Viper_umf, та графіт наче, ні?
А стосовно води чи бензину, чи що то там(ну в шлангочці цій), якщо не помиляюсь, то помічав ще раніше, що таке й було(ще до мийки мотора), а може й ні. вже не пам'ятаю, якщо чесно. Тоді як її звідти вигнати? від'єднати спробувати шлангочку, і щоб витекла? чи як?
І що стосовно підключення шланогочок на моєму карбюраторі і по тому посиланню, що ти кидав? там різне підключення ледь не усіх шлангочок... _________________ О5О8625467
О671636734
Гриша
Viper_umf, таки не вода там - бензин(втягнув в себе з шлангочки - напився бензину але бензин розділяється бульбашками повітря. _________________ О5О8625467
О671636734
Гриша
mike73706
щодо карбюратора і палива в трубках, то я майже впевнений що це пробита діафрагма на прискорювальному насосі.
Цитата:
9 - термоуправляемая диафрагма ускорительного насоса. во время холодного запуска контролируется термовакуумным клапаном, расположенным в задней части впускного коллектора
Зніми, глянь, якщо пробита глуши. Хоча прискорювальний в тебе дійсно неправильно підключений, 146% глуши і заведешся, через пробиту мембрану паливо фуярить напряму в колектор рікою.
між іншим, не підключений пулдаун ніяк на роботу не впливає, його не чіпай. _________________ Fiat Regata weekend -> Lancia Dedra -> кетайпаркет
Viper_umf, в мене ця шлангочка не дути взагалі підключена. Діафрагма прискорювального насоса у мене з'єднана з тим, з чим мав би бути з'єднаний блок pull-down(до речі, він закручений на всю(ну там той вінтик, яки регулює зазор там якись(выставляет зазор между верхней (воздушной) заслонкой и стенкой первичной камеры. для 1.6 зазор 3,5-4,0 мм).
А з'єднані вони жовтою трубкою, через яку й "фуярить"(кумедне слово) бензин з повітрям. звідки тоді глишити шлангочку?
только-что заводил без "черепахи" на карбюраторе. завелась лучше(немного) но страшно стреляет. на видео видно:
http://youtu.be/WR-dCwWlm1o - с глушителя
http://youtu.be/HVAzNCRJUiM - с карбюратора
*не обращайте внимания, мама у меня просто не ожидала такого
еще фото камер карбюратора(может чем-то будут полезны):
завів - робить ідеально(по крайній мірі з салону чулось так). вже навіть почав радіти і придумувати слова, як тобі віддячити
секунд 15 робила ідеально. потім почали падати обороти і плавати
дав трішки газку - почала не набирати обороти, а навпаки "душитись". забрав ногу з педалі - поробила 2-3 секунди і заглохла. завів ще раз - так як на останньому відео(зараз загрузю відео цього запуску)
_________________ О5О8625467
О671636734
Гриша
Искра есть(на катушке отличная).
на 1-м проводе(провод на 1-й цилиндр) искра нормальная. Правда друг говорит, что не стабильная какая-то: сначала слабая будто, потом норм, и так плавает чуток, но нормальная. значит есть все же проблемы в крышке трамплера? значит хреновый тот графит? хотя место на бегунке от него более-мение нормальное. _________________ О5О8625467
О671636734
Гриша
Viper_umf, ні звідки не тік бензин, як вийняв заглушки. хвіст сапуна витягнув, як міряли компресію(заважав просто).
Інші ВВ кабелі не перевірили, друг спішив просто трішки.
Графіт не стерся, правда підтирається по-трішки... кришку можливо й куплю нову. На якому сайті можна купити все до фіатів наших, і щоб Український сайт. окрім ексіст(чи як там його). дякую. _________________ О5О8625467
О671636734
Гриша
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме