 "Пунтейка"

СообщениеДобавлено: Пт Апр 24, 2015 14:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Запитав в хозяїв садиби, як краще їхати, сказали через "Стрий - Сваляву" дорога краще буде.
_________________
Бортжурнал "Пунтейка"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение MSN Messenger
Rat
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 49
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 12.09.2012
Сообщения: 922
Откуда: Киев

Авто: Fiat Punto MY2012 "Пунтейка"

СообщениеДобавлено: Чт Май 21, 2015 01:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

За результатом:

перший відрізок шляху: Київ - Львів - Свалява (траса М-06) - без питань.

другій відрізок шляху: Свалява - Турья Поляна (дорога Т0712) - водоспад Воєводин - цікавіше.

Без заїзду у Сваляву, зїзджаємо з М-06, та повертаємо на Поляну (дорога Т0712). Ітак, нормальна дорога після Поляни закінчується. Швідкість 40-50 км/год, падає до 30 км/г в селах (місцеві їздять швидше, але вони знають де ями).

Оленівський перевал - дороги немає, їзда на першій/другій передачі (до 30 км на годину) по узбіччю (де є можливість) - після перевалу трошки краще, можна їхати місцями 50...60 км/год.

При з'їзді на Тур"ю Поляну, на подив дорога без жодних дирок, можливо спокійно їхати 60-80 км/г (більше розгорятися не стоїть, бо дорога вузька, та є закриті повороти та по дорозі відбувається рух не тільки транспорту а також пішоходів, мотоблоків, корів, велосипедистів ).

Після Турєї Поляни, ще кілометра чотири – п’ять, дуже сносна асфальтована дорога, практично без дирок/ямок, їхати зі швидкістю 60-80 км не проблема, але знову ж таки - більше розгорятися не стоїть, бо дорога вузька, є закриті повороти та по дорозі відбувається рух не тільки транспорту, а також пішоходів, мотоблоків, корів, велосипедистів та інш. ).

Після каскаду ГЄС в напрямку до Воєводина водоспаду – ґрунтовка ще кілометра два - три. Як для ґрунтовки сносна (є водостоки, відведення струмків, схіл штучно усилений від оползнів - це пояснюється тим, що наприкінці цієї ґрунтовки є електропідстанція) але завузька, з однієї сторони тиче річка Шипот, роз’їхатися із зустрічними авто досить складно), їхати можливо зі швідкістю 20…30 км /г. Загалом на позашляховику (або авто з високим кліренсом) можна і швидше.

Звідси вже до садиби та далі до водоспаду їде кам’янка – кошмар міських авто та радість для членів клубу 4х4. Місцями укатана як бруківка, але місцями стирчіть каміння, або бугри з відповідними провалами, які проїхати на легковому авто досить складно (з однієї сторони крутий схіл, з іншої – річка, обїхати буває неможливо, потрібно тихенько переповзати. Їхав на першій передачі, дуже повільно, без ривків та різких підгальмовувань. На позашляховику або на високому авто (місцеві їздять швидше та навіть вночі).

Після садиби, до водоспаду – тільки для «настоящіх» позашляховиків з повними приводом, який можна примусово включати (на власні очі бачив, як брутальний важкий шеві не зміг заїхати тому що не включився передній міст) або квадроциклів, та з досвідом їзди по камінню.

Для всіх інших, пішки.

П.С. безпосередньо можливість проїзду для чотирьохколісного транспорту закінчується метрів за 500...700 до водоспаду. Далі або пішки, або на горних байках з переповзанням через повалені дерева, навіть на конях до водоспаду не їздять.

_________________
Бортжурнал "Пунтейка"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение MSN Messenger
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Путівник Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу