Citroen Nemo 2009 р.
Не ланцюг а ремінь ГРМ.
Пробіг 101 000 км (рідного)
Пару днів тому почався невідомий шурхіт, постукування, так ніби щось треться в районі ременя ГРМ, тарахкотить, шкрябає..... Дуже ГОЛОСНО!
Ремінь ніби в порядку, тому на нього я не грішу, та й звук не погожий на звук ременя.
Сам звук то пропадає то появляється. Найчастіше на холодну і особливо на холостих обертах, даєш газу - не такий голосний.
Вичитав, що може це можуть бути гідрокомпенсатори через невчасну заміну масла, але воно в мене міняне менше 10 тис. км тому...
Хотів поїхати на СТО - але вони всі закриті на свята. Боюсь так їздити, щоб нічого страшного не натворило. Тому прошу вашої допомоги і поради. Саме головне визначити причину.
Не знаю как у Citroen Nemo 2009 р.
Но обычно помимо ремня ещё есть ролики/помпы по которым он бегает.
да и помимо ГРМ роликов хватает в том же районе. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Може тоді підкажете, які наслідки можуть бути, якщо його не замінити вчасно? Тобто чи можу я ще поїздити, поки не попаду на СТО ! _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Если ролики можно ездить.
Только попадёте не на (СТО) 100$ а значительно дороже.
Не шутите с ГРМ.
Если конечно шум именно от туда _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
если есть медицинский фонендоскоп попробуй послушать с его помощью, может услышишь точнее [/b] _________________ "Fiat" - это не марка ,
"Fiat" - это стиль автовладельца!
Подзвонив зранку до офіціалів, сказали що потрібно розбирати пів машини і дивитися на кожну детальку (всі ролікі, помпа і т.д.), сьогодні не встигнуть, ціна від 1500 грн.
Буду вслухатися сам! _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Если как Вы пишете Пробіг 101 000 км (рідного)
И ничего с ГРМ не делали.
Цитата:
Буду вслухатися сам!
Для начала почитайте "инструкцию" где описаны рекомендации о замене расходников (ремень,помпа,ролики,(не только ГРМ но и генератор,усилитель и тд.)) по времени/пробегу эксплуатации.
И вы поймёте что нужно делать дабы продлить жизнь двиг.
А не нужно будет создавать тему двигатель капут помогите.
Где то так .
О цене расходников советую узнать за ранее дабы хоть немного ориентироваться по стоимости лечения.
На форуме есть у кого спросить.
Удачи. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Шановний Qstas
Дякую Вам за поради та за те що долучились до обговорення.
Обслуговую машину завжди вчасно і інструкцію перечитую регулярно. тобто знаю, що, як і коли потрібно міняти.
Час заміни ГРМ та роліків ще не настав; буквально пару тис км тому був у майстра, також підтвердив те, що з ременем все ок. Все інше також обслуговується вчасно.
Що стосується створення теми: якби сьогодні працювали СТО, то я був би вже там, а не створював би тему з проханням про пораду. А так, в зв'язку з тим, що сьогодні усі відпочивають, мушу черпати інформацію тут і питатися порад у Вас (нічого, до речі, поганого в тому не бачу).
Мені на відсотків 90 вдалося визначити причину: поставив машину з горки на 5 передачі, щоб вона котилася заглушена. Прислухався до того що де треться чи шумить. На скільки вдалося визначити - шумить натяжний ролік додаткового ременя...
Надіюсь не розлетиться
Повторюсь.Если авто.прошло 101 000 тсч.и не менялись расходники ГРМ.
Стоит задуматься. (слова мастера что всё нормально как то настораживают)
Обычно ресурс до 100 000. Ну если учитывать качество запчастей то немного меньше.
К стати когда рекомендуется менять ремень на Ваше авто.
(просто интересно что гласит "букварь") _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Длинной отвертеткой такой выслушиваеться на раз.
Ничего медицинского никогда не требовалось.
Навернка взвизгивает як порося.
Это звук разваливающегося подшипника.
Валик или подшипник можно найти просто его пошатав.
Так же умирающий подшипник становиться горячий.
Шарики же не катяться, а ползут и спотыкаються.
На холодную остатки смазки густые, а на обротах шарики начинают "лететь" над канавами.
Кроме полного разваливания, возможно полное заклинивание.
Ремень тут же начнет гореть. Вот и наслідкі.
Меры по своевременному обслуживанию не панацея.
Они всего лишь уменьшают вероятность отказов, да не исключают их совсем.
Гидрокомпенсаторы тарахтят негромко и даже нестрашно,
и шкрябать не могут.
Di-MA Дякую за конструктивну відповідь.
Croma та ні, як порося не вищить, а шуршить, як сказав шкрибеться як миш
_________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Олег , я бы посоветовал тебе пару деньков походить пешком и после праздников поехать не на одно сто , а на парочку . И услышать мнения разных людей и потом делать выводы. Удачки тебе !!!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме